Telefon DualSIM

Data: 2010-07-17 07:54:00
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
Na allegro pełno róznych dziwnych telefonów dual sim za 300-400zł.
testował ktos?
Moze ktos cos polecic, co działa bezproblemowo i nie zepsuje sie przy pierwszym upadku telefonu?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2010-07-17 09:09:32
Autor: Darek
Telefon DualSIM

Na allegro pełno róznych dziwnych telefonów dual sim za 300-400zł.
testował ktos?
Moze ktos cos polecic, co działa bezproblemowo i nie zepsuje sie przy pierwszym upadku telefonu?

Ja nic nie polece, tylko odradze.  Kupilem niedawno MyPhone 2050 (cena ok. 220
zl), i okazalo sie, ze ten telefon praktycznie nie nadaje sie do uzytku ze
wzgledu na bardzo kiepska slyszalnosc, slychac jakies trzaski, glos rozmowcy
jakby dzwonil z zaswiatow. Jak pare miesiecy temu firma sprzedajaca MyPhony
oglosila, ze zamierzaja w tym roku wprowadzic do sprzedazy telefon z dualsim z
Androidem, to sie ucieszylem i pomyslalem, ze poczekam na niego i sobie kupie,
ale teraz juz na niego nie czekam, bo podejrzewam, ze to bedzie jakies
badziewie telefonopodobne. Mam nadzieje, ze jakas dobra firma wprowadzi jakis
dualsim z Androidem, bo obecnie to tylko jakies dziwne chinskie Sciphony sa
dostepne.

Data: 2010-07-17 10:19:07
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Sat, 17 Jul 2010 09:09:32 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

badziewie telefonopodobne. Mam nadzieje, ze jakas dobra firma wprowadzi jakis
dualsim z Androidem, bo obecnie to tylko jakies dziwne chinskie Sciphony sa
dostepne.

Masz nadzieję na dziwne chińskie Sciphony z Androidem? Bo te dwusimowe są robione w tym samym obozie karnym, tymi samymi małymi
rączkami.

"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-17 10:41:10
Autor: Darek
Telefon DualSIM

Masz nadzieję na dziwne chińskie Sciphony z Androidem? Bo te dwusimowe są robione w tym samym obozie karnym, tymi samymi małymi
rączkami.

Ja napisalem, ze mam nadzieje na to, ze bedzie cos poza tymi dziwnymi,
Sciphone zaliczam do dziwnych.
A czekam na cos z np. SE, LG, Samsung, HTC.
Bo mimo, ze robione pewnie tymi samymi raczkami, to jednak jakosc podzespolow
maja nieco lepsza i da sie przez te telefony rozmawiac, w odroznieniu do
wspomnianego przeze mnie MyPhone.

Data: 2010-07-17 12:34:22
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Sat, 17 Jul 2010 10:41:10 +0000 (UTC), Darek napisał(a):

Ja napisalem, ze mam nadzieje na to, ze bedzie cos poza tymi dziwnymi,
Sciphone zaliczam do dziwnych.
A czekam na cos z np. SE, LG, Samsung, HTC.

jjjasne... czekaj sobie, wolno Ci. --
". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-17 14:38:36
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Darek  nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
A czekam na cos z np. SE, LG, Samsung, HTC.

Zapomnij.
HTC miało w planach, ale nacisk operatorów zrobił swoje i sie wycofali. Żadna firma pchająca sprzęt do operatorów tego nie zrobi.
Acer ma DX900 z WM6, ale nie polecę ze względu na jedną wadę, bateria. Praca w dualsim powoduje, ze praktycznie codziennie trzeba ładowac baterię a przy intensywnym uzywaniu nawet w ciągu dnia :(
Przem

Data: 2010-07-17 16:58:00
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
Osobnik posiadający mail raz@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A czekam na cos z np. SE, LG, Samsung, HTC.

Zapomnij.
HTC miało w planach, ale nacisk operatorów zrobił swoje i sie wycofali. Żadna firma pchająca sprzęt do operatorów tego nie zrobi.

o co chodzi?
co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2010-07-17 18:03:41
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Sat, 17 Jul 2010 16:58:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

o co chodzi?
co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

bosz....

