Telefon- jaki polecicie

Data: 2019-12-05 03:03:39
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
Żona planuje zmianę telefonu.
wymagania:
Cena do 1tys zł
-aparat robiący ładne zdjęcia
-długo trzymająca bateria
-nowy- używki raczej odpadają
Żona telefon użytkuje dość intensywnie, trochę dzwoni ale głownie to przegląda net, ogląda jakieś filmiki, poradniki itp.
Aktualnie korzysta z iphona7 ale strasznie ją irytuje słaba bateria
Przy jej sposobie korzystania z telefonu  trzeba by go ładować ze dwa razy dziennie. Dodam tylko że tak samo użytkowany(zamieniłem się z żoną na 2 tygodnie telefonami) 3 letni Lenovo P2 działa na baterii do 2 dni. Zdjęcia tez robi super. Wstępnie zdecydowaliśmy ze kupimy jeszcze jeden P2 no chyba że zaproponujecie coś innego.

Data: 2019-12-05 12:29:48
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
Redmi 6

Data: 2019-12-05 03:55:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

Data: 2019-12-05 14:06:51
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 12:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro

*redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

To już lepsze lcedeki niż kiedyś. Myślisz że żona zauważy różnicę.
Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
Po co przepłacać?
Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display.
Nie wyobrażam sobie telefonu bez tego ale żona nie potrzebuje ;-)

PS. Ajfony mają always on display?

Data: 2019-12-05 11:21:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
Myślisz że żona zauważy różnicę.
Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
Po co przepłacać?
Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display

O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)
135 EUR dałem za note 8 4/64 więc redmi 6 za 500 PLN to słaby deal. Xiaomi w mi a2 lite ma symulator aod czyli na czarnym ekranie w trybie uśpienia wyświetla się krótko powiadomienie, proteza ale skuteczna. S7 (edge) to już zabytek chyba pie juz dla niego zabrakło ? Samsung klęka przed Xiaomi i tyle ;-)

Data: 2019-12-05 21:51:35
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 20:21, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)

DRAMATYZUJESZ. To tylko telefon. Z głową ważącą 27 kg używa się go sporadycznie do serfowania. Szkoda życia ;-)

[...]

Galaxy S7 (bez Edge) Nie widzę obecnie powodu go wymieniać. Chyba że spierdolą go następnymi aktualizacjami.

Może i masz rację ale my tu mówimy o normalnych rozmiarach co jeszcze potafią zmieścić się w ręce/kieszeni/torebce ;-).
Syn ma Redmi7 TRAGEDIA ;-)

PS. Małe OT
Testuję właśnie Spotify. Wyobraźcie sobie że ta tak popularna podobno poważna aplikacja zawiesza się kiedy traci net.
Nie ma obsługi błędu. komunikatu cokolwiek. Wisi aż do momentu połączenia.

Co za łajza to pisała? NIE... Nie tylko na jednym urządzeniu testowałem ;-)

Data: 2019-12-06 03:49:07
Autor: ANTI junta EUdSSR
Żal dupę ściska (teleSraj się zawiesza)
z wrote...
[...]

Co ty za ballady wypisujesz... ... ...

Wlasnie w tej chwili ustawilem w
srakoFonie "tryb lotniczy" i z bufora
odegrane zostaly dwie sztuki z
listy, w dolnej czesci okna zapodano
"brak polaczenia z internetem".
Mozna zadac pauze, mozna cofnac
czy "przewinac" do przodu.
Bez jakigokolwiek problemu
aplikacja sie zamyka, po ponownym
starcie informuje (jak wczesniej) ale
ma juz pusty bufor z "blubaju" i nic
nie odtwarza. Bez problemu daje sie
zakonczyc (podwojnym "palniecirm").

--
eutenhosil?ncionaminhabunda

Oto jak kalifat germanistan z
łatwością kolonizuje i ograbia kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-12-06 08:42:21
Autor: z
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.

Np. oddal się od wifi ;-)

Data: 2019-12-06 12:27:43
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ĺťal dupę ściska (teleSraj się zawizĚÚŰ
z wrote...
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.Np. oddal się od wifi

"Tryb lotniczy" przerywa wszelka komunikacje
(w tym WiFi).
To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma
problem a NIE program. Program czeka na
przerwanie od systemu, tego nie dostaje bo
system lacznosci srakoFonu szuka upierdliwie
utraconego polaczenia...

Ja w 99% korzystam z WLAN, wielokrotnie
zmieniam (srakoFon) obszar uslugi radiowej
na obiekcie. W sieci dzialaja trzy trasowniki i
dwie papugi, w klasie C sieci LAN nonstop
czynne jest minimum 77 urzadzen sieciowych. Nie mam jakichkolwiek problemow.

Data: 2019-12-06 12:41:43
Autor: z
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z��
W dniu 2019-12-06 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma
problem a NIE program.

To by potwierdzało że to problem systemowy Androida testowany na 3 różnych telefonach i dwóch różnych Wifi.

Nei zmienia to faktu że Aplikacja Spotify w takiej sytuacji nie robi NIC.
Znaczy twierdzi że odtwarza a zatrzymać nie można. Nic nie można.

