Telefon na 2 karty sim z android

Data: 2012-05-02 08:40:55
Autor: Amir
Telefon na 2 karty sim z android
Witam!

Poszukuję telefonu na dwie karty sim z androidem
w mare zgrabnego dla kobiety

wygoglowalem takie:

GIGABYTE G1310 GSmart
GIGABYTE GSmart Rola
MOTOROLA XT800
myPhone A320 Next
TREECON X2
VIEWSONIC V350

ale na allegro nie ma ich, może kto¶ zna inne modele łatwo dostępne?

Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać rozmowy na areo2 internet,
czy to nie będzie problem?

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-02 08:53:47
Autor: ToMasz
Telefon na 2 karty sim z android
Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać
rozmowy na areo2 internet,
czy to nie będzie problem?
poczytaj jakie cyrki s± z uruchomieniem internetu z Aero2 w np HTC DesireZ, potem zastanów się czy i jak to zrobisz w s-simowcu.
ToMasz

Data: 2012-05-02 09:19:17
Autor: JoteR
"Amir" napisał:

[...]

A (za przeproszeniem) Allegro to jedyny kanał dystrybucji dozwolony na terenie RP?

Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać rozmowy na areo2 internet,
czy to nie będzie problem?

Na tych aparatach, które maj± tylko EDGE, nie będzie żadnego problemu - po prostu Aero 2 nie będzie działać. Ale o tym chyba wiesz, z pewno¶ci± czytałe¶ specyfikacje wymienionych aparatów, podobnie jak wymagania dot. Aero 2. Na innych będ± problemy, bo niby dlaczego miałoby ich nie być? Zamiast więc grzebać w ¶mietniku zwanym eufemistycznie portalem aukcyjnym w poszukiwaniu egzotycznej chińszczyzny, kup jaki¶ normalny aparat i stosowny pakiet internetowy. Powinno wyj¶ć taniej, a z pewno¶ci± pro¶ciej.

JoteR

Data: 2012-05-02 10:59:47
Autor: Amir
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kartę Areo2 juz mam wiec chciałby j± wykorzystać, w telefonie żony,
W telefonie LG z windows phone 7,5 działa areo2 dobrze nawet jako wifi udostęniajac poł±czenie.

To może jest jakis telefon bez androida z wifi , ktory poradzi sobie z areo2 + druga karta?

pozdrawia
AT

Data: 2012-05-02 13:18:28
Autor: J.F
Telefon na 2 karty sim z android
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomo¶ci
"Amir" napisał:
ale na allegro nie ma ich,

A (za przeproszeniem) Allegro to jedyny kanał dystrybucji dozwolony na terenie RP?

Jak czegos nie ma na allegro, to tego nie ma :-)

[...]

Zeby to bylo takie proste.

A ja sie podlacze z innym pytaniem - jak to jest ze wspolczesnymi smartfonami ?
Dzialaja z Aero, nie dzialaja ?

J.

Data: 2012-05-02 13:46:21
Autor: Amir
Telefon na 2 karty sim z android

A ja sie podlacze z innym pytaniem - jak to jest ze wspolczesnymi
smartfonami ?
Dzialaja z Aero, nie dzialaja ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wiem ze jest jakas blokda, ale np na WIndows Phone 7.5 na telefonie z LG zadzialalo bez problemu,
w wolnej chwili sprawdze na Samsungu Galaxy i na HTC Desire z romem MIUI.

Zaryzykuje i kupie Samsunga DUOZ-B7722
jak nie pojdzie z areo2 +karta play

to i taka chce stacjonarny przenie¶ć z Tmibile z opcji 2w1
do Play stacjonarny + drugi numer z tych co s± 2w1 w erze do play fresh.

Wyjdzie taniej utrzymanie stacjonarnego, większo¶ć w rodzinie ma i tak play allinclusiwe, więc bed± darmowe rozmowy wewn±trz sieci,
tylko zastanawiam się czy era bez problemu umożliwi oddanie obu numerów 2w1 jako dwa osobne do play.?

w ostateczno¶ci do areo2 kupie Huawei E583C-2 modem albo jakis tańszy odpowiednik.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-02 14:50:06
Autor: Animka
Telefon na 2 karty sim z android
W dniu 2012-05-02 13:46, Amir pisze:
to i taka chce stacjonarny przenieść z Tmibile z opcji 2w1
do Play stacjonarny + drugi numer z tych co sÄ… 2w1 w erze do play fresh.

