Telefon- jaki polecicie

Data: 2019-12-05 12:29:48
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
Redmi 6

Data: 2019-12-05 03:55:39
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

Data: 2019-12-05 14:06:51
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 12:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro

*redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

To już lepsze lcedeki niż kiedyś. Myślisz że żona zauważy różnicę.
Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
Po co przepłacać?
Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display.
Nie wyobrażam sobie telefonu bez tego ale żona nie potrzebuje ;-)

PS. Ajfony mają always on display?

Data: 2019-12-05 11:21:40
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
Myślisz że żona zauważy różnicę.
Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
Po co przepłacać?
Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display

O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)
135 EUR dałem za note 8 4/64 więc redmi 6 za 500 PLN to słaby deal. Xiaomi w mi a2 lite ma symulator aod czyli na czarnym ekranie w trybie uśpienia wyświetla się krótko powiadomienie, proteza ale skuteczna. S7 (edge) to już zabytek chyba pie juz dla niego zabrakło ? Samsung klęka przed Xiaomi i tyle ;-)

Data: 2019-12-05 21:51:35
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 20:21, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)

DRAMATYZUJESZ. To tylko telefon. Z głową ważącą 27 kg używa się go sporadycznie do serfowania. Szkoda życia ;-)

[...]

Galaxy S7 (bez Edge) Nie widzę obecnie powodu go wymieniać. Chyba że spierdolą go następnymi aktualizacjami.

Może i masz rację ale my tu mówimy o normalnych rozmiarach co jeszcze potafią zmieścić się w ręce/kieszeni/torebce ;-).
Syn ma Redmi7 TRAGEDIA ;-)

PS. Małe OT
Testuję właśnie Spotify. Wyobraźcie sobie że ta tak popularna podobno poważna aplikacja zawiesza się kiedy traci net.
Nie ma obsługi błędu. komunikatu cokolwiek. Wisi aż do momentu połączenia.

Co za łajza to pisała? NIE... Nie tylko na jednym urządzeniu testowałem ;-)

Data: 2019-12-06 03:49:07
Autor: ANTI junta EUdSSR
Żal dupę ściska (teleSraj się zawiesza)
z wrote...
[...]

Co ty za ballady wypisujesz... ... ...

Wlasnie w tej chwili ustawilem w
srakoFonie "tryb lotniczy" i z bufora
odegrane zostaly dwie sztuki z
listy, w dolnej czesci okna zapodano
"brak polaczenia z internetem".
Mozna zadac pauze, mozna cofnac
czy "przewinac" do przodu.
Bez jakigokolwiek problemu
aplikacja sie zamyka, po ponownym
starcie informuje (jak wczesniej) ale
ma juz pusty bufor z "blubaju" i nic
nie odtwarza. Bez problemu daje sie
zakonczyc (podwojnym "palniecirm").

--
eutenhosil?ncionaminhabunda

Oto jak kalifat germanistan z
łatwością kolonizuje i ograbia kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-12-06 08:42:21
Autor: z
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.

Np. oddal się od wifi ;-)

Data: 2019-12-06 12:27:43
Autor: ANTI junta EUdSSR
Ĺťal dupę ściska (teleSraj się zawizĚÚŰ
z wrote...
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.Np. oddal się od wifi

"Tryb lotniczy" przerywa wszelka komunikacje
(w tym WiFi).
To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma
problem a NIE program. Program czeka na
przerwanie od systemu, tego nie dostaje bo
system lacznosci srakoFonu szuka upierdliwie
utraconego polaczenia...

Ja w 99% korzystam z WLAN, wielokrotnie
zmieniam (srakoFon) obszar uslugi radiowej
na obiekcie. W sieci dzialaja trzy trasowniki i
dwie papugi, w klasie C sieci LAN nonstop
czynne jest minimum 77 urzadzen sieciowych. Nie mam jakichkolwiek problemow.

Data: 2019-12-06 12:41:43
Autor: z
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z��
W dniu 2019-12-06 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma
problem a NIE program.

To by potwierdzało że to problem systemowy Androida testowany na 3 różnych telefonach i dwóch różnych Wifi.

Nei zmienia to faktu że Aplikacja Spotify w takiej sytuacji nie robi NIC.
Znaczy twierdzi że odtwarza a zatrzymać nie można. Nic nie można.

