Telefon...

Data: 2018-01-04 01:17:06
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Telefon...
Powitanko,

zdecydować czy kontynuować rozmowę czy odrzucić - dzwonią głównie spamerzy.

Zwykły tel z sekretarką i identyfikacją numeru. Do mnie też wydzwaniają i się nagrywają (albo raczej się rozłączają). Numer, który się ukazuje, wklepuję w Google i już wiem, że nie warto oddzwaniać.
Żona się uparła, żeby nie rezygnować ze stacjonarnego.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Telefon...