Konkludując: System i aplikacje pisane przez gimbazę dla gimbazy ;-)

Data: 2019-12-06 13:22:15
Autor: ANTI junta EUdSSR
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z??
z wrote...
W dniu 2019-12-06 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:> To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma> problem a NIE program.To by potwierdzało że to problem systemowy Androida testowany na 3 różnych telefonach i dwóch różnych Wifi.Nei zmienia to faktu że Aplikacja Spotify w takiej sytuacji nie robi NIC.Znaczy twierdzi że odtwarza a zatrzymać nie można. Nic nie można.Konkludując: System i aplikacje pisane przez gimbazę dla gimbazy

Posiadany i najczesciej uzywany srakoFon
to tez gUUrguł'owska "androSraka", ale ja
nie mam z ta ostatnia oficjalna wersja
problemow. Jesli cos sie pojawi to zazwyczaj
doinstalowane programy, ktore jeszcze sa
na poziomie starszych wersji 'OS'.

Data: 2019-12-07 02:22:05
Autor: killing of predatory capitalism pest
z wrote:
Konkludując: System i aplikacje pisane przez *gimbazę* dla *gimbazy*

Ciagle narzekasz na to i owo... przyznaje ci racje!

Gdybym mial dostep do broni atomowej, to juz dawno
wyjebal bym te kurewskie *ZLODZIEJ* "firmy" *hien*
kapitalistycznych w powietrze!

Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

Mi na tych paru groszach nie zalezy, niech te
wiechcie co te "piczkowate" programy na androSrake
pisza, cos z tego maja. Ja jestem na to stanowczo
za stary na pierdolenie sie w programowanie. Mam
setki innych stokroc przyjemniejszych obowiazkow!

--
Zajebalowo WIOCHA

Piłsudski "wstawaj", jestes bardzo potrzebny zrobic
*czystke* z MOTLOCHem!

Data: 2019-12-07 21:22:50
Autor: z
W dniu 2019-12-07 o 02:22, killing of predatory capitalism pest pisze:
Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

Spotyfi i samo jestestwo androida nie zaśmieconego i używanego dość ascetycznie.

Co mam zrobić żeby to badziewie normalnie działało.

Żeby nie było. BT na ajfonie też mnie wkur..a

Data: 2019-12-06 14:56:01
Autor: Trybun
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z��
W dniu 06.12.2019 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
z wrote...
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.Np. oddal się od wifi

"Tryb lotniczy" przerywa wszelka komunikacje
(w tym WiFi).

Przerywa komunikację  także wifi i bluetooth, ale ich nie wyłącza. Mimo trybu lotniczego nadal można z nich korzystać.

Data: 2019-12-05 14:08:13
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 12:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
*redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

A40 ma oleda ale ma tak skopany czujnik zbliżeniowy zaszyty po ekranem że żona nie dała rady z niego korzystać. A dzwoni DUŻO ;-)

Data: 2019-12-16 08:02:09
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:55:41 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

Tak sobie przeglądam
https://www.x-kom.pl/p/516874-smartfon-telefon-xiaomi-redmi-note-8-pro-6-128gb-pearl-white.html

"...8-rdzeniowy procesor MediaTek Helio G90T oraz udoskonalony układ graficzny Mali-G76 MC4. Całość chłodzona jest cieczą..."

cieczą?

Data: 2019-12-16 09:43:27
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
Tak. Pocophone F1 też to miał choć chodził na snapdragonie. Raczej feature dla graczy niż rzeczywista potrzeba.

Data: 2019-12-17 11:30:37
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:55:41 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

A co wybrać:
XIAOMI Mi A3 4/128GB czy XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB?

Data: 2019-12-18 02:22:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
-- XIAOMI Mi A3 4/128GB

mi a3 ma amoleda ale o biednej rozdzielczosci, na plus android one czyli czysty, szybki system z najnowszymi aktualizacjami

-- XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB

kupilem "zwykly" Note na ebayu za 130 eur i IMHO za sredniaka to max cena (brak nfc, brak amoleda, miui)

PS mi a3 moze sie okazac wystarczajacy ale sprobuj kupic wysylkowo bo wtedy jest czas sprawdzic czy wyswietlacz jest akceptowalny (dla mnie nie jest)

Data: 2019-12-05 14:52:21
Autor: collie
Telefon- jaki polecicie
W dniu 5.12.2019 o 12:03, Kris pisze:

Żona planuje zmianę telefonu.
wymagania:
Cena do 1tys zł
-aparat robiący ładne zdjęcia
-długo trzymająca bateria
-nowy- używki raczej odpadają

Motorola Moto G7 Power 4/64 GB Android 9 Pie
ekran 6,2", bateria 5000 mAh. Robi dobre zdjęcia
a po doinstalowaniu aplikacji GCam MOD - fotki
super. Przy normalnym użytkowaniu bateria trzyma
3 dni i dłużej. Dla kobity może być trochę ciężki
ze względu na baterię, ale tak poza tym jest
bezkonkurencyjny w swojej klasie, za niecałe 700 zł.

Data: 2019-12-06 09:34:15
Autor: Trybun
Telefon- jaki polecicie
W dniu 05.12.2019 o 14:52, collie pisze:
[...]

Choć nie mam uwag do jakości fotek na tej Motce to jednak nigdy nie ma tak dobrze że nie mogłoby być lepiej - można wiedzieć skąd można pobrać ten "GCam MOD"?

Data: 2019-12-06 10:03:14
Autor: collie
Telefon- jaki polecicie
W dniu 6.12.2019 o 09:34, Trybun pisze:

[...]

Stąd:
https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/

Ja korzystam z modyfikacji Parrot043 (v7.0.009). Trzeba
tylko zwracać uwagę na opisy, gdyż najnowsze modki są już
na Androida 10 i z Pie mogą być niekompatybilne.

Data: 2019-12-05 22:29:13
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris wrote :
[...]

Nie jestem fanatykiem siaomi, ani nie lubię ich nakładki strasznie, ale zdecydowanie bym wziął readmi note 8 pro. Tylko cena na razie 1199zł.
Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś promocję jeśli za drogo.