"narazie wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-17 18:58:01
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
Osobnik posiadający mail nospam@orangegsm.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

o co chodzi?
co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

bosz....

ok, zablysnałes.
dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2010-07-18 19:33:32
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Budzik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
o co chodzi?
co w tym całym androidzie jest złego dla operatorów?

Nie w androidzie a w telefonie z dwiema kartami.
Przem

Data: 2010-07-18 20:57:58
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
[...]

:)
i wszystko jasne

Ale przeciez kto dzis chce miec dwa numery a nie ma jeszce dual sima to ma dwa telefony... :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2010-07-19 21:33:35
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Budzik nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ale przeciez kto dzis chce miec dwa numery a nie ma jeszce dual sima to
ma  dwa telefony... :)

No i w tym problejm.
Póbowałes np. kiedyś podłączyć na raz dwa telefony do zestawu głosnomówiącego?
Przem

Data: 2010-07-20 04:58:05
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
[...]

po 6310i nie miałem juz zestawu

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2010-07-24 15:41:16
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)
Telefon DualSIM
Przemek pisze:
/.../
Póbowałes np. kiedyś podłączyć na raz dwa telefony do zestawu głosnomówiącego?

W lewym uchu headset do Orange, w prawym do Plusa :)

ALex

Data: 2010-07-24 15:42:31
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
Telefon DualSIM
On 07/24/2010 03:41 PM, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" wrote:
Przemek pisze:
/.../
Póbowałes np. kiedyś podłączyć na raz dwa telefony do zestawu
głosnomówiącego?

W lewym uchu headset do Orange, w prawym do Plusa :)

Hmm, mam chyba ~5letnią słuchawkę BT. Działa jak najbardziej z dwoma telefonami...

M.

Data: 2010-07-25 13:24:14
Autor: J.F.
Telefon DualSIM
On Mon, 19 Jul 2010 21:33:35 +0200,  Przemek wrote:
[...]

Ale w czym problem ? To operator jeszcze zarobi na drugim zestawie.
No chyba ze przy dualsimie nie zarobi, i to jest problem :-)

Tak czy inaczej - posiadanie dwoch telefonow staje sie coraz czestsze,
i coraz wiecej klientow ma klopot z noszeniem obu czy wiecej. Jak widac odpowiedz rynku w tym temacie jest raczej kiepska.

Operatorzy moga sie obawiac ze klienci biznesowi nie kupia takich
modeli, bo po co maja przeplacac zeby pracownikom bylo dobrze.
Moga sie obawiac jakiejs wojny cenowej jak pracownicy sami sobie kupia
takie telefony i szefom powiedza zeby sie nie pchali w oferty z "wypasiona nokia za zlotowke", bo i tak bedzie lezec w szufladzie.
A moze po prostu wiecej zarobia jak namowia klienta do przejscia do
ich sieci, a potem bezplatnego przekierowania rozmow na aparat
pracodawcy. Bo bezposredniego zagrozenia takim telefonem dla operatora nie widze

A moze po prostu parcie na rynku jest minimalne, bo wiekszosc uzywa
tylko telefonu sluzbowego, albo juz wiedza ze lepiej miec zawsze w
kieszeni dwa telefony niz jeden rozladowany akurat wtedy gdy
najbardziej potrzebny :-)

J.

Data: 2010-07-26 20:54:31
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
J.F. nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Ale w czym problem ? To operator jeszcze zarobi na drugim zestawie.

Chcialbys mieć dwa zestawy w jednym telefonie?

[...]

Z tego co słyszałem własnie z powodu operatorów, a to co istnieje niestety do normalnego uzywania sie jeszcze nie nadaje, za duży pobór prądu przez dwa nadajniki.

