Telefon do S-Trax i GPS

Data: 2014-01-06 17:17:41
Autor: Ghost-Rider
Telefon do S-Trax i GPS
Witam!

Biorąc pod uwage, że mój poprzedni smartfon (Huaweii U8500) gdzieś się zapodział (nad czym specjalnie nie ubolewam, bo od lat uzywam dodatkowo tradycyjnej Nokii) natomiast brakuje mi trochę GPS i możliwości korzystania ze Sports Trackerów. W zwiazku z powyższym rozważam zakup nowego. Myślałm nad jakimś HTC. Ttestowałem HTC Desire S (ładny, prosty, zgrabny, funkcjonalny), ale brakuje mi trochę track-pada. Możecie coś polecić? Proste, w miarę funkcjonalne, niedrogie, nie wieszające się przy byle okazji i z  wbudowaną pamięcią na tyle obszerną żeby można było na nim normalnie działać. nie musi to być kombajn multimedialny, ale nie byłoby źle gdyby miał dobrą baterię, przyzwoity (i mocny) wyświetlacz, nie był zbyt duży i mial względnie przyzwoity aparat fotograficzny. Myslałem nad HTC Desire Z, ale opinie na jego temat krążą raczej srednio pochlebne

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2014-01-06 18:29:17
Autor: ToMasz
Telefon do S-Trax i GPS
W dniu 06.01.2014 17:17, Ghost-Rider pisze:
[...]

telefonu z gps czy telefonu z androidem?

Myślałm nad jakimś HTC. Ttestowałem HTC Desire S (ładny, prosty,
zgrabny, funkcjonalny), ale brakuje mi trochę track-pada.
w jakim sensie? jedyny używalny trackpad, albo jak jak go nazywam myszka kciukowo optyczna był w I780, ale tam jest WM. w omni, albo zce - to porażka.

Możecie coś
polecić? Proste, w miarę funkcjonalne, niedrogie, nie wieszające się
przy byle okazji i z  wbudowaną pamięcią na tyle obszerną żeby można
było na nim normalnie działać.
co drugi telefon z androidem tak ma. pamięć powiększa się kosztem dodatkowej partycji na karcie SD.

nie musi to być kombajn multimedialny,
ale nie byłoby źle gdyby miał dobrą baterię, przyzwoity (i mocny)
wyświetlacz, nie był zbyt duży i mial względnie przyzwoity aparat
fotograficzny.
wykluczające się parametry. Duży ekran, jasny ekran - zabójstwo dla baterii. PRzyzwolity aparat - firmowe telefony, nie goclewer albo pentagram.

Myslałem nad HTC Desire Z, ale opinie na jego temat krążą
raczej srednio pochlebne
Ztka ma bardzo dobre opinie z czasów jak była młoda i od osób którym jest potrzebna klawiatura. w innym przypadku, już  z powodu otwierania i braku solidnej obudowy - odpada.

JA Bym Ci polecił jakiegoś sprawdzonego, prztestowanego i znanego starocia. jakiś LG miał super jasny ekran i baterie ponad 2Ah. Dość tanie i popularne są shs2, tam nie będzie problemu z pamięcią i że coś nie działa. Natomiast taki np ericsson arc, ma ant+, dzięki temu moze działać jako odbiornik, wyświetlacz i rejestrator wielu czujników, wtym prędkości koła i korby.
Co byś nie wybal - druga bateria lub obudowa z wbudowaną baterią  - będzie konieczna.

ToMasz

Data: 2014-01-06 20:36:51
Autor: Ghost-Rider
Telefon do S-Trax i GPS
Myślałem nad jakimś HTC. Ttestowałem HTC Desire S (ładny, prosty,
zgrabny, funkcjonalny), ale brakuje mi trochę track-pada.

wykluczające się parametry. Duży ekran, jasny ekran - zabójstwo dla baterii. PRzyzwolity aparat - firmowe telefony, nie goclewer albo pentagram.

Ja chcę telefon, a nie router Wi-Fi :-)

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2014-01-06 20:59:18
Autor: Ghost-Rider
Telefon do S-Trax i GPS
[...]

P.S. nie bez powodu tez piszę tutaj, a nie na pl.misc.telefonia.gsm :-) -- -

Data: 2014-01-06 22:03:22
Autor: ToMasz
Telefon do S-Trax i GPS
W dniu 06.01.2014 20:59, Ghost-Rider pisze:
[...]

tego nie zrozumiałem.

