[Kraków] Telefon komórkowy "RETRO"

Data: 2018-05-23 15:10:54
Autor: Stanisław Grzechotnik
[Kraków] Telefon komórkowy "RETRO"
Witam wszystkich użytkowników grupy.
Chciałem się zapytać, czy w Krakowie uchował się jeszcze serwis GSM, w którym można ściągnąć SIM-LOCK'a z telefonu SIEMENS C45?

Data: 2018-05-24 08:12:27
Autor: roman74
Dnia Wed, 23 May 2018 15:10:54 +0200, Stanisław Grzechotnik napisał(a):

Witam wszystkich użytkowników grupy.
Chciałem się zapytać, czy w Krakowie uchował się jeszcze serwis GSM, w którym można ściągnąć SIM-LOCK'a z telefonu SIEMENS C45?

Giełda Elektroniczna, wchodząc wejściem głównym
kierujesz się zaraz w prawo do najbardziej "zachodniego rzędu",
idziesz w stronę hali, ostatnie stanowisko po prawej.
Kiedyś "zdejmował" z S6.

[Kraków] Telefon komórkowy "RETRO"