Data: 2019-12-06 04:35:44
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 22:30:03 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
Kris wrote :
> [...]

Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś promocję jeśli za drogo.

O tym mówisz?
https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-redmi-note-8-464gb-212435?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=position_9_textlink&utm_campaign=06-12-2019

Data: 2019-12-06 12:44:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
To wersja zwykła nie pro. Jak potrzeba NFC to niestety trzeba dopłacić choć imho nie warto i wziąć mi 9 lite.

Data: 2019-12-06 13:36:28
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne

Data: 2019-12-06 23:27:19
Autor: radekp@konto.pl
Telefon- jaki polecicie
Fri, 6 Dec 2019 13:36:28 -0800 (PST), w
<7eab6a88-7127-4e4b-b265-6cb93d9ae059@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne

Do płatności zbliżeniowych.
Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

Data: 2019-12-07 00:12:44
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 23:29:00 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Do płatności zbliżeniowych.
Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

Data: 2019-12-07 17:57:58
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris pretended :
[...]

Dziś od 21.00 masz obniżone telefony o vat z play. Sprzedają telefony bez abonamentu więc można coś fajnego taniej kupić.
https://blogplay.pl/2019/12/smartfony-bez-vat/
W tamtym roku korzystałem z tej promocji bo też była także warto.

Data: 2019-12-07 09:24:15
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę się kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że sklepu Play nie korzystać

Data: 2019-12-07 18:56:32
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris pretended :
Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę się kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że sklepu Play nie korzystać

Nie namawiam, ale będziesz głupi jak nie skorzystasz bo tam nie ma żadnego wała.
Sam skorzystałem z tej promocji u nich w tamtym roku i było wszystko jak trzeba. Cena telefonu była taka jak powinna.
Prosty przykład z dziś. Telefon Moto One. Na ceneo najniższa cena to 599zł w x-komie.
W play kosztuje 649zł. W tej promocji zapłacisz za nią cenę pomniejszoną o vat czyli 649/1,23=527,64
Biorąc pod uwagę to wszystko to jednak jest różnica między 599, a 527,64?

Data: 2019-12-07 23:17:35
Autor: Animka
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-07 o 18:56, xxx pisze:
Kris pretended :
[...]

Niewielka różnica i jeszcze wtryniają człowiekowi umowę na 2 lata.

--
animka

Data: 2019-12-08 12:22:50
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Animka presented the following explanation :
[...]

Jak to przez eshopa się zamawia samemu, telefony bez umowy i jeszcze tańsze o vat, jeszcze źle.
Może nie wszystkie modele się opłaca ale wystarczy porónać z najniższą ceną na ceneo.

Data: 2019-12-08 14:57:53
Autor: Animka
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-08 o 12:22, xxx pisze:
[...]

Ja na tej stronie nie widziałam ani jednego telefonu do sprzedaży.

--
animka

Data: 2019-12-07 23:24:15
Autor: radekp@konto.pl
Telefon- jaki polecicie
Sat, 7 Dec 2019 00:12:44 -0800 (PST), w
<4c3997df-7e2c-4ca6-98a4-c1b381cefa34@googlegroups.com>, Kris
> [...]

Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

Data: 2019-12-09 01:13:02
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu sobota, 7 grudnia 2019 23:29:01 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

Ja mam odwrotnie
Z portfelem przeważnie wychodzę z telefonem mało kiedy.
Telefon mam przy sobie tylko w pracy, po pracy i w dni wolne trafia na półkę i i tam sobie leży.

Data: 2019-12-07 17:56:27
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
After serious thinking radekp@konto.pl wrote :
[...]

Nie tylko.
https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodow-by-zaczac-jej-uzywac/
Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

Data: 2019-12-08 03:03:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon- jaki polecicie

"xxx" 5debd9c6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodow-by-zaczac-jej-uzywac/
Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

Czytałem o pralce, której bez telefonu (chyba z NFC) raczej ;) obsłużyć nie można...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-06 03:27:15
Autor: ANTI junta EUdSSR
Żal dupę ściska (Telefon- jaki polecicie)
PANTOFLARZ kris wrote
Żona planuje zmianę telefonu.

...., a majtki też zminia?
wymagania

Na pantoflarza zdałeś egzamin!

Piłsudski, wstawaj z grobu i
przetrzeb tą PLAGĘ NIEDOJD!

Data: 2019-12-06 03:45:52
Autor: jaNus
Ĺťal dupę ściska (Telefon- jaki poleQ1|AȜ‰í˝
W dniu 06.12.2019 o 03:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
kris wrote
Żona planuje zmianę telefonu.
..., a majtki też zminia?

a chój cię to obchodzi! Dymaj swego psa, gównożerco!

wymagania
Na pantoflarza zdałeś egzamin!

To... co niby? Mają lać, by jakiemuś mikrocefalowi udowadniać, że jest
samiec? Mężczyzna, macho, i alfa, kobiety traktuje z *rewerencją*, a nie
pogardą. Ale takiemu burakowi nie wytłumaczy się różnicy, nie!

Piłsudski, wstawaj z grobu i przetrzeb tą PLAGĘ NIEDOJD!

To Ziuk, socjalista, etatysta, a i *bandyta* spod Bezdan, był plagą, on!

