Telefon dla seniora

Data: 2015-05-03 11:33:16
Autor: z
Telefon dla seniora
Nie musi być tani ale dobry dla osoby w podeszłym wieku i się nie psuć ;-) Zero internetu, zero smsów, fotek ... tylko do dzwonienia.
Mam kilka starych SE np c510 ale klawisze ciut za małe.
A może tani smartfon z windowsem?

Data: 2015-05-03 11:42:05
Autor: Sebastian Biały
Telefon dla seniora
On 2015-05-03 11:33, z wrote:
Nie musi być tani ale dobry dla osoby w podeszłym wieku

MyPhone dla seniorów. Wielkie klawisze robią różnicę. Podobnie menu jest tak zrobione żeby było mniej sytuacji "bo się mi popsulo". Co nie znaczy że takich sytuacji nie będzie...

Smart na 100% po 2 minutach uzywania zostanie uszkodzony "bo zniknely te obrazki" i nie da rady tego zdalnie odkręcić.

Data: 2015-05-03 13:06:34
Autor: z
Telefon dla seniora
Smart na 100% po 2 minutach uzywania zostanie uszkodzony "bo zniknely te
obrazki" i nie da rady tego zdalnie odkręcić.

Coś takiego?
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/smartfony/2014/50/myphone-1075.aspx

Kilka late temu kupiłem starszy model z archaicznym wyświetlaczem. Co z tego że duże przyciski były jak trudno się było i tak połapać w menu
Tu będzie lepiej?

Data: 2015-05-03 14:05:54
Autor: Sebastian Biały
Telefon dla seniora
On 2015-05-03 13:06, z wrote:
Kilka late temu kupiłem starszy model z archaicznym wyświetlaczem. Co z
tego że duże przyciski były jak trudno się było i tak połapać w menu
Tu będzie lepiej?

Nie ma takiego. Miałem doświadczenia ze starszym modelem. Uzywa osoba lat 90. I daje radę.

Data: 2015-05-03 14:20:26
Autor: J.F.
Telefon dla seniora
Dnia Sun, 03 May 2015 11:33:16 +0200, z napisał(a):
Nie musi być tani ale dobry dla osoby w podeszłym wieku i się nie psuć ;-) Zero internetu, zero smsów, fotek ... tylko do dzwonienia.
Mam kilka starych SE np c510 ale klawisze ciut za małe.

Do listy warto dodac duzy wyswietlacz, glosny glosnik - i w czasie
rozmowy i dla dzwonka - bo wzrok i sluch tez juz nie te.

Latwosc zaprogramowania i wybierania kilku numerow ...

Wyswietlacz raczej czarno-bialy LCD, bo ten widac dobrze i w nocy i w
sloncu.

A może tani smartfon z windowsem?

Na pewno nie ... chyba ze z jakas nakladka "stary czlowiek".

J.

Data: 2015-05-04 20:50:08
Autor: MSZ
Telefon dla seniora
On 2015-05-03 11:33, z wrote:
Nie musi być tani ale dobry dla osoby w podeszłym wieku i się nie psuć
;-) Zero internetu, zero smsów, fotek ... tylko do dzwonienia.
MaxCom 820BB
Duże klawisze, można ustawić duży font, przycisk alarmowy.
Jedyny feler to lekko debilne menu.

--
    MSZ (de łan & ąly!)   * But through eternal night
                          * The twinkling of starlight

Data: 2015-05-05 23:57:40
Autor: LordBluzgR
Telefon dla seniora
"MSZ" wydumał(a) w wiadomości ID news:mi8ev1$c92$1dont-email.me
On 2015-05-03 11:33, z wrote:
[...]

Ale plusy. Lepsze dzwonki&głośność i wykonanie. MyPhone jest 2 półki niżej.

--
LordBluzgRT
Have you heard the news? The dogs are dead!

Telefon dla seniora