Bo bezposredniego zagrozenia takim telefonem dla operatora nie widze

A ja widzę, z powodu konieczności sprzedaży bez simlocka. Choć IMHO to własnie zaleta, pracodawca kupuje abonament w danej sieci, to w tej samej kupiona będzie druga karta, choć wiele osób kupuje telefon do korzystania z drugiej sieci, i byc może to jest własnie ten problem.

[...]

Widać ja nie jestem normalny, skoro to jest norma.
Przem

Data: 2010-07-26 21:14:34
Autor: ALEX
Telefon DualSIM
W dniu 26-07-10 20:54, Przemek pisze:

Bo bezposredniego zagrozenia takim telefonem dla operatora nie widze

A ja widzę, z powodu konieczności sprzedaży bez simlocka.

Play sprzedaje bez. I chyba jeszcze Era. Więc ten argument nieco nietrafny.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-26 21:33:19
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
ALEX nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Play sprzedaje bez. I chyba jeszcze Era. Więc ten argument nieco
nietrafny.

Nie każ mi bronić tej tezy, bo jej sam nie rozumiem. Faktem jest, że na rynku malo jest dualsimów z normalnym systemem operacyjnym, rozprowadzanych przez opów, więc z jakiegos powodu tego nie robią.
Przem

Data: 2010-07-26 21:45:07
Autor: ALEX
Telefon DualSIM
W dniu 26-07-10 21:33, Przemek pisze:

[...]

Producentów to można zrozumieć: skoro ktoś kupił fona firmy X i mu podpasował to jest szansa że drugi fon też firmy X. Co do dualsimowstrętu opów też tego nie rozumiem. Podobnie zaciekłej miłości do SIMlocków. Wszak klienta z opem wiąże cyrograf a nie techniczne przeszkody w fonie. Ale ja to chyba z innego Matrixa jestem.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-17 17:06:47
Autor: J.F.
Telefon DualSIM
On Sat, 17 Jul 2010 14:38:36 +0200,  Przemek wrote:
Zapomnij.
HTC miało w planach, ale nacisk operatorów zrobił swoje i sie wycofali. Żadna firma pchająca sprzęt do operatorów tego nie zrobi.

Samsung jakos zrobil.

Poza tym nie wiem jak na swiecie, ale u nas jakby sie skonczyly czasy
sprzetu dla operatorow ..

J.

Data: 2010-07-17 16:18:27
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Sat, 17 Jul 2010 17:06:47 +0200, J.F. napisał(a):

Samsung jakos zrobil.

Z Androidem?
A te co zrobił - są u operatorów?

Poza tym nie wiem jak na swiecie, ale u nas jakby sie skonczyly czasy
sprzetu dla operatorow ..

Serio? Serio? Ale masz jakieś wsparcie?

"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-07-17 18:05:55
Autor: J.F.
Telefon DualSIM
On Sat, 17 Jul 2010 16:18:27 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Sat, 17 Jul 2010 17:06:47 +0200, J.F. napisał(a):
Samsung jakos zrobil.
Z Androidem?
A te co zrobił - są u operatorów?

Ale jakos dostarczanie sprzetu do operatorow nie przeszkadza mu
wypuscic model dwusimowy.

Poza tym nie wiem jak na swiecie, ale u nas jakby sie skonczyly czasy
sprzetu dla operatorow ..
Serio? Serio? Ale masz jakieś wsparcie?

cenniki ofert operatorow. Porownywalem co prawda tylko te nizsze ..
ale doslownie nie oplaca sie brac z telefonem.

A oferta w MM czy Saturnie coraz wieksza.

J.

Data: 2010-07-17 17:18:03
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Sat, 17 Jul 2010 18:05:55 +0200, J.F. napisał(a):

Ale jakos dostarczanie sprzetu do operatorow nie przeszkadza mu
wypuscic model dwusimowy.