Teraz w Play masz za 10 zł nieograniczone połączenia na numery stacjonarne.

--
animka

Data: 2012-05-02 17:15:22
Autor: Amir
Telefon na 2 karty sim z android
do Play stacjonarny + drugi numer z tych co sÄ… 2w1 w erze do play fresh.

Teraz w Play masz za 10 zł nieograniczone połączenia na numery stacjonarne.

Wszyscy w rodzinie poza jednym domowy mamy All Inclusive all, nie ma sens aby wszyscy doplacali po 10zł
lepiej przeniesc stacjonarny z ery do play i będa wszyscy mieli darmowe połaczenia z stacjonarnym w play.

ale dzieki za info nie wiedzialem, ciekawe czy to dotyczy wszystkich taryf?

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-02 23:35:39
Autor: Animka
W dniu 2012-05-02 17:15, Amir pisze:
[...]

Aha, chyba, ĹĽe tak.

lepiej przeniesc stacjonarny z ery do play i będa wszyscy mieli darmowe
połaczenia z stacjonarnym w play.

Ja mam stacjonarny przez bramkę voip. Ile wydzwonię tyle płacę. Ale chyba sobie dodam tę usługę za 10 zł. Z komórkowego będę dzwoniła na stacjonarne, a że stacjonarnego voip w razie potrzeby na infolinie (np. banków) i za granicę. Ostatnio właśnie dzwoniłam do jakiegoś banku i mi nabiło (voip) ponad 5 zł.

ale dzieki za info nie wiedzialem, ciekawe czy to dotyczy wszystkich taryf?

Nie wiem, ja w Play-u mam abonament za 19 zł (bez telefonu). Przez internet załatwiałam i podobno jest taniej.
Teraz jeszcze czekam na skończenie umowy w Orange. Umowa kończy mi się w lutym dopiero.

--
animka

Data: 2012-05-03 13:56:41
Autor: Amir
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Czyli masz abonament za 19zł do tego dokupisz 10zł miesięczne opcje darmowe do stacjonarnych?

razem to będzie 29zł jesli tak do chyba się skuszę :)

do tego stacjonarnego gdzie abonament chce brac 20zł aby 10zł dodatkowo bylo do stacjonarnych gratis,

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-03 14:26:52
Autor: Animka
W dniu 2012-05-03 13:56, Amir pisze:
[...]

Nie pisz pod stopkÄ….
Jak chcesz się skusić to zawrzyj umowę (bez telefonu) przez internet, wtedy więcej zyskasz.

--
animka

Data: 2012-05-02 14:39:35
Autor: Animka
Telefon na 2 karty sim z android
W dniu 2012-05-02 09:19, JoteR pisze:
"Amir" napisał:

PoszukujÄ™ telefonu na dwie karty sim z androidem
[...]

Na tych aparatach, które mają tylko EDGE, nie będzie żadnego problemu - po
prostu Aero 2 nie będzie działać. Ale o tym chyba wiesz, z pewnością
czytałeś specyfikacje wymienionych aparatów, podobnie jak wymagania dot.
Aero 2. Na innych będą problemy, bo niby dlaczego miałoby ich nie być?
Zamiast więc grzebać w śmietniku zwanym eufemistycznie portalem aukcyjnym w
poszukiwaniu egzotycznej chińszczyzny, kup jakiś normalny aparat i stosowny
pakiet internetowy. Powinno wyjść taniej, a z pewnością prościej.

A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten telefon mam narazie do innych celów.
http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-- dual-sim-- 2540.html

--
animka

Data: 2012-05-02 14:43:31
Autor: Amir
Telefon na 2 karty sim z android

A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten
telefon mam narazie do innych celĂłw.
http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii-duos-- dual-sim-- 2540.html
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeśli masz możliwośc sprawdzenia czy zadziała z kartą Areo2, sprawdz proszę
jak nie zadziała to zamówie ten GSmart G1345
Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.

koszt nowego 600zł netto nie jest taki zły ma 500MB ram i Rom tez 500MB
na androidzie

pozdrawiam
AT

Data: 2012-05-02 15:01:16
Autor: Animka
W dniu 2012-05-02 14:43, Amir pisze:

[...]

Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play albo na Orange przestawią. Do tego celu za jakiś czas wykorzystam telefon LG GT505.

Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.

koszt nowego 600zł netto nie jest taki zły ma 500MB ram i Rom tez 500MB
na androidzie

Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

--
animka

Data: 2012-05-03 09:05:53
Autor: Jakub Danecki
Animka wrote:
> Jeśli masz możliwośc sprawdzenia czy zadziała z kartą Areo2, sprawdz
> proszę jak nie zadziała to zamówie ten GSmart G1345
Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play
albo na Orange przestawiÄ…. Do tego celu za jakiĹ› czas wykorzystam
telefon LG GT505.

Animka i jej wielce przydatna pomoc oraz rady z .... wyjęte :P

http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3921.php
Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

> Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.

To jedyny, do jakiego dostałem od czytelników jdtech.pl potwierdzenie,
że działa. Zupełnie inną kwestią jest - jak to działa. Najgłupsze jest
to, że to główna karta musi być Aero2, bo drugi interfejs jest tylko 2G.

Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

Jakub

Data: 2012-05-03 14:21:29
Autor: Animka
W dniu 2012-05-03 11:05, Jakub Danecki pisze:
Animka wrote:
[...]

Przeciez nie poradziłam, bo nie sprawdzałam.

http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3921.php
Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

No to trudno. Mnie to jest obojętne. Ktoś pisał, że na wifi też zadziała. Ja tam nie wiem, bo moja karta leży w szufladzie.

[...]

W sumie nie ma różnicy czy karta głowna czy nie, bo jest z boku przelącznik kart, poza tym jak ktoś zadzwoni to telefon niezależnie od wybranej karty i operatora połączy zawsze.

Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

W Aero to rzeczywiście nie, ale wygodniej jest nosić sam telefon niż telefon i aparat fotograficzny.

Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w telefonie LG GT505.

--
animka

Data: 2012-05-03 20:08:49
Autor: Jakub Danecki
Animka wrote:
Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
telefonie LG GT505.

Powinno. A dla chętnych poradnik jak sprawdzić samodzielnie, czy będzie
czy nie:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj-telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html

Jakub

Data: 2012-05-03 23:07:01
Autor: Animka
W dniu 2012-05-03 22:08, Jakub Danecki pisze:
Animka wrote:
[...]

Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać widzę, że będzie działało.
2G Network GSM 850/900/1800/1900
Sieć 3G HSDPA 1900/2100

Dzięki.

--
animka

Data: 2012-05-04 01:48:16
Autor: Tomek

Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał:

Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
telefonie LG GT505.

Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać widzę, że będzie działało.

Przecież napisałaś w innym wątku, że po wsadzeniu karty z Aero masz komunikat: włóż kartę SIM, więc jak ma zadziałać, jak albo źle wsadziłaś kartę, albo znów nie w ten otwór. Weź zacznij używać głowy.

Data: 2012-05-04 04:12:15
Autor: Animka
W dniu 2012-05-04 01:48, Tomek pisze:

UĹĽytkownik "Animka"<to.nie.ja@wp.pl>  napisaĹ‚:

[...]

WidzÄ™, ze notujesz sobie kaĹĽdÄ… mojÄ… wypowiedĹş. To jest chorobliwe! IdĹş do lekarza.
WkĹ‚adaĹ‚am do innego telefonu, z ktĂłrego zdejmowany byĹ‚ simlock i wĹ‚oĹĽyĹ‚am kartÄ™ wyĹ‚amanÄ… do wielkoĹ›ci micro sim i w zwiÄ…zku z tym telefon juĹĽ zepsuty. Skoro sobie zapisujesz to sprawdĹĽ dlaczego tamten telefon jest zepsuty. Mam dokupiony adapter do wielkoĹ›ci tej wylamanej mikro karty, wiÄ™c kartÄ™ juĹĽ mogĹ‚am wĹ‚oĹĽyć do telefonu, w ktĂłrym okazaĹ‚o siÄ™, ze nie ma  on simlocka.
Żegnam!

