Telefon komórkowy zabija

Data: 2020-05-21 23:57:00
Autor: Arek
Telefon komórkowy zabija
boukun napisał(a) w wiadomości: ...
Data: 2015-04-13 00:40:49
Autor: boukun

Telefon komórkowy zabija

[...]
A ucho przy tym było całe gorące.

Od słuchawki a nie fal radiowych.

W końcu zacząłem się
zastanawiać, skąd się bierze u mnie ten ból, przecież ja kurwa nigdy
wcześniej nie miałem bólu głowy, jak żonę bolała z byle powodu głowa, to ja
się zawsze śmiałem. I zaświeciło mi w głowie, o kurwa, przecież mnie zawsze
boli głowa, gdy dzwonię przez komórkę dłuższy czas na koszt kolegi lub z
telefonu bezprzewodowego i to po ok. 20, 30 minutach takiej rozmowy.

Moc promieniowania z telefonu komórkowego czasem musi wystarczyć
by teoretycznie dogadać się ze stacją do 35km (teoretycznie,
bo zawsze są dużo bliżej a moc jest proporcjonalna do kwadratu
odległości). Ale ze zwykłego bezprzewodowca z centralką jest
pomijalna. Jeżeli zachodzi u Ciebie pdobna reakcja w obu
przypadkach to albo siła sugestii albo... właściwie nie wiadomo co.

Arek

Telefon komórkowy zabija