Bo są tak dużą firmą, że mogą sobie pozwolić na "w razie gdy się straci"
I mimo to, dwusimowe są tylko trzy taniutkie modele wykastrowane w zasadzie
z każdej funkcji. Na zachodzie Europy telefony tej klasy są w promocjach z prepaidami poniżej
100 zł (wersje jednosimowe oczywiście)

To samo dotyczy Nokii - będą dwa modele, ale taniutkie, czyli takie, które
się sprzedadzą w marketach.

cenniki ofert operatorow. Porownywalem co prawda tylko te nizsze ..
ale doslownie nie oplaca sie brac z telefonem.

i fakt, że tobie się nie opłaca brać ma być dowodem że już rynek się
zmienia? Uwielbiam podejście małego Kazia.. do czegokolwiek.

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-07-19 12:58:17
Autor: J.F.
Telefon DualSIM
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał
[...]

Aha, a Nokia to mala firma i nie moze sobie pozwolic na obrazanie operaratorow.
Siemens tez pewnie mala - obrazili padl :-P

[...]

No coz, przy okazji widzialem i te wieksze, choc przyznaje ze nie analizowalem tak doglebnie.
Az ci chcialem pokazac jak to teraz wyglada .. ale Era wyraznie pogorszyla oferty bez telefonu.

Czyzbym mial racje i oni tez doszli do wniosku ze z telefonem sie nie oplacalo .. wiec grozilbym im spadek obrotow ? A moze juz odczuli spadek ARPU i chca uratowac wskazniki w grupie "abonament" ? :-)

J.

Data: 2010-07-19 12:23:55
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Mon, 19 Jul 2010 12:58:17 +0200, J.F. napisał(a):

Bo są tak dużą firmą, że mogą sobie pozwolić na "w razie gdy się straci"

Aha, a Nokia to mala firma i nie moze sobie pozwolic na obrazanie operaratorow.

Ja nic nie pisałem o obrażaniu, masz jakieś zwidy? To z tych upałów, czy
ogólnie masz problemy z postrzeganiem rzeczywistości?
Wersja dla opornych - "w razie gdy się straci" czyli sprzedaż nie pokryje
kosztów przygotowania, certyfikacji i wprowadzenia do sprzedaży tego
modelu.
Aha - jakbyś nie miał problemów z postrzeganiem rzeczywistości,
zauważyłbyś, że Nokia własnie wprowadza dwa modele dwusimowe. Peszek
chciał, że obydwa to są modele megabudżetowe do sprzedaży w marketach bez
aktywacji. Choć jeden akurat jest megaciekawy i na wyjazdy wakacyjne będzie
jak znalazł. Albo chocby do trzymania kolekcji moich simów.

No coz, przy okazji widzialem i te wieksze, choc przyznaje ze nie analizowalem tak doglebnie.

Nie analizowałeś, co nie przeszkadza ci ferowac wyroki?

Az ci chcialem pokazac jak to teraz wyglada .. ale Era wyraznie pogorszyla oferty bez telefonu.

No i? Co to ma do rzeczy? (podpowiedź dla megaopornych - wypadałoby spojrzeć na dane sprzedaży
producentów a nie operatorów)

Kolejna podpowiedź - tak czczony przez wyznawców iPoo do czasu modelu 4 W
OGÓLE nie był dostępny luzem. Nawet kupując go w Apple Store de facto
kupowało się go od operatora (razem z cyrografem, lub po odpowiednio
wyższej cenie w niektórych krajach, np. w Niemczech). Olanie przez operatorów zabiło wiele świetnych dla uzytkownika funkcji
systemu GSM - AoC, drugi numer na simie (ewenement w postaci prób Oryncza
"miało byc tak pięknie a wyszło jak zwykle" to tylko drgawki przedśmiertne,
wiele telefonów już tego nawet nie obsługuje), WAP 1.0,
Czyzbym mial racje i oni tez doszli do wniosku ze z telefonem sie nie oplacalo .. wiec grozilbym im spadek obrotow ? A moze juz odczuli spadek ARPU i chca uratowac wskazniki w grupie "abonament"

Po prostu wyczuli okazję do dalszego darcia kasy z frajerów - to
korzystają. Ale to jest dowód, że własnie nie masz racji - bo jakbys miał,
to nie byliby tego w stanie zrobić, bo ludzie polecieliby do marketów po
telefony bez cyrografu i masowo przeszli na najlepszy biznesowy abonament w
kraju pod nazwą Play fresh.