Pozdrawiam, M.

P.S. nie bez powodu tez piszę tutaj, a nie na pl.misc.telefonia.gsm :-)
tego powodu też nieznam. może dostaniesz 100 bezsensownych odpowiedzi, ale moze 1 będzie idelana?

Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

celu wysyłania reklam też nie rozumiem

ToMasz

Data: 2014-01-06 23:41:16
Autor: AL
Telefon do S-Trax i GPS
On 2014-01-06 17:17, Ghost-Rider wrote:
  Myslałem nad HTC Desire Z, ale opinie na jego temat krążą
raczej srednio pochlebne

uzywam DesireZ od 3 lat, ma wszystko co miec powinien, lacznie z trackpadem, ktory nie potrafia docenic tylko osoby, ktore tego nie mialy nigdy w swoich telefonach :)
Dziala to lepiej niz kulka w G1

Oczywiscie fajna klawiatura (ale G1 mial lepsza), ktora powoduje, ze telefon jest grubszy i ciezszy.
Jakosc wykonania OK a nawet lepiej niz OK (wykanczane prawdziwym aluminium), klawiatura dziala jak ma dzialac i wcale sie sama nie otwiera. Niestety Ekran SuperLCD ustepuje obecnym ekranom HTC tez SuperLCD (i to znaczaco w swietle slonecznym) - co np. przeszkadza, jesli telefon mialby byc uzywany w silnie sloneczne dni do np. navigacji. Pamiec tylko 512MB - ale od biedy ujdzie jesli nie jestes jakims fanatykiem gier.
W sumie telefon OK - lubie go choc pare razy przymierzalem sie juz do zmiany, ale nie potrafie znalezc godnego nastepce.
Na serwisach aukcyjnych chodza teraz po smiesznych pieniadzach - wiec jesli nie przeszkadza Ci to co wyzej napisalem, to IMHO warto.
Ale byc moze nie potrzebujesz klawiatury, wiec pewnie znajdziesz cos innego, lzejszego i rownie lub bardziej funkcjonalnego.

Data: 2014-01-07 00:53:12
Autor: Ghost-Rider
Telefon do S-Trax i GPS
uzywam DesireZ od 3 lat, ma wszystko co miec powinien, lacznie z trackpadem, ktory nie potrafia docenic tylko osoby, ktore tego nie mialy nigdy w swoich telefonach :)

Po primo: czy nie otwiera się samoczynnie?
Po drugie: czy zawiasy są w miarę wytrzymałe i nie zaszkodzi im jazda na rowerze?
Po trzecie: czy obudowa się rysuje i jak przedtawia się odpornośc na zarysowania wyświetlacza?
Po kolejne:  na ile wrażliwy jest GPS, jak działa i czy szybko łapie sygnał?

Oczywiscie fajna klawiatura (ale G1 mial lepsza), ktora powoduje, ze telefon jest grubszy i ciezszy.

Na wadze mi nie zależy:-)

[...]

A w porównaniu do HTC HD (ten chyba troszeczkę będzie za duży, ale ma ciekawe parametry i w sumie różnica w cnie nie jest aż taka znacząca) i Wildfire S?

W sumie telefon OK - lubie go choc pare razy przymierzalem sie juz do zmiany, ale nie potrafie znalezc godnego nastepce.

Otóż to, a jakieś inne propozycje?

Pozdrawiam, M. -- -

Data: 2014-01-07 11:34:01
Autor: ToMasz
Telefon do S-Trax i GPS
miałem i780 w którym myszka optyczna jest idealna. możesz pisac smsy, wykonywać co tam chcesz, jadąc na rowerze po dziurach. tak samo drży dłoń jak kciuk. Dlatego potem kupiłem zetke, bo miała klawiaturę i "myszkę" Klawiatura działa tylko jak się trzyma telefon w 2 rękach, a tzw myszka nie ma obsługi kursora - strzałki w systemie. tylko w przeglądarce internetowej, ale tu się okazuje że ten rodzaj gładzika obsługuje tylko 4 kierunki. Ztka  po pierwszej "glebie" wygląda jakby miała poważną kolizje z tramwajem. otwiera się , rysuje z każdej strony, zamyka nie przestajac koziołkować. solidnejsze obudowy powodują że już jest na pół milimetra otwarta. Szybkość telefonu na tamte czasy była dostateczna, teraz..... tak samo działają tablety za 199zł. Ekranu w słońcu nie widać wcale.
Potem miałem sarca-s. Ekran dużo lepszy, większy, telefon lżejszy, głośniejszy. różnica w prędkości - powalająca. Tu niestety trzeba było "rozszerzyć" pamięć. Natomiast nareszcie można było kupić obudowe z silikonu o grubości 2mm, która obejmuje telefon dookoła. po roku brak śladów używania, pomimo ze parę razy zaliczył glebę.
Potem był sgs2. We wszystkich funkcjonalnych kategoriach które Ciebie interesują - brak istotnych zmian w stosunku do arca. Za to świat obudów - kilka razy wiekszy. na lato używam takiej dwuczęściowej plaskikowej "trumienki", na którą dopiero nakłada się silikon. obudowa ma swoją szybkę, więc podejrzewam że nawet deszcz telfon by przeżył. można również kupić obudowę która ma wbudowany akumulator - napewno jest to wygodniesze niż batery pack z kablem usb

