Telefon dla seniora

Data: 2020-09-15 04:52:49
Autor: universis
Telefon dla seniora
W dniu piątek, 14 sierpnia 2020 15:19:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Moze ktos polecic tradycyjny telefon dla seniora ?
W zasadzie tylko do rozmow.

Duzy ekranik, duze literki, glosny, w miare proste menu, dluga bateria
[..]

Miałem podobny problem, a trudniejszy o to że fon miał być na dwie karty, w tym jedna koniecznie w 3G miała pracować.
Namierzyłem dwa telefony - jeden z Hameryki - Plum Tag2,  a drugi w kraju można kupić np. na Allegro (100-120 PLN) - MyPhone Classic, jest też jego bliźniacza wersja - bez tego "Classic" w nazwie, ale chyba nie ma 3G lub jest tylko na jedną kartę - nie pamiętam - więc w razie wyboru przyjrzyj im się.

Telefon dla seniora