Telefon dla seniora

Data: 2020-08-14 17:06:27
Autor: z
Telefon dla seniora
Przerabiałem "dedykowane" telefony. To zawsze gówno było.
Ani jakości ani funkcjonalności.

Obecnie zapodałem rodzicom Redmi4A KULTOWY SMARTFON. ;-)
Oczywiście powiększyłem tekst. Umieściłem na pulpicie ikonki członków rodziny do dzwonienia...

Ale UWAGA. Ojciec ma już trzęsące ręce i czasem coś mu nie wychodzi z tym dotykiem. Matka nawet potrafi wysłać SMSa.

W poprzednich telefonach tez nie wychodziło bo wyświetlacze malutkie i nie było widać co się dzieje.

Telefon dla seniora