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-06 08:44:59
Autor: z
Ĺťal dupę ściska (Telefon- jaki poleQ1|AȜ‰í˝
GOŚĆ w pełnej krasie.
Rózga w ręku to i odreagowuje ;-)

Data: 2019-12-07 02:45:32
Autor: killing of predatory capitalism pest
z wrote:
GOŚĆ w pełnej krasie.
Rózga w ręku to i odreagowuje ;-)

Zastanawialem sie dluzszy czas nad ta
odpowiedzia, ktorej "w zab nie rozumie".

--
Zajebalowo WIOCHA

Data: 2019-12-07 21:26:19
Autor: z
Ĺťal dupę ściska (Telefon- jaki poleQ1|AȜ‰í˝
Kto Cię tak skrzywdził że masz takie podejście do ludzi?

Data: 2019-12-08 01:00:08
Autor: killing of predatory capitalism pest
Ĺťal dupę ściska (teleSraj - jaki poQ1|BWœ‰ČžŰ
z wrote:
Kto Cię tak skrzywdził że masz takie podejście do ludzi?

Mnie nikt nie skrzywdzil, ja widze co sie wookolo dzieje.

Bylbys w moim wieku, objechal bys 2/3 swiata, mial na
3 kontynentach swoje dziuple; pracowal bys na swoim,
mialbys duzo pra......pra.....wnuczat, ktorych z powodu
ilosci imion bys nie pamietal, to z pewnoscia nie zadal
bys powyzszego pytania.

Bedac na pogrzebie Pilsudskiego, wypowiedzalem slowa:
"teraz ten kraj na zawsze szlag trafi" (bez pomylki!
Niedlugo po tym wynioslem sie; nie popelniajac bledu).

MORD-NATO objelo wladze, przeszlo 80% w rekach kapitalu
obcych HIEN! Chyba wystarczy dowodow....

--
Zajebalowo WIOCHA

Data: 2019-12-08 13:55:29
Autor: z
Ĺťal dupę ściska (teleSraj - jaki poQ1|BWœ‰ČžŰ
Ku...a, nowy Ciszewski tylko bardziej fantasta niż gawędziarz.

Jakaś rodzina?

Data: 2019-12-09 22:04:44
Autor: killing of predatory capitalism pest
Ĺťal dupę ściska (teleSraj - jaki poQ1|BWœ‰ČžŰ
z wrote:
Jakaś rodzina?

QrRrRwa, znasz mnie, ze osmielasz sie na publiczne
OSZCZERSTWA i utozsamiania z OBCYMI mi podmiotami?

*Wara!*

--
Zajebalowo WIOCHA

Otworz oczy:  http://bit.ly/2PyDdem

              http://bit.ly/2rja0w9

              http://bit.ly/2LT0M0L

teraz w neoPRL nastal czas MOTLOCHu

Data: 2019-12-09 03:30:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)

"killing of predatory capitalism pest" qshee9$ea6$1@news.albasani.net

Bylbys w moim wieku, objechal bys 2/3 swiata, mial na

Bedac na pogrzebie Pilsudskiego, wypowiedzalem slowa:
"teraz ten kraj na zawsze szlag trafi" (bez pomylki!
Niedlugo po tym wynioslem sie; nie popelniajac bledu).

   objechalbys?

   I masę podobnych...
   Pomijam interpunkcję...
   I brak diakrytyków...

Czyżby? ;)

-=-

Nie chcę wdawać się w bijatyki związane z Piłsudskim, lecz
zauważ proszę, iż ekwiwalentny Piłsudskiemu -- Rozwadowski
dostał zapłatę za swe okołowyzwoleńcze wyczyny w... więzieniu RP...

Nie dodaję stopni, gdyż obie te osoby mają podczas swego życia
różne stopnie, bez których są także bezbłędnie identyfikowane...

Jakaś Boska kara dla takiego narodu chyba musi być?!
Nieprawdaż?!

Austriacy lepiej traktowali Rozwadowskiego niż Polacy!

-=-

Ciągłe wojny -- lepszy Polak z Białorusi/Litwy, czy z Ukrainy/KoronyKP?...
Jak z Mickiewiczem z Nowogródka i Słowackim znad Ikwy...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-12 00:40:04
Autor: jaNus
W dniu 09.12.2019 o 03:30, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
ekwiwalentny Piłsudskiemu -- Rozwadowski dostał zapłatę za swe
okołowyzwoleńcze wyczyny w... więzieniu RP

Nie, dostał ową zapłatę w *kapsułce*! Otruto go, a na czyje polecenie?
Zgadnij kotku... A za co? Ano był tak bezczelny, iż gdy nadeszli pod
Warszawę bolszewicy, to wymyślił genialny manewr oskrzydlający, że to
bydło dostało takiej sraczki ze strachu, iż opamiętali się dopiero pod
Kijowem.

Piszesz "ekwiwalentny", jakby to tow. Ziuk w pojedynkę "obalił zaborców"
podobnie do przewodniczącego /Bolesława Bezwstydnego/. A on w trakcie
tego siedział w Magdeburgu, pobierając szkolenia regularnego szpiega
pruskiego. Legiony? No tak, to coś znaczyło, baaardzo dużo, fakt. Ale
ile-do-ilu było Błękitnej Armii, całkiem od zaborców *niezależnej*,
stworzonej przez obóz Dmowskiego? Nie wiem, ale chyba ta druga powinna
być choć /nieco/ bardziej doceniana, niż to się utarło, nie sądzicie?
dygresja:

Hallerczykom uzbrojenie kupował Obóz Narodowy, ze składek tamtejszej (i
szerszej!) Polonii, a mi w pamięć najbardziej zapadła gigantyczna
operacja finansowa, jakżesz różna od bandyterki pod Bezdanami. Oto
Maurycy Zamoyski, na jej uzbrojenie, zastawił-był Ordynację rodową: wraz
z Zamościem (wybrane tereny), miastkami, miasteczkami, i przysiółkami,
dziesiątki *tysięcy* hektarów! Warto zaznaczyć, iż ziemie te były
wówczas we władaniu zaborców, rozważcie to, dokładnie! A jednak
bankierzy (Swiss chyba?) nie mieli *cienia* wątpliwości, iż zastaw jest
realizowalny i stanowi dobre zabezpieczenie pożyczki, żadnych! Bo czasy
bolszewii jeszcze nie nadeszły: czasy pogardy dla *świętego prawa
własności*. Armia Hallera "kryzysu przysięgowego" nie przechodziła, bo
składano słowa:
         *Bóg   Honor   OJCZYZNA*! -- a nie cesarstwo, car, czy król Prus.

