Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu

Data: 2014-12-01 15:31:42
Autor: Zebris
Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
Wpadłem na pomysł aby kupić telefon, włożyć go do bagażnika samochodu i niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.
Czy macie jakie¶ pomysły czy kupić co¶ z androidem czy wystarczy jaka¶ stara poczciwa nokia na symbianie?

Data: 2014-12-01 18:09:54
Autor: AL
On 2014-12-01 15:31, Zebris wrote:
[...]

zależy z jaka dokladnoscia chcesz miec wynik, czy wynik ma byc ciagly czy na zadanie?
Jesli na zadanie, okalizacja do 40m bedzie OK - to zwykla nokia wystarczy - wysylasz sms'a (wczesniej na telefonie instalujac programik do monitorowania - zwracane sa wspolrzedne i mapka (niestety nie pamietam jak sie to nazywa - ale dziala - syn, jak mial < 10lat mial takiego 'robaka' wgranego na komorce Nokii)

Data: 2014-12-01 20:37:23
Autor: Robert Tomasik
Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m5i7cj$3v3$1dont-email.me...
On 2014-12-01 15:31, Zebris wrote:
[...]

W PLUS GSM jest usługa, która pozwala na monitorowanie jednego telefonu z drugiego. Wystraczy ten "podrzucony" wyciszyć, bo tam SMS z informacj± o namierzaniu przychodzi. Pewnie pozostałe sieci też maj± tak± sam± usługę. Ale w sprzedaży s± lokalizatory GPS / GSM. To s± specjalizowane urz±dzenia, a ich koszt na takim DX to około 60 zł, więc nie s±dzę, by się opłacało kombinować.

Data: 2014-12-01 17:10:21
Autor: Pszemol
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote in message news:547cc526$0$2661$65785112news.neostrada.pl...
Ale w sprzedaży s± lokalizatory GPS / GSM. To s± specjalizowane urz±dzenia, a ich koszt na takim DX to około 60 zł, więc nie s±dzę, by się opłacało kombinować.

Czy osobi¶cie testowałe¶ który¶ z takich lokalizatorów z DealExtreme?

Data: 2014-12-07 23:29:47
Autor: K
On 2014-12-01 15:31, Zebris wrote:
[...]

w erze tez cos takiego bylo, ale mocno niedokladne. podawali promien 2-3km

Data: 2014-12-01 23:08:09
Autor: ToMasz
W dniu 01.12.2014 15:31, Zebris pisze:
[...]
s± takie programy na androida typu zgubiłem się, znajdĽ mnie, możesz telefon znaleĽć za pomoca android device managera, albo uruchamiać jakim¶ automatem w kółko endomondo. niestety programy które naprawdę ¶ledz± telefon, wymagaj± (tak twierdz± producenci) super serwerów które zapisuj± dane i musi to kosztować abonament. Co¶ mi się nie chce w to wierzyć, więc jak już znajdziesz, to daj znać jak się sprawuje
ToMasz

Data: 2014-12-02 10:18:41
Autor: Zebris
Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
Wpadłem na pomysł aby kupić telefon, włożyć go do bagażnika samochodu i
niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.

Wolałbym jednak na telefon.
Przykład: jak kto¶ ukradnie auto, zgłaszam kradzież telefonu, podaję imei i policja szuka. Prosi operatora o podanie danych logowania itd.
Pamiętasz może jak nazywał się ten program na Symbiana? Do 40 m starczy dokładno¶ć.

Data: 2014-12-02 09:28:36
Autor: masti
Zebris wrote:

[...]

fantasta

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-12-02 10:48:45
Autor: Pszemol
"Zebris" <Blaskan@wp.pl> wrote:
Wpadłem na pomysł aby kupić telefon, włożyć go do bagażnika samochodu i
niech służy jako system do monitorowania i lokalizowania auta.

Wolałbym jednak na telefon.
Przykład: jak ktoś ukradnie auto, zgłaszam kradzież telefonu, podaję imei
i policja szuka. Prosi operatora o podanie danych logowania itd.
Pamiętasz może jak nazywał się ten program na Symbiana? Do 40 m starczy dokładność.

Dobre :-) Zglaszasz utrate telefonu fartego 100zl i Policja rzuca wszystko
czym sie zajmuje i szuka Twojego telefonu :-)) Ciekawe masz wyobrazenie o
swiecie... Oni maja sporo innych spraw i ponizej pewnej wartosci straty nie
kiwna nawet palcem... Jesli wydaje Ci sie, ze samochodu nie beda szukac a
telefon beda to sid grubo mylisz.
Juz predzej zglosilbym wlasnie kradzieĹĽ samochodu i przy zgloszeniu dodal
informacjÄ™ ze ma lokalizator taki i taki..

Data: 2014-12-02 16:21:36
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:m5k5ed$g5e$4dont-email.me...
"Zebris" <Blaskan@wp.pl> wrote:
[...]

Zacznijmy od tego, ze podejrzewam, że z jakiegoś powodu on nie chce powiadamiać Policji o kradzieży pojazdu. Chwilowo mniejsza o to, czemu. Do zlokalizowania telefonu nie potrzeba uprawnień policyjnych - wystarczy, że jest włąścicielem tego telefonu.

Data: 2014-12-02 17:51:19
Autor: Pszemol
"Zebris" <Blaskan@wp.pl> wrote:
[...]

No rozumiem... :-)
Pytanie tylko co zrobisz jak zlokalizujesz swĂłj telefon...
....na drodze do Lwowa, właśnie przekraczający granicę?
A za dwie sekundy ślad się urwie, bo roamingu nie opłaciłeś? :-D

Data: 2014-12-03 10:28:19
Autor: Zebris
Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu
No rozumiem... :-)

Jestem prostym człowiekiem to i pomarzyć mogę :-)
Ale tak na logikę to policja powinna szybciej ruszyć palcem jak właśnie działa telefon w aucie i łatwiej to namierzyć.
Jeśli nawet policja nie ruszy pupy to chcę samemu coś ustalić. Dlatego pytam o najlepszy telefon i soft.

Data: 2014-12-03 18:18:27
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Zebris" <Blaskan@wp.pl> napisał w wiadomości news:547ed7b6$0$2149$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Toteż Ci wyjaśniam, że są odpowiednie urządzenia specjalizowane do tego i kosztujące o wiele mniej, niż najtańszy telefon. Załatwia to przy okazji zasilanie i baterię oraz obsługę zapytań. Mozesz zadzwonic do swojego samochodu i zwrotnie dostać jego połozenie bez wzbudzania alarmu. Oczywiście można nawet wrzucić tam PC-eta, który obsłuży GPS-a i jakiś modem GSM, a przy okazji pozwoli na granie w gry, ale po co?

Telefon - lokalizowanie i monitorowanie pojazdu