Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.

Data: 2015-11-17 05:42:21
Autor: suryga
Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.
Miałem kiedyś na testach smartfona.
Ale nie wiem czy za stary jestem czy ja za szybki albo smartfon za wolny.
Ale wydaje mi się że do dzwonienia jednak zwykła nokia is the best.
Teraz mam noki X2.
Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
A teraz X2 ze swoimi 64 MB już nie wyrabia
przy przeglądaniu pewnych stron.
Np.blogi
na wordpressie chodzą bez problemu
ale już blogpresem jest wielki problem.

Pytanie
Jaki telefon kupić w którym będę mógł przeglądać blogi
i jednocześnie nie stracę ważnej dla mnie cechy czyli szybkości "dzwonienia".

Data: 2015-11-17 16:05:48
Autor: m4rkiz
<suryga@gmail.com> wrote in message news:da288cf5-f1d7-441b-8289-1b3a5b13580agooglegroups.com...
Miałem kiedyś na testach smartfona.

ekhm...

Ale nie wiem czy za stary jestem czy ja za szybki albo smartfon za wolny.
Ale wydaje mi się że do dzwonienia jednak zwykła nokia is the best.

bo?

Teraz mam noki X2.
Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
A teraz X2 ze swoimi 64 MB już nie wyrabia

chodzi ci o x2-00 nie o x2

[...]

praktycznie kazdy smartfon

i jednocześnie nie stracę ważnej dla mnie cechy czyli
szybkości "dzwonienia".

niezbyt ogarniam problem?

co konkretnie wydaje ci sie szybsze w x2-00 niz w blizej
nieokreslonym smartfonie z blizej nie okreslonego roku?

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-18 03:38:15
Autor: suryga
> [...]

co konkretnie wydaje ci sie szybsze w x2-00 niz w blizej
nieokreslonym smartfonie z blizej nie okreslonego roku?

Ja do pracy potrzebuje fon a do rozrywki smart.
chciałbym tak jak TERAZ NIE patrząc na klawiaturę jestem w stanie zadzwonić do ostatniej osoby przyciskając klawiaturę TRZY razy.
I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

A jak chcę zobaczyć internety no to musze kliknąc tu potempoczekać kliknąc tam poczekać itd.

A w smartfonach niezależnie co robię dzwonie/serfuje -musze widzieć ekran
-musze klikać/myziać, czekać, klikac/myziać,czekać (
przynajmniej w tych do 1000zł)

Czy się mylę?

inny przykład:
w wątku obok jest pokazane że Samsung mimo że szybszy to w porównianiu do iphona wolniej reaguje.
A nie byłbym zdziwiony gdyby był np. wypadek to z mojej starej Noki na pogotowie w szybciej by się dodzwonił
niż z iphona

Data: 2015-11-18 12:40:47
Autor: atm
Telefon ktĂłry da rade obsłuĹźyć czaQ1|BĆŚŠ)ízšŢśxž˛fŤľú'

Czy się mylę?

Inaczej: korzystales przez powiedzmy tydzien ze smartfona jako glownego telefonu?

Data: 2015-11-18 04:51:52
Autor: suryga
W dniu środa, 18 listopada 2015 12:41:00 UTC+1 użytkownik atm napisał:

> Czy się mylę?

Inaczej: korzystales przez powiedzmy tydzien ze smartfona jako glownego telefonu?

Samsung SIII LTE jak główny telefon przez 2 miesiące.
i jako TELEFON był wk&*&cy.

Po dwóch miesiącach się poddałem.
Powieniem dłużej powalczyć ?:)

Czasami jak żona nie widzi to bawię się jej BB Q10  :)
Chyba że od żony wycyganić tego q10. Chyba w styczniu/lutym dostanie z pracy nowego.

Data: 2015-11-18 14:10:43
Autor: atm
On 2015-11-18 13:51, suryga@gmail.com wrote:
[...]

Moze byles do niego niewlasciwie nastawiony lub byl skonfigurowany nieergonomicznie? ;]
Owszem, ciezko wybrac numer z ksiazki nie patrzac na ekran ale z drugiej strony mozesz sobie przypiac do pulpitu np 20 skrotow do znajomych i zdjac blokade ekranu. Bedzie:
1. wcisniecie fizycznego guzika
2. tapniecie na ikonke kontaktu
Koniec.

Po dwóch miesiącach się poddałem.
Powieniem dłużej powalczyć ?:)

Czasami jak żona nie widzi to bawię się jej BB Q10  :)
Chyba że od żony wycyganić tego q10.
Chyba w styczniu/lutym dostanie z pracy nowego.

Wchodzenie teraz w BB to takie sobie rozwiazanie na dluzsza mete. Poznasz system, kupisz do niego aplikacje, spersonalizujesz calosc i ta calosc niebawem bedzie trącic trupem. Juz lepiej WP, osobiscie go nie uzywam ale wielu osobom odpowiada no i stoi za nim "nieco" wieksza firma.

Data: 2015-11-18 05:26:40
Autor: suryga
[...]