Zarówno Dmowski, jak i Maurycy hr. Zamoyski byli politykami formatu o
dwie *Ligi* wyżej, niż /marszałek/, marszałek-pyszałek! On tak był
przekonany o swym "geniuszu", iż swemu lekarzowi nakazał, aby
pana-marszałkowy mózg przesłać medykom do badania (szkoda, że *nie* za
życia!), by wykryli geniuszu źródła! Ów czerep {rubaszny-i-straszny}
gdziesik zaginął, nie żal, nie żal!

No ale /mądrzejszy ustępuje/ wszak alternatywą była wojna bratobójcza!
Upadająca po-carska Rasija była konglomeratem ugrupowań od Sasa, do
Lasa, a wszyscy prali się ze wszystkimi, z przerwami na krótkotrwałe
sojusze. Myśmy tego uniknęli, kosztem okupacji przez obóz Sanacją zwany:
nazwa owa pochodzi od łacińskiego słowa /sanatio/ oznaczającego
uzdrowienie. A nadeszła chora epoka rozszalałego etatyzmu, hamującego
rozwój przedsiębiorczości *wolnej*: przykładem zniszczenie *prywatnej*
wytwórni samolotów RWD! Zaś za kasę władowaną w COP można by 5* fabryk
nie-państwowych postawić.

No i takiemu kryształowemu hr. Zamoyskiemu odmówiono prawa do
reprezentowania II RP! Zakulisowymi manewrami wypromowano G.
Narutovitiusa, który w I turze był... przedostatni, tak! A i w kolejnych
też nie wystawał zanadto, zaś gdy już 2 pozostało kandydatów (taki był
/modus operandi/ tych wyborów przez ZN) to znów był... przedostatni! No
cóż, kto nie wierzy w spiski, ten kiep!

Jakaś
Boska kara dla takiego narodu chyba musi być?! Nieprawdaż?!

Kogo Pan chce pokarać, to rozum mu odbiera...

Austriacy lepiej traktowali Rozwadowskiego niż Polacy!

Wojna bratobójcza ignoruje wojenny /rytualizm/: i jest naprawdę:
  /do krwi ostatniej/!

Ciągłe wojny - lepszy Polak z Białorusi/Litwy, czy z
Ukrainy/KoronyKP?...

Z Księżyca spadłeś??? Nie było, w całej Europie kraju bardziej
tolerancyjnego, niż I RP, cienia-cienia nawet! i to dlatego właśnie ze
wszech stron zjeżdżali do nas: a to Niemcy, to Szkoci, Holendrzy, Żydzi!
I w drugim, góra trzecim pokoleniu już się polonizowali
*nieodwracalnie*! Zygmunt Rumel, wielki polski patriota, był kuzynem
szefa Afrika-Korps!
/Circa/ trzecia część naszego mieszczaństwa mówiła *tylko* po niemiecku,
a uważała się za *miejscowych*! Choć ich przodkowie (nieodlegli!)
przyjechali do RP uciekając przed narastającym w tamtejszych królestwach
zamordyzmem. Zwanym dla niepoznaki "oświeceniem" - tfu!

Z jednym wyjątkiem: odmawiali polonizacji Żydzi (statystyczny %!),
zamknięci w swych enklawach od lat... siedmiuset! Mieli nadania
królewskich, licznych przywilejów, a wśród nich i taki, iż goj do tych
gett wstępu nie miał, nie!
Czym ich starszyzna tak w owej *kupie* trzymała? Zgadnąć nietrudno:
nienawiścią, nienawiścią, nienawiścią do... polskości we wszystkich jej
przejawach, to chyba oczywiste! Żydowskiej dziatwie antypolonizm był
sączony w ??? ??? ????? od I klasy, ustawowo!

Jak z Mickiewiczem z Nowogródka i Słowackim znad Ikwy...

i... co? Pobili się kiedy?

Data: 2019-12-13 18:57:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)

"jaNus" z Berdyczowa pod Żytomierzem w województwie kijowskim napisał
(w poście 5df17e54$0$526$65785112@news.neostrada.pl) jakoś tak:

Nie, dostał ową zapłatę w *kapsułce*! Otruto go, a na czyje polecenie?

Twój post budzi refleksje i zmusza do myślenia? -- owszem...
Po przeczytaniu -- człek ma ochotę na:
 - odfiltrowanie [jak w Czajce?] mas guana zawartych
   w przeciętnych ;) postach grup dyskusyjnych
 - rozmyślanie nad wczesnymi latami RP...
   (zmarnowanymi szansami itd...)

Niezbyt często zgłasza się ktoś, kto zauważa, że Rozwadowskiego
otruli mocni w truciu, czyli pobratymcy zza miedzy... Szybko do
głowy wędruje:
 - dlaczego Rozwadowskiego, nie Piłsudskiego czy Tuchaczewskiego?