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-19 13:51:10
Autor: ALEX
Telefon DualSIM
W dniu 19-07-10 13:23, Waldek Godel pisze:

[...]

Przesadzas, w PL jak najbardziej do kupienia luzem, choć cena zupełnie z dupy wzięta http://www.ispot.com.pl/
Byłem u nich kiedyś, pytałem: po prostu kupujesz iP i nic ponadto.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-19 13:06:39
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:51:10 +0200, ALEX napisał(a):

Przesadzas, w PL jak najbardziej do kupienia luzem, choć cena zupełnie z dupy wzięta http://www.ispot.com.pl/
Byłem u nich kiedyś, pytałem: po prostu kupujesz iP i nic ponadto.

Ale to jest lewizna z szarego importu, spróbuj skorzystać z gwarancji w
Apple Store...
Pisałem o oficjalnej sprzedaży.

Data: 2010-07-19 14:47:32
Autor: ALEX
Telefon DualSIM
W dniu 19-07-10 14:06, Waldek Godel pisze:
[...]

Czyli w temacie iPhona nie mają wsparcia Apple'a? A co na to Job$? Wolno im tak?
BTW Korzystał ktoś z tej gwarancji Apple? Uznają czy też "płyta główna zalana i zardzewiała" -> spieprzaj dziadu?

Pisałem o oficjalnej sprzedaży.

Na stronie Apple są, nawet iJapko mają, jako Premium Reseller. Nawet jakimiś konszachtami z Erą się chwalą.

http://www.apple.com/pl/buy/locator/map.html?tySearch=1&viaProduct=1&viaSpecial=-1&strCountry=POL&lat=51.7592485&lng=19.4559833&gCountry=PL
--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-19 13:58:02
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Mon, 19 Jul 2010 14:47:32 +0200, ALEX napisał(a):

Czyli w temacie iPhona nie mają wsparcia Apple'a? A co na to Job$? Wolno im tak?

Nic.. wolno, bo odpowiedzialny jest sprzedawca. Gwarancja jest świadczeniem
dobrowolnym i może jej nie być wcale - tak jak w Orange.

Data: 2010-07-19 14:57:13
Autor: Andrzej Libiszewski
Telefon DualSIM
W dniu 2010-07-19 14:06, Waldek Godel pisze:

Ale to jest lewizna z szarego importu, spróbuj skorzystać z gwarancji w
Apple Store...

W Apple Store to nie wiem, ale firma RAGZ wykonuje naprawy gwarancyjne i na iPhone i na iPada. NiezaleĹźnie czy to szary import czy nie, wystarczy numer seryjny.

"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2010-07-20 23:50:22
Autor: J.F.
Telefon DualSIM
On Mon, 19 Jul 2010 12:23:55 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

No to Nokia zyski ma ladne i duzo modeli rocznie wprowadza ..

Aha - jakbyś nie miał problemów z postrzeganiem rzeczywistości,
zauważyłbyś, że Nokia własnie wprowadza dwa modele dwusimowe.

Powiedzmy ze mam lepsze zajecia niz sledzic wszystko co czolowi
producenci wprowadzaja na rynek .. A jesli to jakis zarzut, to
odpowiem "rychlo w czas". Kiedy to sie ludzie zaczeli dopominac o
takie telefony - 10 lat temu ?
Choć jeden akurat jest megaciekawy i na wyjazdy wakacyjne będzie
jak znalazł. Albo chocby do trzymania kolekcji moich simów.

A ktory to i co w nim megaciekawego ?
Czasy takie ze nawet te budzetowe modele sa coraz bardziej wypasione
... choc skoro tak, to juz wypasem nazwac nie mozna :-)

[...]

Ale to Apple, oni zawsze swoimi sciezkami chodzili.
W sumie to potrzebowali tez wspolpracy operatora przy odpowiednim
skonfigurowaniu uslug.

