Telefon chiński - Umi Super

Data: 2016-06-14 21:57:25
Autor: ToMasz
Telefon chiński - Umi Super
W dniu 14.06.2016 o 09:14, Heraklit pisze:
Przeczytałem i obejrzałem recenzje i .... to telefon dla mnie. Ale tu
się zapaliła pomarańczowa lampka; czy nie lepiej postawić na jakiegoś
pewniaka na przykład Sony M4 Aqua. Czy ktoś może podzielić się
wrażeniami z użytkowania telefonu Umi?

niewiem co trafisz w  tym co masz. ale  ja kiedyś zapragnąłem mieć tanio telefon szybszy od sgs3 i dostałem. Miał więcej punktów w antutu i... koniec zalet. druga bateria?  zapomnij. etui, foila na szybkę? - brak. GPS - działał tylko jak była fajna pogoda. dwie karty sim, ale każda innej wielkości, ograniczenia 2g/3g. (dobrze że druga karta nie dzieliła miejsca z microsd!) No i najlepsze. nierównomierna czułość na dotyk. czyli na górze wystarczyło musnąć ekran, nawet paznokciem. na dole ekranu, trzeba było poślinić palec żeby działało.
Polecam przyszczesom. dorosłym ludziom radzę - dorzucić parę stówek i mieć św. spokój.

ToMasz

Data: 2016-06-15 10:41:03
Autor: Budzik
Telefon chiński - Umi Super
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

[...]

Ja działam od okolo miesiaca na telefonie oukitel k4000.
Ciezki bo ma baterię 4600

A tak poza tym to same zalety. Działa super, gps bez problemu, folia na szybke - nie wiem co miałes na mysli - kupiłem szkło hartowane bo mam tendencje do upuszczania telefonu...
Etui - nie lubie ale jak ktos lubi to przeciez mozna dokupić.

Procesor quad core - działa - co wiecej potrzeba...?

A, i kosztował mnie 400zł + 80zł vatu przy imporcie z chin...

Mogłbym oczywiście kupić coś porównywalnego z samsungów czy iplów ale to pewnie z 3-4 razy tyle musiałbym wydac.
Po co?
Ale co prawda to prawda - po dwóch latach sie okaze czy nie przepłaciłem :)

Telefon chiński - Umi Super