Telefon GSM jako dzwoniący automat

Data: 2010-10-21 11:15:11
Autor: Szolek
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Witam serdecznie.

Czy znacie jakąś aplikację, najlepiej do nokii, która będzie potrafiła dzwonić automatyczne pod wybrany nr bez przerwy?
Tzn konfiguruję nr np 606 xxx xxx i telefon sam tam dzwoni, po zakończenu połączenia znów dzwoni i tak bez przerwy...

Szolek
Verba docent exempla trahunt

Data: 2010-10-21 09:29:43
Autor: Jakub Danecki
Szolek wrote:
[...]

Ale ty wiesz, że stalking jest karany więzieniem do lat dwóch?

Jakub

Data: 2010-10-21 11:30:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-21 11:29, Jakub Danecki pisze:
Szolek wrote:
[...]

   Już? Czy dopiero w planach?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-21 22:28:01
Autor: Piotr M

Szolek wrote:
[...]

Ponoć już uchwalone, a w życie wchodzi nie wcześniej jak od nowego roku.
Gdzieś czytałem, aha, w Metro, kiedy jadłem obiad w barze :P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-10-21 11:42:23
Autor: Szolek
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:i9p166$109$1news.onet.pl...
Szolek wrote:
[...]

Podstawa prawna?
Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw.
Poza tym ja chcę windykować swoją należność...

Data: 2010-10-21 11:48:08
Autor: Liwiusz
Szolek wrote:
[...]

  Czyli nie dzwonisz w celu dokuczenia -> nie jest to 107kw.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-21 10:40:49
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:48:08 +0200, Liwiusz napisał(a):

Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw. Poza tym ja chcę windykować
swoją należność...

  Czyli nie dzwonisz w celu dokuczenia -> nie jest to 107kw.

No to jeszcze jest art. 172 ust. 1 pr.telekomunikacyjnego.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-21 12:46:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-21 12:40, Olgierd pisze:
[...]

   Windykacja to marketing bezpośredni?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-21 11:28:05
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 21 Oct 2010 12:46:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

   Czyli nie dzwonisz w celu dokuczenia ->  nie jest to 107kw.

No to jeszcze jest art. 172 ust. 1 pr.telekomunikacyjnego.
    Windykacja to marketing bezpośredni?

Czytasz od tyłu ;-) Czytaj od przodu: można używać systemów automatycznych (i) wyłącznie dla marketingu, (ii) wyłącznie za zgodą abonenta. --
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-21 13:49:44
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-10-21 13:28, Olgierd pisze:

Czytasz od tyłu ;-) Czytaj od przodu: można używać systemów
automatycznych (i) wyłącznie dla marketingu, (ii) wyłącznie za zgodą
abonenta.

Pozwolę się z panem mecenasem nie zgodzić :-) Przepis absolutnie nie mówi, do czego wolno używać automatycznych systemów wywołujących.

Data: 2010-10-21 11:52:32
Autor: Olgierd
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Dnia Thu, 21 Oct 2010 13:49:44 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Owszem, mówi, że nie można w celach marketingowych bez zgody. Nijak z tego jednak nie mogę wywnioskować, że w innych celach (np. męczenia ludzi) można bez tejże zgody.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-21 14:25:09
Autor: Michal Jankowski
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

[...]

Z TEGO nie. Z konstytucyjnej zasady 'co nie jest zabronione, jest
dozwolone' owszem mozna. Chyba ze znajdziesz inny przepis zakazujacy.

  MJ

Data: 2010-10-22 08:16:26
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 21 Oct 2010 14:25:09 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Aha, więc skoro nie ma przepisu zakazującego wydzwaniać do kogoś 101 razy na minutę, to oznacza, że jest to dozwolone? --
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-22 10:19:35
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-22 10:16, Olgierd pisze:

Aha, więc skoro nie ma przepisu zakazującego wydzwaniać do kogoś 101 razy
na minutę, to oznacza, że jest to dozwolone?

   Masz odmienne zdanie?

--
Liwiusz

Data: 2010-10-22 08:28:56
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 Oct 2010 10:19:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

Aha, więc skoro nie ma przepisu zakazującego wydzwaniać do kogoś 101
razy na minutę, to oznacza, że jest to dozwolone?

   Masz odmienne zdanie?

Oczywiście, to chyba jasne. Przecież wiesz, że nie jest dopuszczalne szereg zachowań mimo, że nie są wprost zakazane (prawie cała "klasyfikacja" dóbr osobistych się na tym opiera).

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-22 10:39:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-22 10:28, Olgierd pisze:
[...]

   Czyli jakiś przepis zakazujący jest, nieważne że ogólny.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-22 10:47:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-10-22 10:39, Liwiusz pisze:
[...]

i niekoniecznie w Prawie telekomunikacyjnym :-)

Data: 2010-10-22 09:15:28
Autor: Olgierd
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Dnia Fri, 22 Oct 2010 10:47:31 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

No art. 23 kc ;-) art. 31 ustawy zasadniczej. Nie są to zakazy sensu stricto. Dlatego uważam, że cytowany wcześniej przepis PT jest de facto przepisem upoważniającym do takich działań: "pozwoliłeś, to cierp".