--
animka

Data: 2012-05-04 06:27:46
Autor: Jakub Danecki
Animka wrote:
Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać
widzÄ™, ĹĽe bÄ™dzie dziaĹ‚aĹ‚o.  2G Network GSM 850/900/1800/1900
Sieć 3G HSDPA 1900/2100
Dzięki.

Nie widzę 900 MHz w linii "sieć 3g". Czyli nie będzie działało.

Jakub

Data: 2012-05-04 17:22:10
Autor: Animka
W dniu 2012-05-04 08:27, Jakub Danecki pisze:
Animka wrote:
[...]

No to trudno. Jak mi będzie potrzebny internet z Aero2 to sobie kupię modem.
Póki co to ten LAN jaki mam jest niezły.

--
animka

Data: 2012-05-04 17:58:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Animka" jo0s98$r75$1@node2.news.atman.pl

Nie widzę 900 MHz w linii "sieć 3g". Czyli nie będzie działało.

No to trudno. Jak mi będzie potrzebny internet z Aero2 to sobie kupię modem.
Póki co to ten LAN jaki mam jest niezły.

Kup raczej telefon pracuj±cy jako APek WiFi.
Jest to rozwi±zanie tańsze i wszechstronniejsze.
Najlepiej kup co¶, co ma LTE pracuj±ce na 2.6 GHz.

Data: 2012-05-04 19:02:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Eneuel Leszek Ciszewski" jo0ubb$7s0$1@inews.gazeta.pl

Kup raczej telefon pracuj±cy jako APek WiFi.
Jest to rozwi±zanie tańsze i wszechstronniejsze.
Najlepiej kup co¶, co ma LTE pracuj±ce na 2.6 GHz.

Chyba 2.6 (czy 2.5) ale być może 1.8 -- tego nie wiem.
Będziesz mogła słać posty na grupę z zawrotna szybko¶ci±
50 Mb/s i pobierać je dwakroć szybciej. ;)

Data: 2012-05-04 00:56:33
Autor: JoteR
"Jakub Danecki" napisał:

Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
telefonie LG GT505.

Powinno.

Dlaczego?

A dla chętnych poradnik jak sprawdzić samodzielnie, czy będzie
czy nie:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj-telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html

No to sprawdĹşmy:

"Interesuje nas tylko pole 3G Network."

3G Network HSDPA 1900 / 2100

"Jeżeli w tej linii pojawi się częstotliwość 900"

No nie pojawiła się.

"to znaczy, że nasz telefon najprawdopodobniej będzie działał z kartą SIM Aero2."

Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

JoteR

Data: 2012-05-04 04:29:41
Autor: Animka
W dniu 2012-05-04 00:56, JoteR pisze:
"Jakub Danecki" napisał:

[...]

Czyli jeśli 2G to nie będzie działało Aero2? Ktoś kto zakupił ten telefon napisał w komentarzach, że mu dziala.
Jest tak:
General
  2G Network
  GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network
  HSDPA 1900 / 2100

--
animka

Data: 2012-05-04 06:26:57
Autor: Jakub Danecki
Animka wrote:
Czyli jeśli 2G to nie będzie działało Aero2?

Aero2 nie posiada nadajnikĂłw 2G.

Ktoś kto zakupił ten
telefon napisaĹ‚ w komentarzach, ĹĽe mu dziala.  Jest tak:
General
 2G Network
 GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network
 HSDPA 1900 / 2100

To źle napisał albo ma inny telefon posiadajacyh UMTS 900 MHz.
Oczywiście należy też używać stron, które mają poprawne dane telefonów.
na GSMarena błędów nie znalazłem póki co.

Jakub

Data: 2012-05-04 06:25:39
Autor: Jakub Danecki
JoteR wrote:
> Powinno.
Dlaczego?

