Telefon komórkowy nas zabija

Data: 2015-04-13 00:23:26
Autor: Joschi
Telefon komórkowy nas zabija
Osobiście nigdy nie posiadałem telefonu komórkowego. Dopiero w 2010 roku
kupiłem sobie na tamte czasy dosyć wypasioną komórkę z dotacji z pośredniaka
na działalność, Nokię N900.
Żeby przejść do rzeczy, w specyfikacji tego telefonu stoi, że ma
współczynnik SAR (10g) :0,8 W/kg

http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/n900/

Otóż rozmawiając przez ten telefon dłuższy czas, kiedy kolega do mnie
zadzwonił na swój koszt bo miał darmowe rozmowy do sieci Play w ramach
abonamentu , po ok. 20, 30 minutach rozmowy zaczęła mnie boleć głowa z lewej
srony, przeszywający ból skroni, od nad ucha przez mózg. Nie skojarzyłem
wówczas tego z telefonem, mówię do kolegi, Sławek, muszę kończyć, bo coś
mnie głowa boli. Innym razem, dzwioniąc do swojej mamy do Jeleniej Góry z
telefonu bezprzewodowego stacjonarnego z domu, także po ok. 20, 30 minutach
takiej rozmowy zaczęła mnie boleć w tym samym miejscu głowa, bolał po prostu
mnie mózg z lewej strony, z której trzymałem słuchawkę. To samo innym razem,
jak dzwoniłem do teściowej. Nadal jeszcze nie skojarzyłem tego bólu z
rozmową przez telefon bezprzewodowy. Kilka razy powtórzyło się to z moją
komórką, jak kolega do mnie dzwonił i rozmawialiśmy dłuższy czas na jego
koszt. Jeszcze innymi razami, jak byłem w Niemczech w Luedenscheid w 2013n
roku i dzwoniłem z telefonu bezprzewodowego do Polski do żony dłuższy czas,
czy też do mamy, znowu ten ból i musiałem z tego powodu kończyć rozmowy.
Zawsze mówiłem do żony, Liduś, muszę kończyć, bo boli mnie coś głowa, to
samo do mamy. A ucho przy tym było całe gorące. W końcu zacząłem się
zastanawiać, skąd się bierze u mnie ten ból, przecież ja kurwa nigdy
wcześniej nie miałem bólu głowy, jak żonę bolała z byle powodu głowa, to ja
się zawsze śmiałem. I zaświeciło mi w głowie, o kurwa, przecież mnie zawsze
boli głowa, gdy dzwonię przez komórkę dłuższy czas na koszt kolegi lub z
telefonu bezprzewodowego i to po ok. 20 30 minutach takiej rozmowy. Wrzucam
w google hasło, "ból głowy po dłuższej rozmowie przez telefon komórkowy".
I proszę, znalazłem odpowiedź

https://www.google.pl/search?q=b%C3%B3l+g%C5%82owy+po+d%C5%82u%C5%BCszej
+rozmowie+przez+telefon+kom%C3%B3rkowy&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=g9IqVYqjIpDtaN_RgLgC

Okazało się, że należę do ludzi wrażliwych. Jak pisze w materiale, który
zapodałem w poprzednim wątku:
"Zdarzają się osoby wyraźnie nadwrażliwe na działanie słabych pól elektromagnetycznych, co okazało się dopiero niedawno. Już na względnie słabe pola, nie powodujące u innych uchwytnych objawów, reagują one bólami głowy, podenerwowaniem, zaburzeniami snu, wahaniami ciśnienia tętniczego krwi, co obniża ich sprawność, a jeżli stan ów utrzymuje się długo i nakładają nań stresy zawodowe i środowiskowe, ich zdrowie systematycznie się pogarsza. Szacuje się, że około 1-2% społeczeństwa to ludzie nadwrażliwi, co jest związane najprawdopodobniej z nieprzeciętnie rozwiniętymi pewnymi obszarami mózgu lub ich wyjątkową czułością."

Mam taką tezę, że gorzej mają ludzie, którzy nie mają tak rozwiniętego jak
ja mózgu i nie czują tego zagrożenia i latami się promieniują PEM.

