Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy

Data: 2020-09-04 15:30:07
Autor: ToMasz
Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy
W dniu 04.09.2020 o 13:33, _Master_ pisze:
https://www.dobreprogramy.pl/Rolnikowi-nagle-przestal-dzialac-telefon.-Stracil-prawie-400-tysiecy-zlotych,News,110922.html Wystarczy zdobyć duplikat karty sim.

Nie wiem jak dziś ale wiele razy brałem taki duplikat bo nowy telefon miał slot nanosrano...
Nie przypominam sobie weryfikacji że ja to ja. Wszak z automatu stara karta jest blokowana. Operator zadbał o bezpieczeństwo ;-)

jest proste, aczkolwiek mało wygodne rozwiązanie. karta sim w Virgin albo u podobnego operatora, gdzie duplikat dostaniesz tyko pocztą.

ToMasz

Telefon a najlepiej smartfon z aplikacją gwarantuje BEZPIECZEŃSTWO twoich pieniędzy