Telefon do 350zł

Data: 2010-08-09 15:52:39
Autor: spam
Telefon do 350zł
Witam serdecznie. Zastanawiam się na telfonem do 350zł.
- Zależy mi na możliwości korzystania z Internetu (WWW, News, Może gg)
- EDGE i wyżej
- Odtwarzać mp2

Rozważam
- Nokia 2700 classic - bo za tę cenę mam nówkę
- Nokia N70 - używana ale z GPS i Symbianem
- Samsung i600 - Windows Mobile oraz klawiatura QWERTY
- Samsung Avill - względnie nowy, GPS i ekranem dotykowym

Odradzam symbiana, jak chcesz z systemem to windows.
z symbianem jest tylko k³opot, certyfikaty, podpisywanie aplikacji albo hackowanie telefonu zeby cokolwiek zainstalowaæ, co nie zosta³o podpisane przez jak±¶ du¿± firmê maj±ca odpowiedni certyfikat.
Ponadto na windowsa jest wiêkszy wybór aplikacji.

--

Telefon do 350zł