Telefon dla osoby nieandroidowej

Data: 2019-02-10 13:46:49
Autor: radekp@konto.pl
Telefon dla osoby nieandroidowej
10 Feb 2019 10:36:22 GMT, w <XnsA9F2760BC9726budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Zastanawiam się czy jest sens szukania takiego tradycyjnego telefonu w dobrej jakosci?

Od razu na mysl przychodzą mi nokie 6310i ale czy mozna nadal kupic telefon ktory bedzie trzymał parametry, w szczegolnosci martwie sie o to czy baterie to jakies 10 letnie lezaki czy nadal produkuje sie nowe na wymiane?

Ja kupiłem jakiegoś Alcatela dla Seniorów. Jest OK, nawet ma radio bez
anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)

Data: 2019-02-10 15:51:51
Autor: Budzik
Telefon dla osoby nieandroidowej
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Co to znaczy ze on jest dla seniorów?
Takie rzeczy jak radio nie ma znaczenia.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2019-02-10 23:26:32
Autor: radekp@konto.pl
Telefon dla osoby nieandroidowej
10 Feb 2019 15:51:51 GMT, w <XnsA9F2AAB6A7FB9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> bez anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)
> Co to znaczy ze on jest dla seniorów?

Duże przyciski, bateria starcza na kilka dni.
Jakość całkiem fajna.

Data: 2019-02-12 15:39:23
Autor: Chris
W dniu 2019-02-10 o 23:26, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Często przycisk SOS

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

Telefon dla osoby nieandroidowej