Konkludując: System i aplikacje pisane przez gimbazę dla gimbazy ;-)

Data: 2019-12-06 13:22:15
Autor: ANTI junta EUdSSR
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z??
z wrote...
W dniu 2019-12-06 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:> To twoj srakoFon w zakresie radiowym ma> problem a NIE program.To by potwierdzało że to problem systemowy Androida testowany na 3 różnych telefonach i dwóch różnych Wifi.Nei zmienia to faktu że Aplikacja Spotify w takiej sytuacji nie robi NIC.Znaczy twierdzi że odtwarza a zatrzymać nie można. Nic nie można.Konkludując: System i aplikacje pisane przez gimbazę dla gimbazy

Posiadany i najczesciej uzywany srakoFon
to tez gUUrguł'owska "androSraka", ale ja
nie mam z ta ostatnia oficjalna wersja
problemow. Jesli cos sie pojawi to zazwyczaj
doinstalowane programy, ktore jeszcze sa
na poziomie starszych wersji 'OS'.

Data: 2019-12-07 02:22:05
Autor: killing of predatory capitalism pest
z wrote:
Konkludując: System i aplikacje pisane przez *gimbazę* dla *gimbazy*

Ciagle narzekasz na to i owo... przyznaje ci racje!

Gdybym mial dostep do broni atomowej, to juz dawno
wyjebal bym te kurewskie *ZLODZIEJ* "firmy" *hien*
kapitalistycznych w powietrze!

Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

Mi na tych paru groszach nie zalezy, niech te
wiechcie co te "piczkowate" programy na androSrake
pisza, cos z tego maja. Ja jestem na to stanowczo
za stary na pierdolenie sie w programowanie. Mam
setki innych stokroc przyjemniejszych obowiazkow!

--
Zajebalowo WIOCHA

Piłsudski "wstawaj", jestes bardzo potrzebny zrobic
*czystke* z MOTLOCHem!

Data: 2019-12-07 21:22:50
Autor: z
W dniu 2019-12-07 o 02:22, killing of predatory capitalism pest pisze:
Ale mam pytanie? Skad ladujesz te CHUJ programy
co praktycznie SRAJA a nie funkcjonuja?!

Spotyfi i samo jestestwo androida nie zaśmieconego i używanego dość ascetycznie.

Co mam zrobić żeby to badziewie normalnie działało.

Żeby nie było. BT na ajfonie też mnie wkur..a

Data: 2019-12-06 14:56:01
Autor: Trybun
Żal dupę ściska (teleSraj się zawi z��
W dniu 06.12.2019 o 12:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
z wrote...
To testuj w inny sposób niż tryb samolotowy.Np. oddal się od wifi

"Tryb lotniczy" przerywa wszelka komunikacje
(w tym WiFi).

Przerywa komunikację  także wifi i bluetooth, ale ich nie wyłącza. Mimo trybu lotniczego nadal można z nich korzystać.

Data: 2019-12-05 14:08:13
Autor: z
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-05 o 12:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
*redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

A40 ma oleda ale ma tak skopany czujnik zbliżeniowy zaszyty po ekranem że żona nie dała rady z niego korzystać. A dzwoni DUŻO ;-)

Data: 2019-12-16 08:02:09
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:55:41 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

Tak sobie przeglądam
https://www.x-kom.pl/p/516874-smartfon-telefon-xiaomi-redmi-note-8-pro-6-128gb-pearl-white.html

"...8-rdzeniowy procesor MediaTek Helio G90T oraz udoskonalony układ graficzny Mali-G76 MC4. Całość chłodzona jest cieczą..."

cieczą?

Data: 2019-12-16 09:43:27
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
Tak. Pocophone F1 też to miał choć chodził na snapdragonie. Raczej feature dla graczy niż rzeczywista potrzeba.

Data: 2019-12-17 11:30:37
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 12:55:41 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

A co wybrać:
XIAOMI Mi A3 4/128GB czy XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB?

Data: 2019-12-18 02:22:50
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
-- XIAOMI Mi A3 4/128GB

mi a3 ma amoleda ale o biednej rozdzielczosci, na plus android one czyli czysty, szybki system z najnowszymi aktualizacjami

-- XIAOMI Redmi Note 8T 4/128GB

kupilem "zwykly" Note na ebayu za 130 eur i IMHO za sredniaka to max cena (brak nfc, brak amoleda, miui)

PS mi a3 moze sie okazac wystarczajacy ale sprobuj kupic wysylkowo bo wtedy jest czas sprawdzic czy wyswietlacz jest akceptowalny (dla mnie nie jest)

Telefon- jaki polecicie