Bo nie powinno :) przeklawiaturzenie :)

Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

Wniosek 100% prawidłowy. Widzę, że lektura mojego artykułu na marne nie
poszła :D

Jakub

Data: 2012-05-04 09:15:54
Autor: JoteR
"Jakub Danecki" napisał:

Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

Wniosek 100% prawidłowy. Widzę, że lektura mojego artykułu
na marne nie poszła :D

No przecieĹĽ to lektura obowiÄ…zkowa ;-)
BTW: ostatnio w pracy ktoś przytargał netbooka, modem i kartę Aero 2, żeby poskładać to do kupy. Skorzystałem z okazji, żeby sprawdzić, czy ta karta zadziała również z moim netbookiem Samsung NC-10 (z Plusa), posiadającym wbudowany modem. W trakcie ustawiania parametrów połączenia ów świeżo upieczony posiadacz karty udzielał (słusznych skądinąd) instrukcji, podpierając się gęsto zwrotami typu "na jdtech napisali", "według jdtech" itp. Nie chcąc wyjść na nieoczytanego prostaka, rzuciłem w którymś momencie:
- Tak, Jakub to tęgi łepuś...
- Jaki Jakub?
- No, Danecki.
- Nie znam...
;->

Dla ewentualnego archiwum: karta w tym netbooku zadziałała, należało tylko usunąć z ustawień modemu string inicjalizacyjny, który kiedyś tam wbiłem, gdy korzystałem z karty Play. Winda dziarsko melduje nawiązanie połączenia na 7,2 Mb/s ;-) Więc parę dni później i ja kupiłem se kartę, a co...

JoteR

Data: 2012-05-04 08:07:42
Autor: Jakub Danecki
JoteR wrote:
- Jaki Jakub?  - No, Danecki.  - Nie znam...  ;->

LoooL dobre. Czyli ciężka walka o to, żeby jdtech zaistniał jak brandzik
internetowy przynosi efekty :) Najkbardziej mnie cieszy to pisanie w
liczbie mnogiej "na jdtech napisali" :) Co prawda bez czytelnikĂłw
większości informacji by nie było, ale na razie w reakcji siedzi ciągle
tylko jeden bałwan :) Za to na forum tworzy się już grupa speców z kolegą
Szopenem na czele.

[...]

Oczywiście modem ten nie spełnia wymogu kat10 Aero2, ale faktycznie
działa bez pudła.

Jakub

Data: 2012-05-04 12:34:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Jakub Danecki" jo02oe$4sc$1@inews.gazeta.pl

Dla ewentualnego archiwum: karta w tym netbooku zadziałała, należało
tylko usun±ć z ustawień modemu string inicjalizacyjny, który kiedy¶ tam
wbiłem, gdy korzystałem z karty Play. Winda dziarsko melduje nawi±zanie
poł±czenia na 7,2 Mb/s ;-) Więc parę dni póĽniej i ja kupiłem se kartę,
a co...

Oczywi¶cie modem ten nie spełnia wymogu kat10 Aero2, ale faktycznie
działa bez pudła.

A z Huawei IDEOS U8500 działa?

  http://www.huaweidevice.pl/products_solutions/hanset_umts_u8500.html

Data: 2012-05-04 11:07:18
Autor: Jakub Danecki
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
A z Huawei IDEOS U8500 działa?
 http://www.huaweidevice.pl/products_solutions/hanset_umts_u8500.html

Z oprogramowaniem dawanym w sieci Play - nie działa (nie daje sobie rady
z blokad± TS11). Po zmianie na dowolny alternatywny - działa bez problemu.

Jakub

Data: 2012-05-04 15:38:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Jakub Danecki" jo0d95$s9a$1@inews.gazeta.pl

[...]

To mój pierwszy raz :) -- st±d te pytania. Chcę kupić ten smartfon -- dla
mnie jest on bardzo dobry. Nie wiem, jak zmienić to oprogramowanie. Możesz
podać jaki¶ link lub opisać to nieduż± liczb± zrozumiałych słów? Na telefon
muszę zaczekać nieco ponad miesi±c -- wynika to z ga¶nięcia umowy z Er±,
z której ma być przenoszony numer telefonu do Playa, od którego mam dostać
(za 99 złotych + 23% VAT + umowa na 24 miesi±ce -- około 33 złotych brutto
miesięcznie) ten wła¶nie smartfon.

