Telefon dla osoby nieandroidowej

Data: 2019-02-10 10:36:22
Autor: Budzik
Telefon dla osoby nieandroidowej
Moj tata od lat ma tradycyjne telefony.
Niestety kolejny dogorywa i trzeba kupic coś nowego.

Zastanawiam się czy jest sens szukania takiego tradycyjnego telefonu w dobrej jakosci?

Od razu na mysl przychodzą mi nokie 6310i ale czy mozna nadal kupic telefon ktory bedzie trzymał parametry, w szczegolnosci martwie sie o to czy baterie to jakies 10 letnie lezaki czy nadal produkuje sie nowe na wymiane?

Ogólnie mysle ze trzeba w koncu przekonac go do androida ale jakby kupic 6310i trzymajacy parametry 6310i sprzed lat...

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2019-02-10 13:45:52
Autor: ALEX MR
W dniu 10.02.2019 o 11:36, Budzik pisze:
Moj tata od lat ma tradycyjne telefony.
Niestety kolejny dogorywa i trzeba kupic coś nowego.

Zastanawiam się czy jest sens szukania takiego tradycyjnego telefonu w
dobrej jakosci?

Nie ma.

[...]

Znaczy chcesz kupić 6310i?

Ogólnie mysle ze trzeba w koncu przekonac go do androida

Dlaczego aż tak źle mu życzysz?

  ale jakby kupic
6310i trzymajacy parametry 6310i sprzed lat...

To musisz kupić coś w tej półce cenowej. Wbrew pozorom Nokia to był symbol wyjątkowej jakości. Koszmarnie drogi, ale wart swojej ceny.

--
ALEX MR
"Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
Telefon dla osoby nieandroidowej
Użytkownik ALEX MR kill@spamers.us ...

[...]

To jeden z pomysłów. :)

Ogólnie mysle ze trzeba w koncu przekonac go do androida

Dlaczego aż tak źle mu życzysz?

Co masz na mysli?

  ale jakby kupic
6310i trzymajacy parametry 6310i sprzed lat...

To musisz kupić coś w tej półce cenowej. Wbrew pozorom Nokia to był symbol wyjątkowej jakości. Koszmarnie drogi, ale wart swojej ceny.

Dlaczego wbrew pozorom? Miałem w zyciu pewnie nascie jak nie dziesiat telefonów i nokia 6310i to było coś niesamowitego.
Pamietam jak sie przesiadłem z niej na SE juz nie pamietam numeru - jaka to była porazka...

Ja mam obecnie telefon za około 1000zł i uwazam ze niczego mu nie brakuje.
Zreszta nic nie pisałem o cenie - nie z checi oszczedzenia pomyslałem o 6310i...

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2019-02-11 01:54:00
Autor: Bolko
Telefon dla osoby nieandroidowej

Ja jeszcze półroku temu miałem zywykły telefon.
Potem przeszedłem na Lumie (po żonie).
Od miesiąca mam androida.

Wcześniej szukałem jakiegoś telefonu w okolicach do 200zł.
I sorry ale nie ma.
W ciągu roku zawsze się zoś pieprzyło.
Bateria przestawała trzymać (zamias tydzień+ robiło się dzień+)
Problemy z klawiszami.
Nawet miałem jakąś nokie c coś tam kupiona za 200zł po roku przestała działać
TO samo telefon za 40 zł z super marketu. Po 6 miesiącach nie dało rady tego używać.

Większość tych telefonów to odświeżone w Chinach
i jak to bywa u nonamowego chińczyka trafisz albo nie trafisz.
Szkoda zdrowia Ale telefony nie tanie bo hipsterskie.

Mi się marzy nokia 3310 z NFC i przeglądarką i baterią która wytrzyma tydzień

Data: 2019-02-10 13:46:49
Autor: radekp@konto.pl
Telefon dla osoby nieandroidowej
10 Feb 2019 10:36:22 GMT, w <XnsA9F2760BC9726budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

[...]

Ja kupiłem jakiegoś Alcatela dla Seniorów. Jest OK, nawet ma radio bez
anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
Telefon dla osoby nieandroidowej
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Co to znaczy ze on jest dla seniorów?
Takie rzeczy jak radio nie ma znaczenia.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2019-02-10 23:26:32
Autor: radekp@konto.pl
Telefon dla osoby nieandroidowej
10 Feb 2019 15:51:51 GMT, w <XnsA9F2AAB6A7FB9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> bez anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)
> Co to znaczy ze on jest dla seniorów?

Duże przyciski, bateria starcza na kilka dni.
Jakość całkiem fajna.

Data: 2019-02-12 15:39:23
Autor: Chris
W dniu 2019-02-10 o 23:26, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Często przycisk SOS

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Telefon dla osoby nieandroidowej