Telefon jako wifi hotspot?

Data: 2011-03-19 15:43:34
Autor: JoteR
Telefon jako wifi hotspot?
"Pszemol" napisał:

Samsung Wave 723, ale to duży, drogi telefon...

Jeszcze w ubiegłym tygodniu 199 USD to było tanio, a teraz nagle zrobiło się drogo? ;->

JoteR

Data: 2011-03-19 09:50:19
Autor: Pszemol
Telefon jako wifi hotspot?
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:im2fet$6jc$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

Samsung Wave 723, ale to duży, drogi telefon...

Jeszcze w ubiegłym tygodniu 199 USD to było tanio,
a teraz nagle zrobiło się drogo? ;->

Tanio i drogo są pojęciami względnymi. Gdybym wybierał
swój główny telefon to te 199 nie byłoby problemem...
Tymczasem chcę wybrać hotspot z możliwością odebrania
rozmowy telefonicznej a nie drugiego smartfona... :-)
Tak jak pisałem wcześniej, 200 dolarów jest drogo w tym
konkretnym przypadku bo taniej mi wyjdzie włączyć na
te 2 tygodnie teetering w iPhone i włączyć international data.

A więc - jeśli już wiadomo o co chodzi - czy ktoś zna tańszy
telefon od Wave z taką funkcją?

Data: 2011-03-19 16:35:18
Autor: J.F.
Telefon jako wifi hotspot?
On Sat, 19 Mar 2011 09:50:19 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

Kup tego samsunga skoro ci dobrze radza, albo wlacz ten teetering,
czego sie jeszcze dalej pytasz skoro znasz rozwiazania ?

Zeby zaoszczedzic 50$ ? Alez jak ci nie wstyd - d* nam i sobie
zawracac za mniej niz obiad w restauracji :-)

J.

Data: 2011-03-19 11:04:21
Autor: Pszemol
Telefon jako wifi hotspot?
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:41j9o69fh9vfa84d5sr4al0o8n53sml2ad4ax.com...
[...]

:-) jestem centuś z Krakowa... $50 to dużo :-)

Telefon jako wifi hotspot?