Telefon- jaki polecicie

Data: 2019-12-05 22:29:13
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris wrote :
Żona planuje zmianę telefonu.
wymagania:
Cena do 1tys zł
-aparat robiący ładne zdjęcia
-długo trzymająca bateria
-nowy- używki raczej odpadają
Żona telefon użytkuje dość intensywnie, trochę dzwoni ale głownie to przegląda net, ogląda jakieś filmiki, poradniki itp. Aktualnie korzysta z iphona7 ale strasznie ją irytuje słaba bateria Przy jej sposobie korzystania z telefonu  trzeba by go ładować ze dwa razy dziennie. Dodam tylko że tak samo użytkowany(zamieniłem się z żoną na 2 tygodnie telefonami) 3 letni Lenovo P2 działa na baterii do 2 dni. Zdjęcia tez robi super. Wstępnie zdecydowaliśmy ze kupimy jeszcze jeden P2 no chyba że zaproponujecie coś innego.

Nie jestem fanatykiem siaomi, ani nie lubię ich nakładki strasznie, ale zdecydowanie bym wziął readmi note 8 pro. Tylko cena na razie 1199zł.
Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś promocję jeśli za drogo.

Data: 2019-12-06 04:35:44
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu czwartek, 5 grudnia 2019 22:30:03 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
Kris wrote :
> [...]

Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś promocję jeśli za drogo.

O tym mówisz?
https://www.pepper.pl/promocje/xiaomi-redmi-note-8-464gb-212435?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=position_9_textlink&utm_campaign=06-12-2019

Data: 2019-12-06 12:44:31
Autor: przemek.jedrzejczak
Telefon- jaki polecicie
To wersja zwykła nie pro. Jak potrzeba NFC to niestety trzeba dopłacić choć imho nie warto i wziąć mi 9 lite.

Data: 2019-12-06 13:36:28
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne

Data: 2019-12-06 23:27:19
Autor: radekp@konto.pl
Telefon- jaki polecicie
Fri, 6 Dec 2019 13:36:28 -0800 (PST), w
<7eab6a88-7127-4e4b-b265-6cb93d9ae059@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

NFC cokolwiek to jest to zdecydowanie niepotrzebne

Do płatności zbliżeniowych.
Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

Data: 2019-12-07 00:12:44
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu piątek, 6 grudnia 2019 23:29:00 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Do płatności zbliżeniowych.
Taka software'owa proteza zamiast naklejki ;)

Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

Data: 2019-12-07 17:57:58
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris pretended :
[...]

Dziś od 21.00 masz obniżone telefony o vat z play. Sprzedają telefony bez abonamentu więc można coś fajnego taniej kupić.
https://blogplay.pl/2019/12/smartfony-bez-vat/
W tamtym roku korzystałem z tej promocji bo też była także warto.

Data: 2019-12-07 09:24:15
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę się kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że sklepu Play nie korzystać

Data: 2019-12-07 18:56:32
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Kris pretended :
Ja z tych co jak widzą "promocja" "obniżony VAT" oto to ww przeciwną stronę się kierujé. Dzięki więc za ostrzeżenie żeby w ciągu najbliższych dni że sklepu Play nie korzystać

Nie namawiam, ale będziesz głupi jak nie skorzystasz bo tam nie ma żadnego wała.
Sam skorzystałem z tej promocji u nich w tamtym roku i było wszystko jak trzeba. Cena telefonu była taka jak powinna.
Prosty przykład z dziś. Telefon Moto One. Na ceneo najniższa cena to 599zł w x-komie.
W play kosztuje 649zł. W tej promocji zapłacisz za nią cenę pomniejszoną o vat czyli 649/1,23=527,64
Biorąc pod uwagę to wszystko to jednak jest różnica między 599, a 527,64?

Data: 2019-12-07 23:17:35
Autor: Animka
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-07 o 18:56, xxx pisze:
Kris pretended :
[...]

Niewielka różnica i jeszcze wtryniają człowiekowi umowę na 2 lata.

--
animka

Data: 2019-12-08 12:22:50
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
Animka presented the following explanation :
[...]

Jak to przez eshopa się zamawia samemu, telefony bez umowy i jeszcze tańsze o vat, jeszcze źle.
Może nie wszystkie modele się opłaca ale wystarczy porónać z najniższą ceną na ceneo.

Data: 2019-12-08 14:57:53
Autor: Animka
Telefon- jaki polecicie
W dniu 2019-12-08 o 12:22, xxx pisze:
[...]

Ja na tej stronie nie widziałam ani jednego telefonu do sprzedaży.

--
animka

Data: 2019-12-07 23:24:15
Autor: radekp@konto.pl
Telefon- jaki polecicie
Sat, 7 Dec 2019 00:12:44 -0800 (PST), w
<4c3997df-7e2c-4ca6-98a4-c1b381cefa34@googlegroups.com>, Kris
> [...]

Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

Data: 2019-12-09 01:13:02
Autor: Kris
Telefon- jaki polecicie
W dniu sobota, 7 grudnia 2019 23:29:01 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

Ja mam odwrotnie
Z portfelem przeważnie wychodzę z telefonem mało kiedy.
Telefon mam przy sobie tylko w pracy, po pracy i w dni wolne trafia na półkę i i tam sobie leży.

Data: 2019-12-07 17:56:27
Autor: xxx
Telefon- jaki polecicie
After serious thinking radekp@konto.pl wrote :
[...]

Nie tylko.
https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodow-by-zaczac-jej-uzywac/
Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

Data: 2019-12-08 03:03:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon- jaki polecicie

"xxx" 5debd9c6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodow-by-zaczac-jej-uzywac/
Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

Czytałem o pralce, której bez telefonu (chyba z NFC) raczej ;) obsłużyć nie można...

--

Telefon- jaki polecicie