Telefon dla seniora

Data: 2015-05-03 11:42:05
Autor: Sebastian Biały
Telefon dla seniora
On 2015-05-03 11:33, z wrote:
Nie musi być tani ale dobry dla osoby w podeszłym wieku

MyPhone dla seniorów. Wielkie klawisze robią różnicę. Podobnie menu jest tak zrobione żeby było mniej sytuacji "bo się mi popsulo". Co nie znaczy że takich sytuacji nie będzie...

Smart na 100% po 2 minutach uzywania zostanie uszkodzony "bo zniknely te obrazki" i nie da rady tego zdalnie odkręcić.

Data: 2015-05-03 13:06:34
Autor: z
Telefon dla seniora
Smart na 100% po 2 minutach uzywania zostanie uszkodzony "bo zniknely te
obrazki" i nie da rady tego zdalnie odkręcić.

Coś takiego?
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/smartfony/2014/50/myphone-1075.aspx

Kilka late temu kupiłem starszy model z archaicznym wyświetlaczem. Co z tego że duże przyciski były jak trudno się było i tak połapać w menu
Tu będzie lepiej?

Data: 2015-05-03 14:05:54
Autor: Sebastian Biały
Telefon dla seniora
On 2015-05-03 13:06, z wrote:
Kilka late temu kupiłem starszy model z archaicznym wyświetlaczem. Co z
tego że duże przyciski były jak trudno się było i tak połapać w menu
Tu będzie lepiej?

Nie ma takiego. Miałem doświadczenia ze starszym modelem. Uzywa osoba lat 90. I daje radę.