Telefon do nieba.

Data: 2011-07-25 15:00:10
Autor: stevep
Telefon do nieba.
# Mimo, że kardynał Stanisław Dziwisz nałożył na księdza Piotra Natanka  suspensę, zbuntowany ksi±dz odprawił w niedzielę mszę ¶więt± w swojej  pustelni.

  W niedzielny poranek przed bram± wjazdow± do pustelni Niepokalanów stoi  kilka samochodów. Rejestracje zdradzaj±, że kierowcy przyjechali m..in.: z  Wrocławia, Poznania, nawet z Gdańska. Jest też rejestracja z niemieckimi  numerami. Kaplica, w której ksi±dz Piotr Natanek odprawia swoje  kilkugodzinne nabożeństwa, znajduje się w głębi pustelni, mie¶ci się w  niej około 70 osób. Prowadzi do niej kamienny korytarz. W¶ród  zapełniaj±cych kaplicę wiernych ciężko znaleĽć mieszkańców z okolicznych  wsi.

  W pi±tek metropolita krakowski kard. Stanisław Dziwisz nałożył na  zbuntowanego księdza suspensę. Oznacza to, że duchowny został zawieszony w  swoich prawach. Nie może odprawiać mszy ¶więtej, spowiadać i udzielać  komunii. Mimo to w niedzielę kilka minut po godzinie 10 zjawił się w  kaplicy i rozpocz±ł nabożeństwo. Podczas blisko czterogodzinnej liturgii  wygłosił płomienne kazanie.
Wyja¶nił w nim, że jego ostatnie słowa o tym, że "abp. Życiński wyje w  piekle" były wypowiedziane w języku literackim, tym samym wyraził  zdziwienie, że biskupi i dziennikarze tego nie zrozumieli. - Teraz mówię  już dosłownie! Abp. Życiński rzeczywi¶cie przykuty jest grubym łańcuchem w  piekle! Bo to masoni napisali za niego doktorat, ubrali go w sutannę i  wy¶więcili - grzmiał z ambony.

  O bycie masonem oskarżył też kardynała Dziwisza. - W czerwcu przyj±ł  nagrodę najwyższej loży masońskiej, kardynała Bea. To niemiecki kardynał,  największy rozbójnik na Soborze Watykańskim, i krystaliczny mason  najwyższym stopniem. Po drugie: nad kamieniem węgielnym, w budowanym  Centrum Jana Pawła II, jest piękne wsadzony trójk±t masoński! Niech  kardynał wyja¶ni dlaczego - mówił.

  Duchowny zdradził zebranym, że w sobotni wieczór kontaktował się z  Jezusem. - Otrzymałem od Jezusa możliwo¶ć telefonu do Nieba, i kiedy nie  nabrykam z Panem Bogiem, to mam taki ¶wiatłowód, że ta linia jest otwarta.  W sobotę prosiłem o wiadomo¶ć z nieba i j± dostałem - zacz±ł. I  zrelacjonował, co usłyszał: - Nie bój się. Ż±dam twojej ofiary. Podoba się  mi twoja ofiara. Nie słuchaj tych, którzy nie maj± mojego ducha. B±dĽ  posłuszny Bogu, a nie tym, którym dałem władzę - opowiada.

  Napotkany w miejscowym sklepie mieszkaniec wsi komentuje działalno¶ć  kapłana: - Ja tam nie chodzę, mam swój ko¶ciół w Makowie. Tu ze wsi  wszyscy s± przekonani, że z Natankiem jest co¶ nie tak.

  Krakowska kuria nie chce na razie komentować poczynań księdza z  Grzechyni. - Przypominamy, że w pi±tek metropolita krakowski wydał dekret  o suspensie nałożonej na księdza Natanka. To stanowisko obowi±zuje na  dzień dzisiejszy - słyszymy w kurii. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5xrk

--
stevep

Data: 2011-07-25 16:01:52
Autor: jadrys
Telefon do nieba.
W dniu 2011-07-25 15:00, stevep pisze:

 Napotkany w miejscowym sklepie mieszkaniec wsi komentuje dziaĹ‚alność kapĹ‚ana: - Ja tam nie chodzÄ™, mam swĂłj koĹ›ciół w Makowie. Tu ze wsi wszyscy sÄ… przekonani, ĹĽe z Natankiem jest coĹ› nie tak.

Stara jak świat metoda gnojenia człowieka - tu dodane słowo, tam ujęte i wychodzi wypaczenie całego przekazu a nawet bełkot obłąkanego .

Data: 2011-07-25 16:27:19
Autor: stevep
Telefon do nieba.
Dnia 25-07-2011 o 16:01:52 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Stara jak ¶wiat metoda gnojenia człowieka - tu dodane słowo, tam ujęte i  wychodzi wypaczenie całego przekazu a nawet bełkot obł±kanego ..

A kto jest gnojony?

--
stevep

Data: 2011-07-26 22:16:14
Autor: jadrys
Telefon do nieba.
W dniu 2011-07-25 16:27, stevep pisze:
[...]

Nie zadawaj głupawych pytań.

Data: 2011-07-27 01:26:34
Autor: stevep
Telefon do nieba.
Dnia 26-07-2011 o 22:16:14 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Widzisz, tu wielu odstaje od twojego poziomu, więc uchyl nam r±bka  tajemnicy krynico m±dro¶ci.  ;)

--
stevep

Data: 2011-07-26 19:10:07
Autor: [He®Sk]
Telefon do nieba.
On Mon, 25 Jul 2011 16:01:52 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Stara jak ¶wiat metoda gnojenia człowieka - tu dodane słowo, tam ujęte i wychodzi wypaczenie całego przekazu a nawet bełkot obł±kanego .

 co ten klecha namieszal, ze go tak gnoja?

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-26 22:16:09
Autor: jadrys
Telefon do nieba.
W dniu 2011-07-26 19:10, "[He®Sk]" pisze:
On Mon, 25 Jul 2011 16:01:52 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

W dniu 2011-07-25 15:00, stevep pisze:

  Napotkany w miejscowym sklepie mieszkaniec wsi komentuje dziaĹ‚alność
kapłana: - Ja tam nie chodzę, mam swój kościół w Makowie. Tu ze wsi
[...]

Nic, powiedział parę słów prawdy. A propaganda przytacza z jego wypowiedzi tylko malo zrozumiałe dla tłumu parafrazy.

Data: 2011-07-26 19:10:08
Autor: [He®Sk]
Telefon do nieba.
On Mon, 25 Jul 2011 15:00:10 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# Mimo, że kardynał Stanisław Dziwisz nałożył na księdza Piotra Natanka  suspensę, zbuntowany ksi±dz odprawił w niedzielę mszę ¶więt± w swojej  pustelni. [...]

faktycznie klesze odbilo czy robia z niego durnia?