Internet od Aero2 nie jest tu wcale kluczowym zagadnieniem, ale je¶li
będzie -- będę się cieszył. Wbrew pozorom ważniejszy dla mnie jest
odbiornik GPS -- chcę po BT przesyłać koordynaty do netbooka/noteboka,
na którym chcę ogl±dać mapy. Zależy mi na dokładno¶ci rzędu
kilkudziesięciu metrów. Wiem, że dzisiejsze smartfony mog±
mieć dokładno¶ć centymetrow±, ale dla mnie starczy kilkaset razy gorsza.

Innym moim problemem jest ewentualno¶ć przetaktowania procesora tego smartfonu.
Czy można przetaktować -- je¶li tak, to w jaki sposób i czym to grozi?

Chcę (je¶li się uda z Aero2) ł±czyć się z internetem za po¶rednictwem 3G
i z komputerem za po¶rednictwem APka WiFi zrobionego z tego smartfonu.

Chcę też korzystać c VoIPa na tym smartfonie, ale nie tylko wtedy, gdy
smartfon znajdzie się w zasięgu WiFi, lecz także wtedy, gdy znajdzie
się w zasięgu 3G. Czy opóĽnienia HSPA (jak mniemam rzędu 100 ms) nie
będ± zbyt duże dla VoIPa?

Za wszelkie rozs±dne informacje -- dziękuję z góry.
(oszczędzaj±c słowa -- TIA)

Data: 2012-05-02 10:26:30
Autor: Jakub Danecki
Telefon na 2 karty sim z android
Amir wrote:
GIGABYTE G1310 GSmart
GIGABYTE GSmart Rola
MOTOROLA XT800
myPhone A320 Next
TREECON X2
VIEWSONIC V350
[...]
Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać
rozmowy na areo2 internet, czy to nie będzie problem?

Jedyny znany, który działa faktycznie z Aero2 (wsadzony jako główna
karta SIM) to GSmart G1345 w wersji europejskiej. Nie mam żadnego innego
potwierdzenia.
Dodatkowo inne GSmarty maj± błędy w specs i deklaruj± UMTS 900 nie maj±c
go w praktyce.

Jakub

Data: 2012-05-02 14:33:36
Autor: Amir
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dziękuję za informacę jest na allegro :)
pozdrawiam

Data: 2012-05-02 17:30:34
Autor: Amir
Telefon na 2 karty sim z android

Użytkownik "Amir"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jnr9j0$dgd$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Zamówiony juz cena 717zł brutto nowy z fv23%
pozdrawiam

Data: 2012-05-02 14:46:51
Autor: Animka
Telefon na 2 karty sim z android
W dniu 2012-05-02 12:26, Jakub Danecki pisze:
Amir wrote:
GIGABYTE G1310 GSmart
GIGABYTE GSmart Rola
MOTOROLA XT800
myPhone A320 Next
TREECON X2
VIEWSONIC V350
[...]
Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać
rozmowy na areo2 internet, czy to nie będzie problem?

Jedyny znany, który działa faktycznie z Aero2 (wsadzony jako główna
karta SIM) to GSmart G1345 w wersji europejskiej. Nie mam ĹĽadnego innego
potwierdzenia.
Dodatkowo inne GSmarty mają błędy w specs i deklarują UMTS 900 nie mając
go w praktyce.

Działają z Areo2 podobno telefony LG GT505.

--
animka

Data: 2012-05-02 18:01:27
Autor: m4rkiz
"Amir" <didotom@gazeta.pl> wrote in message news:jnqktm$rj0$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_nkw=ouku+horizon&_sacat=0&_dmpt=UK_Mobile_Phones&_odkw=ouku+android+dual&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

mialem, dziala calkiem ladnie, niestety u mnie w miescie nie ma jeszcze btsa
aero2 wiec odsprzedalem na allegro... telefon dosyc przyzwoity i solidny

inne:
http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=0&chkHSDPA900=selected&idAvailability=0&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurrency=0&idFormFactor=0&idDualSIM=1&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&ThicknessMax=0&WeightMax=0&idOS=11&nminCPUMHz=0&nCPUCores=0&nminRAMMB=0&nminInternalStorageMB=0&idExpansionCard=0&idDisplay=0&nminDisplayX=0&nminDisplayY=0&nmaxDisplayX=0&nmaxDisplayY=0&fminDisplaySize=0&fmaxDisplaySize=0&nPixelDensity=0&idDisplayTech=0&idTouchscreen=0&idAccelerometer=0&idGyro=0&idCompass=0&id35mm=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idSecondaryCamera=0&idGPS=0&bWLAN=0&idNFC=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=0&idRingtones=0&sColor=&StandBy=0&TalkTime=0&sFreeText=