Ze wszystkich wymienionych, ztka była najdelikatniejsza i naj mniej poręczna. i780 najdłuzej, zdecydowanie naj dłużej działał bez ładowania, a klawiatura pod ekranem doskonale upraszczała obsługę. najbardziej zadowolony byłem z arca, i jego ekran był najlepiej widoczny na słońcu

ToMasz

Jakbyś potrzebował "coś" zamocować do kierownicy, to arkus sprzedaje uchwyt aluminiowy pozwalający zamocować bidon do kierownicy. taki uchwyyt doskonale nadaje się jako mocowanie obudowy na telefon

Data: 2014-01-08 13:00:31
Autor: Ghost-Rider
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
miałem i780 w którym myszka optyczna jest idealna. możesz pisac smsy,

Z tego, co widze nie wiem czy nadaje się do nawigacji (z uwagi na niewielki wyświetlacz), a jesto jeden z tych rzeczy, na których bardzo mi zależy. klawiaturka w sumie nie jest konieczna i pewnie gdybym się zdecydował na Z-ke i tak bym jej nie używał :-)

Jedynie w przeglądarce internetowej, ale tu się okazuje że ten rodzaj gładzika obsługuje tylko 4 kierunki. Ztka  po pierwszej "glebie" wygląda jakby miała poważną kolizje z tramwajem.

No właśnie z uwagi na dość niecodzienne rozwiązania konstrukcyjne pomimo solidnej obudowy troche sie jej boje :-)

Potem miałem sarca-s. Ekran dużo lepszy, większy, telefon lżejszy, głośniejszy. różnica w prędkości - powalająca.

Tak. Natommiast różnica między Z-ką a ARC to mniej więcej 2 stówki. Za sierpniu i tak kończy mi sie umowa, więc pewnie i tak dostanę dostanę jakiegoś wypasionego fona, natomiast w sumie do tego czasu przydałoby sie coś niedrogiego, w miarę praktycznego,co świetnie się sprawdzi w terenie 9tym bardziej, że 2-3 stówki w sumie do przeżyci, a 450 zeta za ARC`a to się na te kilka miesięcy średnio opłaca)

Potem był sgs2. We wszystkich funkcjonalnych kategoriach które Ciebie interesują - brak istotnych zmian w stosunku do arca.

Generalnie chodzi mi o ENDOMONDO i nawigację. Poza tym w miarę mocna obudowa (tak, żeby można to było wrzucić do plecaka, albo zasyfionej kieszeni i nie trzeba było się obawiać, że się złamie, zabrudzi, porysuje). W razie czego, żeby to mozna było przypiąć na kierownicę i przynajmniej te kilka godzin pojeździć. Poza tym jakieś podstawowe opcje społecznosciowe. Najlepiej Android, bo trochę się już do tego systemu przyzwyczaiłem. Galaxy SII rzeczywiście jest fajny, ale to raczej tak, żeby przypiąć na kierownicę i trochę pojeździć po szosie. W sumie trochę jestem zaskoczony słabym odzewem, bo ostatnimi czasy jest bardzo dużo aplikacji na Andka, które na prawdę (poza względami społecznościowymi) są w terenie bardzo użyteczne. W moim H U8500 niektóre z tych opcji były na prawdę przydatne (wysokościomierz, nawigacja, czasem jakieś foto na facebooka). Ekran miałem dwa razy pęknięty, ale i tak poza dośc poważnym pęknięciem nadal działał sprawnie (tutaj sobie nie wyoprażam takiego porządnego przyrżniecia z Galaxy II). Ludzie co z wami? Telefonów na Andku nie używacie? podzielcie się swoimi wrażeniemi z ich użytkowania. Szczególnie z punktu widzenia ich użytkowania w terenie.