Tuchaczewskiego zamordowano inaczej -- razem z tysiącami innych
oficerów radzieckich... Po latach Stalin podobnie wymordował
oficerów polskich... Zrazu widać, że Stalin szanował ;) mądrość...

Na pierwszy rzut oka Tuchaczewsi zdradził Bolszewików rozciągnięciem
frontu i przetrzymaniem wojsk na lewym brzegu Wisły... Ale ponoć
Tuchaczewski:
 - wzmocnił Grupę Mozyrską rozkazami skierowanymi do zbrodmiarza
   Budionnego i zbrodniarza Stalina, lecz zbrodniarze ci okazali
   się niezbyt rozsądnymi wojakami
 - w czas zlecił odwołanie zbrodniarza Gaja zza Wisły, ale ten
   też okazał się niezbyt rozsądnym wojakiem a Polacy prerwali
   łączność z Gajem zaborem ;) radiostacji i zagłuszającym
   nadawaniem Pisma Świetego...

IMO bitwa o Warszawę była nieco dziwna -- z niepojętego powodu:
 - i oskrzydlano Warszawę od południa oraz od północy,
 - i forsowano na wprost...

Tuchaczewski chętnie mordował Rosjan? -- w Kronsztadzie chociażby...
Chyba tak... Wiele wskazuje na to, że po prostu nienawidził Ruskich...
Przeszedł do historii jako zasłużony oficer i bohater wojny domowej...
(wojny, która położyła na łopatki Imperium Rosyjskie) Ale IMO nie
był zwolennikiem Polaków... ;) Może mścił się za swych przodków?...

Zgadnij kotku... A za co? Ano był tak bezczelny, iż gdy nadeszli pod
Warszawę bolszewicy, to wymyślił genialny manewr oskrzydlający, że to

Jakiż on oskrzydlający? To raczej kontruderzenie -- zuchwałe (bo
osłabiające to i owo dookoła) oraz makabrycznie silne, jak dla
przeciwnika, którym była Grupa Mozyrska -- tymże kontruderzeniem
wdeptana w błoto...

bydło dostało takiej sraczki ze strachu, iż opamiętali się dopiero pod Kijowem.

Nie wiem, gdzie opamiętali się, ale IMO nie pozbierali się aż do samego końca
tamtej wojny a Polacy zmarnowali szansę na odzyskanie wszystkich wschodnich
ziem Rzeczpospolitej Obojga Narodów -- z Kijowszczyzną oraz Smoleńszczyzną....
Może brzydko piszę -- zmarnowali... Przecież już nie mieli czym walczyć, gdyż
polityka i religia nie zezwalały wtedy na zajmowanie tych ziem a finanse nie
chciały dać więcej, uznając zapewne, iż do takiej wojny warto zaprzęgnąć także
Zachód Europy czy nawet resztę świata -- zaprzęgnięto po ponad 20 latach, ale
chyba w przeciwnym kierunku, czego skutki czujemy na sobie do dziś...

Dziś Krym jest punktem zapalnym należącym do Federacji Rosyjskiej, ale wtedy
mógł należeć do potężnej federacji zupełnie innej -- w której tak zwany prym
wiedliby Polacy... [może z fatalnym skutkiem?...]

Piszesz "ekwiwalentny", jakby to tow. Ziuk w pojedynkę "obalił zaborców"

Obowiązki wzywają, więc teraz jedynie wyjaśnię, iż zestawiam Rozwadowskiego
z Piłsudskim, zauważając wspólne/podobne miejsce w przełamaniu frontu pod
Warszawą i podobne drogi obu tych wojaków -- nie ubóstwiam Piłsudskiego
a wręcz przeciwnie...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-14 04:02:45
Autor: jaNus
W dniu 13.12.2019 o 18:57, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
człek ma ochotę na: - odfiltrowanie [jak w Czajce?] mas guana
zawartych w przeciętnych ;) postach grup dyskusyjnych

Jakich znów "mas"? Postów jak na lekarstwo, nawet guano-producenci
więcej milczą, niż piszą, duuużo więcej
    :)
Po latach Stalin podobnie wymordował oficerów polskich...

Kolego ELC -- jak to: /po latach/? Eksterminacja Polaków zaczęła się
spoooro jeszcze *przed* 39' -tym!

Polacy przerwali łączność z Gajem zaborem ;) radiostacji i
zagłuszającym nadawaniem Pisma Świetego...

Najlepszym sposobem zagłuszania jest nadawanie tego, co /source/, z
ćwierćsekundowym poślizgiem. Nawet Demostenes jakiś -- zacznie wtedy
bełkotać!

bitwa o Warszawę była nieco dziwna

O, warto posilić się o omówienie ważnej sprawy:
  - 123 lata zaborów nie sq***wiły tak naszych *j*elit (grubych!) jak 45
lat bolszewizacji. Skutki będą się ciągnąć jeszcze z... 7 pokoleń, jak
to było przed Hammurabim. Czym, no czym-by-tu *wypasteuryzować* owe
*j*elita?
Wojsko Polskie II RP miało wspaniałych, kompetentnych oficerów od
porucznika do generalicji, gorących patriotów, choć przeca szkolili
ich... zaborcy! A bolszewia? Biełoruczków wymordowali /po wsjem/, i
dowodzić nie miał kto: jakieś *męty*!