Zacząłem zgłębiać wiedzę, jak chociażby zawarte badania w tym wspomnianym
materiale

http://www.faza.pw.edu.pl/artykuly/art2.pdf

Zacząłem w domu bić na alarm. Ponieważ mam w domu 8 telefonów i centralkę,
że mogę się łączyć między pomieszczeniami, w tym cztery bezprzewodowe, w
styczniu 2014 roku natychmiast je zlikwidowałem, ze słuchawek powyjmowałem
baterie i wrzuciłem je do szuflady w witrynie. Po jakimś czasie uznałem, że
żona, dzieci już zrozumieli i uwierzyli mi, że jest to szkodliwe i się będą
rozsądnie z tym obchodzić. Moja żona przez wiele lat pracowała w Niemczech,
przez 7 lat opiekowała się jedną babcią, nie zna komputerów i jedyną jej
rozrywką były długie rozmowy przez telefon bezprzewodowy z koleżankami z
branży, albo odrabiała godzinami na odległść z synkiem będącym w domu w
Polsce lekcje, bo ja go zaniedbywałem i tego z nim nie robiłem. Często także
synka bolała głowa po takiej długiej rozmowie z mamą przez telefon
bezprzewodowy i był cały czerwony z lewej strony i miał rozgrzane ucho.
Teraz wiem, co było wówczas tego przyczyną. Bałem się o niego, bałem się o
żonę. Jak już w ubiegłym roku w marcu pomyślałem, że rodzina moja zrozumiała
i uwierzyła w zagrożenie i będą się chronić, do jednej słuchawki włożyłem na
nowo baterie, bo miałem tam książkę telefoniczną i powiedziałem, że jak chcą
z niej korzystać, to tylko poprzez głośno mówiąco, z daleka od głowy. Nie
wiedziałem wówczas, że baza sieje jeszcze gorzej niż słuchawka i to nawet
jak nie ma rozmowy, tylk stale, spełnia tę samą rolę co anteny nadawcze
telefonów komórkowych. Pewnego razy schodzę w domu jak wspomniałem w marcu
ubiegłego roku z piętra na dól i widzę, jak żona rozmawia przez tą słuchawkę
z jakąś koleżanką, trzymając słuchawkę przy uchu. Jak zaklnę, kurwa, jak
odejdziesz z tego świata, to kom krzywdę zrobisz? Swoim dzieciom! Ta
wkurzona pyszczy do mnie, jak śmiesz mi tu kurwować, jak rozmawiam ze swoją
koleżanką. Natychmiast na nowo zlikwidowałem tę słuchawkę..

Będąc potem w kwietniu, maju, czerwcu w Uhldingen-Muelhofen w Niemczech w
robocie miałem straszny proroczy sen, potem miałem wizję, że żona się
strasznie zmieni, że przestanie całkowicie palić papierosy, bo popalała
ukradkiem, czego nie tolerowałem w domu. Wracam 1-go lipca do Polski, żona
wyjachała do Niemiec 25-go czerwca, tak że się nie widzieliśmy, tego samego
dnia dzwoni do mnie do domu, ra zjak jeszcze była teściowa i zdała mi
mieszkanie, drugi raz jak już teściową odwiozłem do domu i mówi, Jarek,
byłam dzisiaj u lekarza, dwie godziny później dzwonił do mnie, mam bardzo
złe wyniki, niskie leukocyty, niska hemoglobina, niskie płytki krwi, niski
hematokrit. Mam jutro się zgłosić do kliniki hematologicznej. Broń boże
tylko dzieciom o tym mówić...

Ja w strachu, dopiero co 11-go kwietnia pochowałem szwagra, brata żony, ona
nie mogła przyjechać nawet na pogrzeb, bo była w tym czasie w Niemczech,
zmarł na raka szpiku kostnego, szpiczaka mnogiego, zwinął się w sześć
miesięcy, miał zaledwie 54 lata. Wrzucam w google hasło, "niskie leukocyty,
niska hemoglobina, niskie płytki krwi, niski hematokrit", natychmiast
znalazłem odpowiedź, białaczka, robię sobie nadzieję, że to nie szpiczak, z
białaczką jest szansa na wyleczenie, chodzę po domu jak osowiały, dzieci po
mnie widzą, że z ojcem jest coś nie tak, jak tu utrzymać przed nimi taką
tajemnicę, wcześniej czy później trzeba będzie im o tym powiedzieć, taką
chorobę leczy się latami. Na drugi dzień żona pojechałą do kliniki i tam
potwierdziła się moja obawa i diagnoza, ostra białaczka szpikowa (AML). Dała
mi zgodę, żebym dzieci o tym poinformował, zwołałem dzieci na dół, mam dla
was bardzo smutną wiadomość... Co, mów, coś dotyczy naszej rodziny? Tak. Coś
z mamą? Tak. No co, mów, będziemy silni. Spokojnie, jest bardzo smutna
wiadomość. No mów, co jest? Spokojnie. No mów, nalega córka. Mama jest
ciężko chora. Co jej jest, zacząłeś, to mów, nie bój się, będziemy twardzi.
Mama ma białaczkę... I zaczęło się, wyk i rozpacz, córka biega po domu, ja
bez mamy nie będę mogła żyć. Natychmiast schodź na dół, mówiłaś, że będziesz
mocna, synek leży na kanapie, cały we łzach i czerwony na twarzy, chowa
twarz w poduszkę. Obejmuję dzieci jak we śnie, który śnił mi się w kwietniu,
kiedy śniło mi się, że świat się dla nas będzie kończył, mówię do dzieci,
będzie dobrze, wszystko mi się wyśniło, miałem proroczy sen i wizję, mama
się tylko zmieni, musimy byś silni, rodzina jest silna, jak się trzyma
razem.

