"Telefon bez umowy" - czy liczy się doł. "z góry" ?

Data: 2010-09-08 09:15:21
Autor: yendy
"Telefon bez umowy" - czy liczy się doł. "z góry" ?
http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy

Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
liczyło "za 5 miesięcy"?

Data: 2010-09-09 09:00:42
Autor: J.F.
On Wed, 8 Sep 2010 09:15:21 -0700 (PDT),  yendy wrote:
http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy

Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
liczyło "za 5 miesięcy"?

No przeciez czytasz regulamin.

W dodatku .. dobrze rozumiem ze to trzeba przez 12 miesiecy
doladowywac i zyskuje sie prawo nabycia ... wtedy juz g* telefonu w
jeszcze bardziej g* cenie ? To juz chyba lepiej zetafona w orange, albo abonament w erze lub
lepiej gdzie indziej.

J.

Data: 2010-09-09 11:23:49
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-08 18:15, yendy pisze:
http://www.heyah.pl/#/bez-umowy/telefon-bez-umowy

Mam pytanie, czy jeśli np, zadeklaruje się 30zł miesięcznie to czy
wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
liczyło "za 5 miesięcy"?

rozumiesz zdanie "30 złotych miesięcznie" ?

Data: 2010-09-10 07:53:25
Autor: yendy
On Sep 9, 11:23 am, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wtedy można po prostu doładować raz 150 zł i czy wtedy będzie się
> liczyło "za 5 miesięcy"?

rozumiesz zdanie "30 złotych miesięcznie" ?

PRzecież 150 zł podzielone na 5 miesięcy to SIĘ RÓWNA "30 złotych
miesięcznie" !!!!!!

Data: 2010-09-10 22:26:52
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 09/10/2010 04:53 PM, yendy wrote:
[...]

Zupełnie jak zjedzenie w niedzielę 30 posiłków i głodowanie przez reszte tygodnia to to samo co 'normalne odżywianie'...

M.

"Telefon bez umowy" - czy liczy się doł. "z góry" ?