Telefon do 130zł używany - czytelny wyświ etlacz i klawiatura

Data: 2011-04-22 18:09:56
Autor: Norbert
Telefon do 130zł używany - czytelny wyświ etlacz i klawiatura
Doradzcie.
Poproszono mnie o zakup uzywanej nokii do 130-150zł
Warunek to w miare spory i czytelny wyświetlacz i klawiatura nie mikrus , by starsza osoba mogła swobodnie pisać smsy.
Doradzcie na jaka nokie warto zwrócić uwage bo noki nie mialem juz kilka ladnych lat.

Data: 2011-04-22 19:12:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 22 Apr 2011 18:09:56 +0200, Norbert napisał(a):

Doradzcie.
Poproszono mnie o zakup uzywanej nokii do 130-150zł
Warunek to w miare spory i czytelny wy¶wietlacz i klawiatura nie mikrus , by starsza osoba mogła swobodnie pisać smsy.
Doradzcie na jaka nokie warto zwrócić uwage bo noki nie mialem juz kilka ladnych lat.

3109 classic

--
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Telefon do 130zł używany - czytelny wyświ etlacz i klawiatura