Przetrwaliśmy, żona jest już po przeszczepie komórek macierzystych i na
dobrej drodze ku całkowitemu wyzdrowieniu. Białaczki już nie ma, pozostały
powikłania poprzeszczepowe.

Zawsze powtarzam, nic się nie dzieje bez przyczyny, zawsze dostajemy jakieś
sygnały, ktoś rządzi tym światem i nas ostrzega, tylko trzeba te sygnały nie
bagatelizować. Ja te sygnały wszystkim którzy tę opowieść czytają przekazuję
dalej, macie szansę się uchronić....

boukun

Data: 2015-04-12 15:38:02
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 00:23:28 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Twoje doświadczenia osobiste nikogo tutaj nie interesują. SAR to nie cecha telefonu a cecha człowieka. Telefon nie może mieć jakiegoś SAR, to wynika z definicji tej wielkości fizycznej.

Data: 2015-04-13 00:50:47
Autor: Joschi
[...]

Rób co chesz, dostałeś ostrzeżenie. Raz piszesz o normach bezpieczeństwa, a teraz się wycofujesz. Twoje życie, jak se pościelesz, tak się wyśpisz. Poprawiłem tekst i błędy w nowym wątku.

Data: 2015-04-12 16:08:44
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 00:50:52 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Rób co chesz, dostałeś ostrzeżenie. Raz piszesz o normach bezpieczeństwa, a teraz się wycofujesz. Twoje życie, jak se pościelesz, tak się wyśpisz. Poprawiłem tekst i błędy w nowym wątku.

W którym miejscu palancie się wycofują. Wybij mi kurwa oczy tym o czym napisałeś.

Data: 2015-04-13 01:11:12
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:be0618d1-65b8-434a-8dbb-e0914ac6be1agooglegroups.com...
> [...]

Poprawiłem tekst i błędy w nowym wątku.

W którym miejscu palancie się wycofują. Wybij mi kurwa oczy tym o czym napisałeś.

Strasznie jesteś rozgrzany, czy ty nie nadajesz przypadkiem ze smartfona?
A o jakich ty normach wcześniej prawiłeś?

Data: 2015-04-12 16:29:17
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 01:11:20 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Strasznie jesteś rozgrzany, czy ty nie nadajesz przypadkiem ze smartfona?
A o jakich ty normach wcześniej prawiłeś?

Za głupi jesteś żeby zrozumieć.

Data: 2015-04-13 01:33:31
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3720c6e5-d254-4516-9ab5-15e89040d657googlegroups.com...
> [...]

Strasznie jesteś rozgrzany, czy ty nie nadajesz przypadkiem ze smartfona?
A o jakich ty normach wcześniej prawiłeś?

Tak jak wspomimnałem, mógłbym godzinami na ten temat rozprawiać, prace doktorskie napisać... Ostatnio nawet lekarze ordynatorzy, którzy wcześniej negowali szkodliwość telefonu komórkowego, sami przyznają mi rację i mówią, że od tej pory będą mówić tylko głośno słysząco, z słuchawką leżącą na biurku i ograniczać do minimum rozmowy... Nie ma mądrych...

Data: 2015-04-12 16:37:39
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 01:33:32 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Tak jak wspomimnałem, mógłbym godzinami na ten temat rozprawiać, prace doktorskie napisać... Ostatnio nawet lekarze ordynatorzy, którzy wcześniej negowali szkodliwość telefonu komórkowego, sami przyznają mi rację i mówią, że od tej pory będą mówić tylko głośno słysząco, z słuchawką leżącą na biurku i ograniczać do minimum rozmowy... Nie ma mądrych...

A głosy słyszysz? Co mówią te głosy?

Data: 2015-04-13 01:39:28
Autor: Joschi
> [...]

że od tej pory będą mówić tylko głośno słysząco, z słuchawką leżącą na
biurku i ograniczać do minimum rozmowy... Nie ma mądrych...

Poczekaj, aż ty usłyszysz...

Telefon komórkowy nas zabija