Telefon - jaki

Data: 2013-07-18 20:12:36
Autor: ToMasz
Telefon - jaki
W dniu 18.07.2013 13:43, Budzik pisze:
Zmiana telefonu - wczesniej przez kilka lat nokia ta szeroka z duża
klawiatrurą qwerty.
ale wiasdomo - internet i te sprawy wiec smartfon.

Telefon ma być raczej na 4 lata wiec:
- mocny procesor (coby za dwa lata nie okazał sie powolnym zółwiem)
- mocna bateria (sam mam samsung galaxy II s plus i bateria jest
kepsciutka)
- duzy wyswietlacz (min 4,5)
- dioda LED (bajer ale chyba jeden zb ardziej przydatnych w telefonach)
- apatar - oby zbytnio nie odstawał, podobno najlepszy w lumiach ale nie
chce WP
- no własnie - Android

Wyselekcjonowalem 3 modele
LG Swift L9
Sony Xperia SP
LG Swift G (4 rdzeniowy procesor)
biorąc pod uwagę takie "myki" jak 2 sekundowy lag przy starcie rozmowy, albo fakt, że ekran jest ściemniany jeśli jest gorący (nawigacja na kokpicie w słońcu+ładowanie) polecam.... tam tara dam sgs2. wiem że staroć, ale tani, zbadany z każdej strony.

ToMasz

Telefon - jaki