Telefon bezprzewodowy z podświetleniem

Data: 2013-02-25 19:12:45
Autor: Jacek
Telefon bezprzewodowy z podświetleniem
Szukam dla starszej osoby telefonu bezprzewodowego, który podczas rozmowy będzie albo podświetlał klawiaturę lub wyświetlacz albo z sygnalizacją świetlną, że jest "podniesiona słuchawka".
Stara Panasoniki miały diodę świecącą, ale teraz takich już nie robią.
Babcia po zakończonej rozmowie prawie nigdy nie wyłącza telefonu, co powoduje, że przez pół dnia nie sposób się do niej dodzwonić.
Idealny by był telefon, który po rozmowie sam się wyłączy, jak komórka, ale takich chyba nie ma.
Jacek

Data: 2013-02-26 07:13:25
Autor: ZbyszekZ
Telefon bezprzewodowy z pod¶wietleniem
W dniu poniedzia³ek, 25 lutego 2013 19:12:45 UTC+1 u¿ytkownik Jacek napisa³:
Szukam dla starszej osoby telefonu bezprzewodowego, który podczas rozmowy bêdzie albo pod¶wietla³ klawiaturê lub wy¶wietlacz albo z sygnalizacj± ¶wietln±, ¿e jest "podniesiona s³uchawka".

Stara Panasoniki mia³y diodê ¶wiec±c±, ale teraz takich ju¿ nie robi±.

Babcia po zakoñczonej rozmowie prawie nigdy nie wy³±cza telefonu, co powoduje, ¿e przez pó³ dnia nie sposób siê do niej dodzwoniæ.

Idealny by by³ telefon, który po rozmowie sam siê wy³±czy, jak komórka, ale takich chyba nie ma.

Zna kto¶ jaki¶ model z tak± funkcj±?

Jacek

Wydaje mi siê ¿e pierwszy postulat spe³nia wiêkszo¶æ telefon z ekranem. Ekran siê ¶wieci w czasie rozmowy i liczy up³ywaj±cy czas.
Drugi o ile wiem jest o tyle trudny technicznie ¿e ciê¿ko jest wyreklamowaæ rozmowy trwaj±ce dwa dni, telefonia analogowa nie ma innej sygnalizacji zakoñczenia rozmowy.

--
ZZ@private

Data: 2013-02-26 19:38:37
Autor: Jacek
W dniu 2013-02-26 16:13, ZbyszekZ pisze:
Wydaje mi siê ¿e pierwszy postulat spe³nia wiêkszo¶æ telefon z ekranem. Ekran siê ¶wieci w czasie rozmowy i liczy up³ywaj±cy czas.
Niestety ¶wieci siê ale tylko jaki¶ czas np. 10 sekund, zale¿nie od marki/modelu, a potem ga¶nie.
Jacek

Data: 2013-02-27 02:51:19
Autor: ZbyszekZ
Telefon bezprzewodowy z pod¶wietleniem
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 19:38:37 UTC+1 u¿ytkownik Jacek napisa³:
> [...]

Niestety ¶wieci siê ale tylko jaki¶ czas np. 10 sekund, zale¿nie od marki/modelu, a potem ga¶nie.

Siemens Gigaset (dok³adnego symbolu nie pamiêtam, ale sprzedawany jest z dwoma s³uchawkami w komplecie) nie ga¶nie, wiêc pewnie s± i inne modele.

--
ZZ@private

Telefon bezprzewodowy z podświetleniem