Telefon dla seniora

Data: 2014-04-03 12:27:51
Autor: Borneq
Telefon dla seniora
W dniu 2014-03-22 08:16, Atlantis pisze:
Do oczywistych wymog贸w nale偶膮 du偶e klawisze, czytelny wy艣wietlacz i du偶a
g艂o艣no艣膰 zar贸wno dzwonka jak i s艂uchawki.

Je艣li chodzi o klapkowe (bez problem贸w z odblokowaniem) to Nokia 2720 o i 2760, ale niepokoi mnie czy jest ju偶 tam nowszy typ 艂adowania - przez USB.

Data: 2014-04-03 12:29:51
Autor: Borneq
Telefon dla seniora
W dniu 2014-04-03 12:27, Borneq pisze:
[...]

Szukam tel , kt贸ry:
- 艂adowanie przez USB
- klapkowy, rozsuwany, bez problem贸w z blokowaniem
- g艂osny dzwonek i g艂osnik, przypadkowo sie nie przycisza

Data: 2014-04-03 20:58:55
Autor: Borneq
Telefon dla seniora
W dniu 2014-04-03 12:29, Borneq pisze:
Szukam tel , kt贸ry:
- 艂adowanie przez USB
- klapkowy, rozsuwany, bez problem贸w z blokowaniem
- g艂osny dzwonek i g艂osnik, przypadkowo sie nie przycisza

Decyzja: SAMSUNG GT-C3520

Telefon dla seniora