Telefon dla nietechnicznej osoby

Data: 2009-10-15 09:25:17
Autor: Paweł Muszyński
Telefon dla nietechnicznej osoby
raviz pisze:
...w wieku ok 60 lat. Telefon powinien posiadac nastepujace parametry:
-pojemna bateria - wystarczajaca na ok 5-7 dni czuwania
-czytelny wyswietlacz bez bajerow
-wygodna klawiatura z wiekszymi guzikami
-mozliwoasc wysylania i odbierania smsow
-wszystkie inne bajery lacznie z aparatem cyforwym sa zbedne
-fajnie gdyby byl elegancki - to dla kobiety

Niedawno widzialem na Allegro telefon dla nietechnicznych starszych osob z ogromniastymi klawiszami umozliwiajacy wylacznie dzwonienie, chodzi mi jednak o cos bardziej zaawansowanego.

Ja mamie (67 lat) kupiłem Nokię 3110 Classic - i jest zadowolona.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Telefon dla nietechnicznej osoby