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-21 15:17:32
Autor: Król Dopalaczy
[...]

no abonent sam instaluje taki system :)

--
http://nowedopalacze.eu/

Data: 2010-10-22 14:38:30
Autor: J.F.
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Użytkownik "Szolek" <szolek@wytnijspam.cyberlan.totezwytnij.pl> napisał
Podstawa prawna?
Bo jak dla mnie jest to co najwyżej 107kw.
Poza tym ja chcę windykować swoją należność...

Ale to moze nawet nie stanowi okolicznosci lagodzacej.

Moze sie ogranicz do jednego SMS dziennie z podaniem aktualnego stanu zadluzenia :-)

J.

Data: 2010-10-21 13:06:32
Autor: Dominik & Co
Telefon GSM jako dzwoniący automat
W dniu 21-10-2010 11:15, Szolek rzecze:
Witam serdecznie.

Czy znacie jakąś aplikację, najlepiej do nokii, która będzie potrafiła
dzwonić automatyczne pod wybrany nr bez przerwy?

Dla Symbiana banalny skrypt m-shell załatwi sprawę:

use phone
while true do
  phone.dial("+48606xxxyyy",15000)
  sleep(1000)
  end
end

(dzwoni 15 s, 1 przerwy) i tak w koło Macieju...

Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
nie dźwięknie...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-10-21 13:27:41
Autor: SDD

Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości news:i9p6rp$idt$1news.onet.pl...

Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
nie dźwięknie...

Ale baterie zezre szybko.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-21 14:50:27
Autor: Dominik & Co
Telefon GSM jako dzwoniący automat
W dniu 21-10-2010 13:27, SDD rzecze:

Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
nie dźwięknie...

Ale baterie zezre szybko.

Odbiorcy z blacklistą? Trochę tak (głównie moduł radiowy),
ale do przeżycia. Ale za to dzwoniącemu bardziej ;-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-10-21 14:47:35
Autor: Grzegorz Krukowski
Telefon GSM jako dzwoniący automat
On Thu, 21 Oct 2010 13:06:32 +0200, Dominik & Co
<dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:

Miałem taką ambitną panią, co też chyba była z windykacji i lubiała
dzwonić o dziwnych porach z USA. Nie dawała sobie przetłumaczyć, że
numer ma już inna osoba. Telefon został wyciszony, położony gdzieś w
kąciku z ładowarką i sam odbierał rozmowy za pomocą skrypciku. Pani
dała sobie spokój po około dwóch miesiącach ... --
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-10-21 17:05:43
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Tylko gość na drugim końcu ustawi sobie dowolną aplikację blacklist
i będzie Cię automagicznie odsyłał na drzewo, a telefon nawet mu
nie dźwięknie...

Albo przekierowanie na 997 lub numer postoju taxi emocje gwarantowane

Data: 2010-10-21 22:30:40
Autor: Piotr M
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Dnia 21-10-2010 o 17:05:43 quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl  <quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl> napisał(a):

Albo przekierowanie na 997

A to da się?

A żeby pominąć policyjny automat zgłoszeniowy, to może od razu do  prokuratora na biurko ;P

Data: 2010-10-22 12:26:35
Autor: Chris
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:05:43 +0200, quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
napisał(a):

Albo przekierowanie na 997 lub numer postoju taxi emocje gwarantowane

A na 997 czyj numer będzie się wyświetlał jako dzwoniącego?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-10-22 12:32:52
Autor: Liwiusz
napisał(a):

Albo przekierowanie na 997 lub numer postoju taxi
emocje gwarantowane

A na 997 czyj numer będzie się wyświetlał jako dzwoniącego?

   A czy w ogóle da radę się tam przekierować połączenie? Kiedyś na tej grupie ktoś powiedział, że nie.

--
Liwiusz

Data: 2010-10-22 17:55:53
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Telefon GSM jako dzwoniący automat
Albo przekierowanie na 997 lub numer postoju taxi
emocje gwarantowane

A na 997 czyj numer będzie się wyświetlał jako dzwoniącego?
 Pan widykatora od siedmiu boleści i CLIR wtedy nie działa

   A czy w ogóle da radę się tam przekierować połączenie? Kiedyś na tej grupie ktoś powiedział, że nie.

Nie ale numer 997 to jest jak gdyby skrót do normalnego numeru typu
22-123-456-789, to samo z numerem taxi

Data: 2010-10-22 10:29:43
Autor: Szolek
[...]

Ma dzwonić na stacjonarkę...
:)

Data: 2010-10-22 07:32:53
Autor: PP
[...]

Uważaj bo to może być bardzo kosztowne dzwonienie...
Kilka lat temu gość miał problem z namiętnym dzwonieniem i przekierował sobie rozmowy na pocztę, a na poczcie nagrał sygnał oczekiwania, dzwoniący sobie czekał a licznik mu bił.
Piotr

Data: 2010-10-22 19:16:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-10-22 07:32, PP pisze:
[...]

   Kilka lat temu to może to było kosztowne...

--
Liwiusz

Telefon GSM jako dzwoniący automat