Tuchaczewski chętnie mordował Rosjan

Korwin ironizuje:
  - jakbym stanął przed wierchuszką WKP(b), i z maszynówki ich
powystrzelał, to najwięcej bym zabił /Jewriejow/. Ale dlaczego to ma
znaczyć, że okazałbym się... antysemitą??
Wszak nie tylko Eskimosi tam byli, toż skład da się sprawdzić w Wiki!
Ale Polacy, Estończycy, Łotysze, Gruzini, czy-kto-tam-jeszcze nazwisk
nie zmieniali, występowali pod ojcowymi! Prócz /Eskimosów/!

Wiele wskazuje na to, że po prostu nienawidził Ruskich

Jeszcze za /ustroju słusz*nie*minionego/ słyszałem, że Dzierżyńskiemu
Rosjanie zgwałcili ukochaną, zmarła, nie przeżyła /zbiorówki/.
Zaprzysiągł ponoć zemstę *do grobowej deski*. Ale że to /szeptanka/
była, to bez ważnych szczegółów: tedy czy to carscy byli, czy bolszewia
- do dziś nie wiem. Ale chyba to drugie, bo Żelazny Feliks ich wyrżnął
najwięcej, naj!

wojny, która położyła na łopatki Imperium Rosyjskie

Zawsze mnie zdumiewało to, że /panslawiści/ trafiali się i wśród tzw.
/statystów/ (od estate) krajowych, Polaków! Jedynym pro-polskim
uzasadnieniem jakichś-tam odmian tegoż powinno być T. i W. montowanie
anty-moskiewskiej, szerokiej koalicji! Ja poszczególnych Moskali mogę
podziwiać, i wielbić nawet, ale jedyny model z Moskwą /spółkowania/ jaki
bym akceptował, to z-atmizowanie Wielikoj Rasiji, jej rechrystianizacja
(od-moskwienie), i *zgoda* nas, na całkiem *dobrowolne* wstępowanie
takich księstewek pod skrzydła Korony.

Podobnież, gdyśmy mieli z Moskwą stosunki historycznie (wg mnie)
najlepsze, czyli podczas Wielkiej Smuty, gdy w koalicji z wojskami
Szwecji w 1610 zajęliśmy ?????????? ??????, to baaardzo niewiele
zabrakło, byśmy się tam utrzymali: odsiecz oblężonemu hetmanowi
Żółkiewskiemu, dowodzona przez Chodkiewicza była już blisko!
W oparciu o zarządzenie 1-Putina ten dzień upadku jest w FR
najważniejszym świętem państwowym, acz (dziwne!) o nas jakoś *nie*
wspominają, a jedynie o "wyzwoleniu". Spod... Eskimosów?

nie był zwolennikiem Polaków...

Pomawiają nas różni-tacy, że /z mlekiem matki/, ale wszelki *szowinizm*
był naszej szlachcie obcy! Przywołam swój post z tegoż topic'u datowany
12.12.2019, 00:40 dostępny np. tu:
https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.telefonia.gsm/ZQFPSR_YPvo/kMZDFulfBgAJ

  - od słów "z Księżyca spadłeś?"
  -- gdzie mówię bez ogródek o tym, że mieszkający tu, wszak jako
*goście*, programowo zaszczepiali w chederze (???) swej dziatwie
zoologiczny *antypolonizm*!
Nienawidzili nas też wszelcy włodarze krajów sąsiednich: Germańskich,
czy Ruskich, nie-na-wi-dzi-li, *włodarze*! A za co? Za to, że panowała
tu b. szeroka *wolność*, i że nawet chłopstwo żyło we względnym
dostatku. Tedy czy Niemcy, czy Rusini /bieżali/ do Rzeczpospolitej,
kochali Króla, polonizowali się często-gęsto już... nazajutrz po
przybyciu! (z wyjątkiem Eskimosów, oczywiście). Aljosza Awdiejew mówi o
sobie, że jest nawet /bardziej Poljakiem, niźli Wy/ bo... z wyboru! A
myśmy tu się *tylko* mieli szczęście urodzić, jaka więc w tym zasługa,
gdzie jakiś-tam akt świadomego, wolnego wyboru? A ten bywa zdumiewający:
wśród cwel-ebrytów brylują ojkofoby (jest w Wiki, look!),
hurra-kosmopolici, szabesgoje (Wiki!), czyli tacy Eskimosi /honoris
causa/...

Polacy zmarnowali szansę na odzyskanie wszystkich wschodnich ziem
Rzeczpospolitej Obojga Narodów -- z Kijowszczyzną oraz Smoleńszczyzną....

My nie musimy tam *władać*! Siła magnetyzmu Rzeczpospolitej była taka,
iż całe narody błagały naszych królów o przyjęcie do Korony! Po co
/ogniem i mieczem/, skoro jedynie siczowi się buntowali? Zaś ukr.
chłopstwo słało petycje do Króla o opiekę przed siczą...

Może brzydko piszę -- zmarnowali (..) już nie mieli czym walczyć,
gdyż polityka i religia nie zezwalały wtedy na zajmowanie tych ziem

  - i jak-naj-słusz-niej! Poczytaj myśli Pawła Włodkowica, piewcy
tolerancji religijnej, i narodowościowej!

[...]

Nie zapominaj, iż Krym to siedzisko Tatarów, przy czym znaczna ich część
wyznawała... judaizm! Ciekawe to miejsce, arrrcy! Gdy Rzym złupili
Wandale, gdy się prze-chylił ku upadkowi, to judaistyczny Krym był
miejscem niebywałego rozkwitu cywilizacyjnego!

Data: 2019-12-14 18:02:10
Autor: Animka
Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
W dniu 2019-12-14 o 04:02, jaNus pisze:

[...]

[...]

Co to wszystko ma wspólnego z telefonią gsm?

