Telefon komórkowy i operator

Data: 2009-08-10 22:45:09
Autor: asuszek
Telefon komórkowy i operator
Wczoraj otrzymałam kurierem telefon wraz z zneksem do umowy z sieci
ERA. Telefon okazał się wadliwy nie działa w nim głośnik. Czy jedeynym
moim wyjściem jest oddanie go do serwisu i czekanie na naprawę czy
jest inne wyjście czy mogę żądać nowego telefonu? Proszę o poradę

Data: 2009-08-11 13:24:13
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "asuszek" <annasuszek@gmail.com> napisał w wiadomości news:54c6422b-f185-43e8-9104-0da2f2d555b0e27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

masz 10 dni na rezygnacje bo umowe podpisales po za lokalem, pozniej zamow na nowo :)
bedzie szybciej

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-08-11 13:59:36
Autor: Marcin J. Kowalczyk
wspolna-flaszka.pl pisze:
masz 10 dni na rezygnacje bo umowe podpisales po za lokalem, pozniej zamow na nowo :)

pod warunkiem, ze kupil jako konsument...

Data: 2009-08-11 21:03:52
Autor: spp
Marcin J. Kowalczyk pisze:

masz 10 dni na rezygnacje bo umowe podpisales po za lokalem, pozniej zamow na nowo :)

pod warunkiem, ze kupil jako konsument...

.... i odda telefon w stanie nienaruszonym czyli ... sprawnym. ;)

--
spp

Data: 2009-08-11 12:56:03
Autor: Michał michalpietkiewicz
On 11 Sie, 21:03, spp <s...@op.pl> wrote:
Marcin J. Kowalczyk pisze:

> pod warunkiem, ze kupil jako konsument...

... i odda telefon w stanie nienaruszonym czyli ... sprawnym. ;)

--
spp

po pierwsze:
umowa zawarta nie poza lokalem ale na odleglosc - jest roznica
po drugie:
przedmiot oddaje w stanie nie nienaruszonym ale niezmienionym -
rownież jest roznica
:P
pozdrawiam

Telefon komórkowy i operator