Olanie przez operatorów zabiło wiele świetnych dla uzytkownika funkcji
systemu GSM - AoC,

Akurat sie nie dziwie - przy mnogosci opcji taryfe sie trudno oblicza.
Najlepiej w postprocessingu.

drugi numer na simie (ewenement w postaci prób Oryncza
"miało byc tak pięknie a wyszło jak zwykle" to tylko drgawki przedśmiertne,
wiele telefonów już tego nawet nie obsługuje), WAP 1.0,

I pare innych, ktore by sie klientom przydaly, nawet nie naruszajac
interesow operatorow, ale nawet nigdy nie wystapily...

[...]

To jedna strona medalu, a druga - Era przez wiele miesiecy dawala
calkiem przyzwoita ulge jak ktos nie chcial aparatu, a teraz szlus -
stare wraca, klient ma wziasc nowy aparat. I zaplacic wiecej.

Cos mi sie wydaje ze w tych ich marketingach nie wie lewica co czyni
prawica. Ale moze tak ma byc :-)

J.

Data: 2010-07-20 22:56:36
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Tue, 20 Jul 2010 23:50:22 +0200, J.F. napisał(a):

A ktory to i co w nim megaciekawego ?

C2 - i wyposażenie tego w to co trzeba w "dumbphone" i nic, a nic więcej.
No dobra, ta gówniana kamerka, to za dużo, mogliby sobie darować.
Za to długi czas pracy na baterii, małe rozmiary, hotswap drugiego sima.

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-07-26 14:16:56
Autor: Art
Telefon DualSIM
Podobno jest to godny nastepca Acera DX900

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380232954312

Data: 2010-07-26 20:41:10
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Art nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Podobno jest to godny nastepca Acera DX900
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380232954312

kijowa rozdzielczość: 240 x 400, ta sama pamięć, wiec też tak sobie, brak 3G, fajnie ze WM65, tylko nie do tego RAM'u, ma radio, bateria ta sama, więc nie wierzę, że dłuzej wytrzyma.
Przem

Data: 2010-07-26 21:15:32
Autor: Art
Telefon DualSIM

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i2kkti$gk9$1news.onet.pl...
[...]

Jako jeden z KILKU ten telefon spełnia moje wymagania!
Ma WM OS, dual sim i gps, co ciekawe telefonów z tymi gadżetami policzysz na palcach jednej ręki

Data: 2010-07-26 20:33:31
Autor: Waldek Godel
Telefon DualSIM
Dnia Mon, 26 Jul 2010 21:15:32 +0200, Art napisał(a):

Jako jeden z KILKU ten telefon spełnia moje wymagania!
Ma WM OS, dual sim i gps, co ciekawe telefonów z tymi gadżetami policzysz na palcach jednej ręki

Równie dobrze można mieć jakiś porządny telefon z jedną kartą i do tego np.
MiFi albo coś w tym stylu.

Data: 2010-07-26 22:34:07
Autor: Art
Telefon DualSIM

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:fzqwhvcl0igd.dlglepper.institute.com...
[...]

Porządnych telefonów na jedna kartę to jest cała masa :-)
W sumie to trochę dziwne, że jest tak mało fonów na dwie karty, naprawde wiele osób używa dwóch i więcej kart sim

Data: 2010-07-26 21:31:50
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Art nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Jako jeden z KILKU ten telefon spełnia moje wymagania!
Ma WM OS, dual sim i gps, co ciekawe telefonów z tymi gadżetami
policzysz na  palcach jednej ręki

Ok, ja porównuję z DX900, którego mam i uzywam.
Mam, ale z czystym sumieniem bym go nie polecił, ze wzgledu na baterię.
Przem

Data: 2010-07-26 22:32:27
Autor: Art
Telefon DualSIM

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i2knrf$puu$1news.onet.pl...
[...]

DX900 miałem i sprzedałem, zamiast tego używam D780 Samsunga ale to jest troszke za skromny fon

Data: 2010-07-26 23:44:03
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
Art nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
DX900 miałem i sprzedałem, zamiast tego używam D780 Samsunga ale to jest troszke za skromny fon

No własnie w tym problem.
BTW używałeś modów Bruno Martinsa?
Przem

Data: 2010-07-27 07:50:51
Autor: Art
Telefon DualSIM

[...]