--
animka

Data: 2019-12-14 18:32:32
Autor: jaNus
W dniu 14.12.2019 o 18:02, Animka pisze:
[...]

No tak , nie czaisz, i... nie wyczaisz!
/historia magistra vitae est/!
Jeśli będziemy nie-pamiętać, to i historia zaginie, ale i przyszłość
diabli wezmą. Pamiętajmy:
*jesteśmy tylko karłami stojącymi na barkach gigantów*!
Gdyby nie sumeryjskie p. klinowe, to by nie było tej Twojej GSM, *to* ma
wspólnego, to!

Data: 2019-12-14 18:55:22
Autor: Animka
W dniu 2019-12-14 o 18:32, jaNus pisze:
[...]

Gadasz jak ksiądz.

--
animka

Data: 2019-12-14 20:45:43
Autor: jaNus
Ĺťal dupę ściska (teleSraj - jaki poQ1|BWœ‰ČžŰ
W dniu 14.12.2019 o 18:55, Animka pisze:
Gadasz jak ksiądz.

O! Dziękuję za skomplementowanie, przez porównanie z ligą tak wysoką!
a przeca jam jedynie skromny /amator/, nie legionista...

Data: 2019-12-15 01:38:03
Autor: Animka
W dniu 2019-12-14 o 20:45, jaNus pisze:
W dniu 14.12.2019 o 18:55, Animka pisze:
Gadasz jak ksiądz.

O! Dziękuję za skomplementowanie, przez porównanie z ligą tak wysoką!
     a przeca jam jedynie skromny /amator/, nie legionista...

LOL

W moim rejonie jest/był ksiądz, który nazywa się Janus. Jak gadał to tak cicho, jakby miał coś z gardłem i nic go nie było słychać, a jak pisze to nie wiem, bo nie czytałam jego publikacji. Z tego co przeczytalam o nim na stronie kościoła to udziela się w więzieniu, czyli chyba kapłanuje.

--
animka

Data: 2019-12-15 23:54:52
Autor: jaNus
W dniu 15.12.2019 o 01:38, Animka pisze:
Z tego co przeczytalam o nim na stronie kościoła to udziela się w
więzieniu

Mam serdecznych przyjaciół, jego z podstawówki jeszcze, oboje wielce
pobożni, i gdy patrzę, ile im siły daje Wiara, to nie wątpię, że góry
przenosi, nie wątpię ani na włos!

On jest wziętym biznesmenem, zarabia fantastycznie, acz swoim bez-cennym
wszak czasem dzieli się z więźniami: wyrokowcy najciężcy, w tym
dożywocia, zbóje potworne, mordercy. I ma już *kilkadziesiąt* nawróceń!
Myślałem sobie: oszukują Go, zwodzą, liczą na 'przedterminowe'!

Ale... nie! Owi za-wróceni sami dalej ewangelizują, i też z sukcesami,
też! oszukańcy by tak nie mogli, zapewniam Cię.

Data: 2019-12-16 00:52:34
Autor: Animka
W dniu 2019-12-15 o 23:54, jaNus pisze:
[...]

To znaczy, że znasz tego księdza?

[...]

Wiem. Popełnili błędy, teraz się naprostowywują. Może nie wszystkich więzienie gorzej demoralizuje.

--
animka

Data: 2019-12-16 00:55:21
Autor: Animka
Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
W dniu 2019-12-15 o 23:54, jaNus pisze:
  Ale... nie! Owi za-wróceni sami dalej ewangelizują, i też z sukcesami,
też! oszukańcy by tak nie mogli, zapewniam Cię.

Zaraz, zaraz. Od kiedy to ktoś bez święceń kapłańskich może ewangelizować?

--
animka

Data: 2019-12-15 01:17:50
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
Animatorka wrote:
W dniu 2019-12-14 o 04:02, jaNus pisze:
Nie zapominaj, iż Krym to siedzisko Tatarów, przy czym znaczna ich część

Co to wszystko ma wspólnego z telefonią gsm?

Obudź się, ile można spać!

Nie zauważyłaś jeszcze, że żyjesz w *kloace*, w której panują zasady "każdy
'???' na swój strój"

--
kloaka  ==-- >>  http://bit.ly/2VUKoyZ

Data: 2019-12-15 03:52:24
Autor: Animka
W dniu 2019-12-15 o 01:17, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? pisze:
Animatorka wrote:
[...]

Tego to nie rozumiem:

Data: 2019-12-15 14:58:58
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
Animatorka wrote:
W dniu 2019-12-15 o 01:17, ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? pisze:

Obudź się, ile można spać! Nie zauważyłaś jeszcze, że żyjesz w *kloace*,
Tego to nie rozumiem: w której panują zasady "każdy
'???' na swój strój"

Tzn. _czego_ nie rozumiesz (cytujesz niewlasciwie)?

""""""""""""""""""""
" Oryginal byl...
""""""""""""""""""""
"
" Obudź się, ile można spać!
"

Data: 2019-12-08 02:39:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon- jaki polecicie

"Kris" b7f922a9-c37d-4711-b038-62dbcdc05c00@googlegroups.com

: Cena do 1tys zł

IMO ciężko z tym...

: -aparat robiący ładne zdjęcia

To fotograf ,,robi zdjęcia'', nie aparat...

: -długo trzymająca bateria

IMO na każdy cal przekątnej ekranu warto
mieć 1 Ah akumulatora przy napięciu 4V,
ale u mnie sporo pochłania nawigacja itp...

Wg mnie wyłączanie SIMki nie wpływa na rozładunek energetyczny...

--