Telefon do SMS-owania dla babci :)

Data: 2010-04-16 15:01:30
Autor: Fiona
Telefon do SMS-owania dla babci :)
Pytam poważnie :) Babcia obyta z techniką, ale chcę jej w ułatwić... Jakiś telefon dobry do sms-owania z w miarę dużymi przyciskami (klawiatura QWERTY koniecznie). Blackberry? Siemens? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie.

Do 500zł. (Niekoniecznie nowy.)

Fiona

Data: 2010-04-16 15:25:07
Autor: Piotr M
Dnia 16-04-2010 o 16:01:30 Fiona <trepesfik@onet.pl> napisał(a):

Pytam poważnie :) Babcia obyta z techniką, ale chcę jej w ułatwić...

Hmm, poproś babcię niech coś tu napisze, wypowie się co lubi i co by  chciała.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-16 19:51:03
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-04-16 15:01, Fiona pisze:
[...]

Ja bym polecił samsunga i600 - co prawda przyciski małe, ale działają IMO bardzo dobrze - nie ma możliwości przypadkowego naciśnięcia.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-04-17 08:21:44
Autor: Mackenzi
On 16 Kwi, 14:01, "Fiona" <trepes...@onet.pl> wrote:
[...]

No ja do tego celu używam nokii E63 i całkiem dobrze się sprawuje
chociaż mam też Nokie 9300i i wydaje mi się, że do pisania SMS'ków
babci bardziej by się spodobał... Duży ekran, sporawa klawiatura
(większa niż w BB, E63 i podobnych) i całkiem spora więc babcia raczej
nie zgubi... Cenowo na bank się zmieścisz bo już za 300zł spokojnie
kupisz...

Telefon do SMS-owania dla babci :)