Nie nic nie kombinowałem, sprzedałem jak tylko trafił sie pierwszy kupiec

Data: 2010-07-17 17:25:28
Autor: Przemek
Telefon DualSIM
J.F. nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Samsung jakos zrobil.

Dobra, mówie o sprzęcie z normalnym SO a nie zamknietym czymś, na co nie ma żadnych aplikacji.

Poza tym nie wiem jak na swiecie, ale u nas jakby sie skonczyly czasy
sprzetu dla operatorow ..

"Jakby" to własciwe słowo.
Przem

Data: 2010-07-17 14:02:33
Autor: wspolna-flaszka.pl
Telefon DualSIM
haha, a mowilem zebys kupil lg gt540, nie za drogie, to teraz musisz drugi telefon kupowac :)
Chyba ze pomylilem CIe z kims innym

--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl

Data: 2010-07-17 14:13:40
Autor: Darek
Telefon DualSIM

haha, a mowilem zebys kupil lg gt540, nie za drogie, to teraz musisz drugi telefon kupowac :)
Chyba ze pomylilem CIe z kims innym

Ja tu na grupie nie pytalem o opinie nt. tego telefonu, tak wiec mylisz mnie z
kims.
A w necie nie bylo zbyt wiele opinii nt. tego modelu. Widze, ze na ceneo.pl
dopiero w lipcu pojawily sie 2 dosc krytyczne opinie:
http://www.ceneo.pl/;0155058172-10.htm

Data: 2010-07-17 16:58:01
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
Osobnik posiadający mail przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

haha, a mowilem zebys kupil lg gt540, nie za drogie, to teraz musisz
drugi telefon kupowac :)
Chyba ze pomylilem CIe z kims innym

:)
kupiłem N52 i jestem mocno rozczarowany.

Ale niewatpliwie dualsim to taka kapryso-zachcianka :) --
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

Data: 2010-07-17 17:44:25
Autor: bagno
Telefon DualSIM

Użytkownik "Darek " <darek12345@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1rs0c$e3b$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jakbym czytał o swoim samsungu C5212.

Data: 2010-07-18 15:54:12
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
Telefon DualSIM
"Budzik" napisał:

Na allegro pełno róznych dziwnych telefonów dual sim za 300-400zł.
testował ktos?
Moze ktos cos polecic, co działa bezproblemowo i nie zepsuje sie przy
pierwszym upadku telefonu?

Kupiłem kiedyś chińszczyznę, zwaną Trak cp110 (~100zł w saturnie), ponieważ potrzebny był telefon (telefon, nie all-in-one) z dualsimem. Działa do dzisiaj - wtedy gdy jest potrzebny, upadł kilka razy - ale byly to upadki, nie celowe testy "co się stanie, gdy spadnie z trzeciego piętra". DualSIM działa, rozmówcę słychać, mnie też, dzwonki są koszmarne więc wsadziłem jakieś microSD i wgrałem własne - tyle.

Data: 2010-07-30 12:17:18
Autor: icek2
Telefon DualSIM
Budzik pisze:
Na allegro pełno róznych dziwnych telefonów dual sim za 300-400zł.
testował ktos?
Moze ktos cos polecic, co działa bezproblemowo i nie zepsuje sie przy pierwszym upadku telefonu?

ja kupiłem samsung C6112

2 karty SIM aktywne
wybierasz która chcesz dzwonic

bateria z BT włączonym - 2 dni trzyma (duuuzo rozmawiam)

minusy
nie kompatybilna z zestawem nokia ck-7w

uzywam, oszczedzam na rachunkach - jest ok

--
pozdros
icek

Data: 2010-07-30 13:57:31
Autor: Budzik
Telefon DualSIM
Osobnik posiadający mail icek2@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

gdzie mozna go kupic za 300-400zł?
BTW super recenzja... :)
Działa...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Telefon DualSIM