Pozdrawiam, M.

[...]

-- -

Data: 2014-01-08 23:15:59
Autor: ToMasz
[...]

http://www.ebay.pl/itm/HEAVY-DUTY-BUILDERS-WORKMAN-CASE-COVER-FOR-SAMSUNG-GALAXY-S2-I9100-FULL-ARMOUR-/200788282212?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=&hash=item2ebfea0b64

chroni dobrze, ale przez większy wymiar, nie pasuje do oryginalnych uchwytów....

ToMasz

Data: 2014-01-09 08:05:50
Autor: rmikke
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
W dniu środa, 8 stycznia 2014 13:00:31 UTC+1 użytkownik Ghost-Rider napisał:

Ludzie co z wami? Telefon�w na Andku nie u�ywacie? podzielcie si�
swoimi wra�eniemi z ich u�ytkowania. Szczeg�lnie z punktu widzenia ich
u�ytkowania w terenie.

Dyć obok jest cały wątek "smartfon na rower"...

Data: 2014-01-15 18:12:43
Autor: Titus Atomicus
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!

Ano wlasnie.

Data: 2014-01-15 18:21:40
Autor: Titus Atomicus
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
In article <lajffj$e64$1@mx1.internetia.pl>,
 "Ghost-Rider" <mik80@NOSPAMgazeta.pl> wrote:

> Ludzie co z wami? Telefonów na Andku nie używacie? podzielcie się swoimi wrażeniemi z ich użytkowania. Szczególnie z punktu widzenia ich użytkowania w terenie.

Odpowiedz masz w sasiednim watku - smartfon na rower.
Z punktu widzenia uzytkowania w terenie wazna jest w miare mocna kontrukcja i mocna bateria.

Ja uzywam Samsunga Solid B2710 i Motoroly Defy+
Co do budowy, wytrzymalosci - ok, ale nie polecam, zwlaszcza Motoroli.
Solid B2710 ma umiarkowanie mocna baterie (trzyma do 2 dni) i maly ekran. Motorola Defy+ - strasznie wolna i zdecydowanie za slaba bateria.
Kol. Mikke poleca Samsunga Xcover 2.

Ja wlasne znalazlem cos takiego:
http://www.evolveo.eu/pl/wytrzymale-telefony-i-akcesoria
Ale proponuje przeniesc dyskusje do tamtego watku.

Data: 2014-01-20 02:57:36
Autor: Titus Atomicus
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
In article <Titus_Atomicus-AD5DD9.18214015012014@node1.news.atman.pl>,

Co do budowy, wytrzymalosci - ok, ale nie polecam, zwlaszcza Motoroli.
[...] Motorola Defy+ - strasznie wolna i zdecydowanie za slaba bateria.
Wczoraj z wlaczonym TrekBuddy (nawigacja) bateria rozladowala sie po 4 godzinach.

Data: 2014-01-20 04:22:59
Autor: Dominik Mirowski
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 02:57:36 UTC+1 użytkownik
[...] Motorola Defy+ - strasznie wolna i zdecydowanie za slaba bateria.

Trzeba by było jakąś obudowę ale Motorola Moto G - włączona poczta, lokalizacja gps, wsie synchronizacje, 2 dni 15g 41m i jeszcze 55% baterii, przy normalnym korzystaniu z telefonu. Prawie jak nieśmiertelna Nokia E52 :D
--
Dominik

Data: 2014-01-20 19:40:57
Autor: Titus Atomicus
Telefon do S-Trax i GPS - LUDZIE, CO Z WAMI?!!!!
In article <1e84907a-9df2-4d86-ab5f-909d53caabc6@googlegroups.com>,
 Dominik Mirowski <dominik.wro@gmail.com> wrote:

W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 02:57:36 UTC+1 użytkownik > [...] Motorola Defy+ - strasznie wolna i zdecydowanie za slaba bateria.

[...]

A, to prawda. Kolega Moto G bardzo chwali. Choc jemu po dwoch dniach, bez wlaczonego GPS pada.
Za to on ma wszelkie synchronizacje i internety powlaczane.

Telefon do S-Trax i GPS