Czyżby to było aż takie proste? Dzieki

Wchodzenie teraz w BB to takie sobie rozwiazanie na dluzsza mete. Poznasz system, kupisz do niego aplikacje, spersonalizujesz calosc i ta calosc niebawem bedzie trącic trupem.

No właśnie dlatego stworzyłem wątek o BB czy będę istnieć za 5 lat.

Data: 2015-11-18 15:06:53
Autor: atm
On 2015-11-18 14:26, suryga@gmail.com wrote:
[...]

Moze byc tak proste. Oczywiscie jak J.F. ponizej zauwazyl moze sie to skonczyc rozmowa znajomego z Twoja kieszenia (zreszta to samo dotyczy dumb fone'a ze zdjeta blokada klawiatury).
Smartfon daje Ci spora swobode w personalizacji.

[...]

Tego nikt Ci na 100% nie powie, zreszta oni sa nieco zdywersyfikowani i za 5 lat moga po prostu nie robic telefonow a jedynie soft.
Spojrz na Symbiana jak szybko sie zawinal. Nie wiem skad obecnie wzialbym aplikacje, ktore mam w N8 gdyby zachcialo mi sie przeinstalwoac system, sklep Opery to zart jakis.

Data: 2015-11-18 14:42:52
Autor: J.F.
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:564c78dc$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...
On 2015-11-18 13:51, suryga@gmail.com wrote:
[...]

.... pretensje od znajomych, ze dzwonisz i nie odzywasz sie ?

J.

Data: 2015-11-18 14:32:58
Autor: m4rkiz
<suryga@gmail.com> wrote in message news:3f0a7bc6-6494-45ee-9171-5f9b961861dcgooglegroups.com...
NIE patrząc na klawiaturę jestem
w stanie zadzwonić do ostatniej osoby
przyciskając klawiaturę TRZY razy.

w dzisiejszych smartfonach masz mozliwosc dowolnej
konfiguracji, kwestia kreatywnosci i wyboru odpowiedniej
aplikacji

mozesz sobie potworzyc skroty na ekranie, wlaczyc rozpoznawanie
mowy czy wymyslic jeszcze cos innego

I do kolejnych nastu (ostatnio obdzwoninych) klikając n+ razy
Jest mniej pieprzenie z telefonem przy dzwonieniu.

to kwestia tego ze smartfony juz od dawna nie sluza glownie
do rozmow

[...]

przegladarka na niemal kazdym smartfonie bedzie dzialala
szybciej niz na x2-00

moj smartfon duzo jezdzi w samochodzie, mam wlaczone
wybieranie glosowe i praktycznie go nie dotykam

[...]

bo w tamtych czasach byla to funkcja nadrzedna
dzisiaj jest to dodatek do 5 calowego ekranu, aparatu 13Mp,
2GB ramu i 32GB pamieci na pliki etc.

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-11-20 17:49:29
Autor: re
Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.

Użytkownik

[...]

-- -
Zasadniczo ... urządzenia Pocket PC takie jak HTC Artemis miewały "zieloną słuchawkę" i kręciołek do wybierania poprzednich numerów, więc może jakieś współczesne smartfony też mają. Generalnie to ... kwestia oprogramowania. Np na ręce masz smart...watch, który Ci to w telefonie wybiera. Możesz mieć zestaw nagłaśniający w samochodzie i też tam Ci się pojawiają numery ostatnich połączeń, które możesz wybrać.

Data: 2015-11-17 16:17:10
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Jesli chcesz telefon z w miare uniwersalna i nowoczesna przegladarka, to jednak smartfon.
Nie wiem jak Apple, ale Android ma w miare dobra, a nawet 3.

Tylko z flashami jest pewien problem.

J.

Data: 2015-11-17 20:21:14
Autor: Arkadiusz Drabczyk
On 2015-11-17, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹźytkownik  napisał w wiadomości grup
Ale wydaje mi się że do dzwonienia jednak zwykła nokia is the best.
Teraz mam noki X2.
Ale zaczynam doceniać możliwości mobilnego internet.
A teraz X2 ze swoimi 64 MB juĹź nie wyrabia
przy przeglądaniu pewnych stron.
Np.blogi
na wordpressie chodzą bez problemu
ale juĹź blogpresem jest wielki problem.

Jesli chcesz telefon z w miare uniwersalna i nowoczesna przegladarka, to jednak smartfon.
Nie wiem jak Apple, ale Android ma w miare dobra, a nawet 3.

Tylko z flashami jest pewien problem.

Z flashem jest taki problem Ĺźe w ogĂłle ktoś tego jeszcze uĹźywa.  Na
szczęście coraz więcej serwisów przechodzi z flasha i podobnego
wynalazku Silverlight na HTML5 z którym mobilne browsery nie mają
problemu.  Przykładem jest servis VOD TVP ktĂłry od jakiegoś czasu
pięknie śmiga na mobilnym Firefoxie.

--
Arkadiusz Drabczyk

Telefon który da rade obsłużyć czasami internet nie smartfon.