Telefon dual sim- poradźcie jaki...

Data: 2010-05-20 10:09:32
Autor: BAREK
Telefon dual sim- poradźcie jaki...
Witam,
Moja małżonka z przyczyn służbowych będzie musiała nosić trzy aż aparaty, i coby ulżyć kobiecie myślę, aby sprawić jej aparat dual sim, tylko że podobno większość tego typu aparatów nie ma równocześnie aktywnych obydwu kart-jak to jest. Czy ktoś może polecić jakiś model, bo nie mam wyrobionego zdania o producentach typu MyPhone czy Trak.

Bartek

Data: 2010-05-20 08:40:25
Autor: Jakub Danecki
BAREK wrote:
tylko że podobno większość tego typu aparatów nie ma
równocześnie aktywnych obydwu kart-jak to jest.

Zależy od modelu, ale wszystkie wyposażone w dwie zielone słuchawki
(myphone i trak właśnie) oraz zrobione przez "normalnych" producentów
(Samsung) normalnie pracujÄ… z dwiema kartami na raz.

Czy ktoś może
polecić jakiś model, bo nie mam wyrobionego zdania o producentach
typu MyPhone czy Trak.

Musisz wziąć żonę do sklepu i niech sobie wybierze co jej odpowiada
z wyglądu. Ja soobiscie zakupiłem dla siebie Samsunga, bo ich
doświadczenie w telefonach i historia w zakresie elektroniki są nieco
większe, niż trak i myphone, co wcale nie znaczy, że te inne są
gorsze :)
Poczytaj i "weź w rączkę". M.in. Saturn ma wystawę wszystkich tych
marek.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-05-21 08:57:30
Autor: bagno

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:ht2shp$kov$1news.onet.pl...
BAREK wrote:
[...]

Ja mam C5212 i odradzam. Telefon z najnizszej mozliwej polki dla ludzi ktorzy
potrzebuja telefon tylko i wylacznie do dzwonienia (sms juz pisze sie fatalnie), maja
swietny zasieg (a i to nie gwarantuje braku stukania, pukania i gownianego poglosu),
nie przejmuja sie rysujaca obudowa (ja obchodze sie z nim jak z jajkiem i jest w
dobrym stanie ale jest pod tym wzgledem fatalny). Wszystko jest w nim niewygodne
i nie da sie do tego przyzwyczaic.

Telefon dual sim- poradźcie jaki...