Data: 2012-05-07 17:08:20
Autor: Marx
Telefon na 2 karty sim z android
Policz ile zarobisz używaj±c Aero. Miesięczny pakiet 500MB to koszt ok 15zł w zależno¶ci od operatora. Aero będzie działać za free ile jeszcze? 2 lata? 24*15 = 360zł. Ile kosztuje telefon lub modem który działa z Aero? Z tego co kojarzę 100zł trzeba dać co najmniej za modem, a telefony droższe, i wci±ż nie ma gwarancji że za chwilę czego¶ nie zmieni± i działać przestanie.
Czy dla oszczędno¶ci rzędu 200zł w perspektywie 2 lat naprawdę jest sens bić pianę?

Marx

Data: 2012-05-07 20:50:00
Autor: Maciej Bebenek
Telefon na 2 karty sim z android
Marx <acc.for.news@gmail.com> wrote:
Policz ile zarobisz używając Aero. Miesięczny pakiet 500MB to koszt ok
15zł w zależności od operatora. Aero będzie działać za free ile jeszcze?
2 lata? 24*15 = 360zł. Ile kosztuje telefon lub modem który działa z
Aero? Z tego co kojarzę 100zł trzeba dać co najmniej za modem, a telefony
droższe, i wciąż nie ma gwarancji że za chwilę czegoś nie zmienią i działać przestanie.
Czy dla oszczędności rzędu 200zł w perspektywie 2 lat naprawdę jest sens bić pianę?

Wszystko się zgadza, tylko skąd (bądź dlaczego) wziąłeś 500 MB miesięcznie?

Data: 2012-05-07 22:47:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Maciej Bebenek" 1393255967358112960.205396maciej_pm

[...]

Wszystko się zgadza, tylko sk±d (b±dĽ dlaczego) wzi±łe¶ 500 MB miesięcznie?

Z głowy zapewne.

..5Mb/s*3600s/h*24h/d*30.5d=1317600Mb
1317600Mb/(1024M/G)=1286,71875Gb
1286,71875Gb/(8b/B)=160,83984375GB

Na oko to ze 161 GB miesięcznie.
I nie 2 lata, ale prawie 3 lata.
I nie ma trudno¶ci z Aero2, ale
bywaj± trudno¶ci z Aero2 wynikaj±ce z blokady TS11.

IMO na ł±cze awaryjne -- bardzo dobra oferta.

IMO lepiej by było, gdyby Aero2 zdj±ł tę blokadę
a producenci telefonów i modemów -- naprawiliby
swoje błędy.

Data: 2012-05-08 14:40:39
Autor: Marx
Telefon na 2 karty sim z android
160GB miesięcznie ¶ci±gniesz na telefon? Przypominam że autor kupuje za ponad 700zł dual sima po to aby mieć darmowe aero warte (moim zdaniem) znacznie mniej. W telefonie 500MB/miesi±c to dosyć dużo.
Marx

Data: 2012-05-08 18:01:23
Autor: m4rkiz
"Marx" <acc.for.news@gmail.com> wrote in message news:6sgn79-b0i.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
[...]

tethering

Data: 2012-05-08 23:56:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon na 2 karty sim z android

"Marx" 6sgn79-b0i.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl

[...]

Nie wiem -- ale ten telefon może pracować jako HotSpot :) WiFi,
można nim po¶redniczyć pomiędzy Aero2 i komputerem, na którym
może w kółko ;) [i krzyżyk] Trwać Ojczysta TV. :) Może na tym
chodzić VoIP, można na tym ci±gn±ć filmy, muzykę itd... IMO to
nie musi być jedynie ł±cze awaryjne.

OT: Plus daje na tydzień modem Huaweja do testowania LTE.

Telefon na 2 karty sim z android