Telefon do miejsca o słabym zasięgu

Data: 2009-07-07 14:24:51
Autor: Daniel Lisewski
Telefon do miejsca o słabym zasięgu
Witam.

Mam pytanie jaki telefon jet najlepszy do miejsc o słabym zasięgu (czułość anteny). Obecnie korzystam z Nokii 6300 i zdarzają się sytuacje, że gdy telefon leży na półce, mam 2 kreski zasięgu, ale gdy włożę go do kabury na pasku jestem już poza zasięgiem.

Co do innych cech telefonunie jest mi potrzebny jakiś "kombajn" z aparatem, mp3 i iinnymi dodatkami. Dobrze byłoby gdyby obsługiwał EDGE.

Lisior

Telefon do miejsca o słabym zasięgu