Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?

Data: 2009-06-01 09:11:14
Autor: mariuszborkiet
Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
witam.
pytanko z gatunku prostych, ale z haczykiem. potrzebuje miec polski
numer za granica. w zwiazku z tym nie chce abonamentu - zostaje
telefon na karte. i teraz kwestia podstawowa: co sie najbardziej
oplaca? w ktorej sieci roaming jest najtanszy (nie tylko odbieranie
ale i nawiazywanie polaczen)? czy sa jakies promocje typu "doladuj za
5 PLN a my Ci doladujemy za 100 PLN"? ;-)

ogolnie: jaka zdrapka z zalozeniem, ze 90% czasu spedzac bede za
granica Polski? czy na cos musze zwrocic uwage w momencie zakupu
takiej karty (np. aktywowac ja na terenie kraju, bo pozniej nie
zadziala czy inne takie drobnostki?)

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

Data: 2009-06-01 09:31:06
Autor: i.tomasz.i
On 1 Cze, 18:11, mariuszbork...@gmail.com wrote:
witam.
pytanko z gatunku prostych, ale z haczykiem. potrzebuje miec polski
numer za granica.

Play fresh.
za 5zł masz rok wychodzących.
Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.
(nie biorę pod uwagi heyah, bo tam tanie połączenia obowiązują tylko Z
Polski.)

Data: 2009-06-01 09:46:27
Autor: mariuszborkiet
On Jun 1, 5:31 pm, i.tomas...@gmail.com wrote:
> [...]

Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.
(nie biorę pod uwagi heyah, bo tam tanie połączenia obowiązują tylko Z

dzieki za szybka odpowiedz.
czy trzeba taka karte jakos wczesniej aktywowac czy gdzies dzwonic,
zeby dzialala z zagranicy? czy mozna ja aktywowac juz poza granicami
kraju?

Data: 2009-06-01 18:57:14
Autor: Valdi.Pavlack
Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
<mariuszborkiet@gmail.com>

czy trzeba taka karte jakos wczesniej aktywowac czy gdzies dzwonic,
zeby dzialala z zagranicy? czy mozna ja aktywowac juz poza granicami
kraju?

Nie musisz nigdzie dzwonić, nic aktywować itp.
Karta działa/jest aktywna od razu po włożeniu jej do telefonu.

Data: 2009-06-01 18:57:42
Autor: Valdi.Pavlack
Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
<i.tomasz.i@gmail.com>

Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.

Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

Data: 2009-06-02 11:17:28
Autor: Maciek
Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał
Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.

Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

A stawka w Nowym Simplusie to jedyne 72 grosze - za połączenie krajowe.

M.

Data: 2009-06-14 12:29:59
Autor: Grazyna
On Jun 2, 4:17 am, "Maciek" <mmu...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> napisał

> Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

A stawka w Nowym Simplusie to jedyne 72 grosze - za połączenie krajowe.

M.

Mi potrzebny telefon na karte na korzystanie glownie w Polsce,
okazyjnie w Europie.  Czy znacie jakos strone porownujaca ceny
serwisow na karte?  Czyli - krotko piszac - co da najwiecej gadania/
sms-owania za najmniej pieniedzy? Dzieki.
Do Mariusz Brok - mam a Stanach karte Tat-Taka, dziala swietnie.
Uzywam jej dosc rzadko, doladowuje jak mi trzeba zwykle nie mniej niz
50zl jednorazowo przelewem z banku na sieci. Nie wiem jak sie ma
cenowo do "reszty swiata" bo byla kupiona chyba z 8 tal temu, jak nie
dawniej, wtedy nie bylo takiego wyboru jak teraz.

Data: 2009-06-14 20:08:57
Autor: barum
Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
> Roaming ma najtańszy, strefa euro 1,60/75groszy.

Od lipca zjeżdżamy do 70 groszy za minutkę :)

No właśnie na stronie Play jest nowy cennik, obowiązujący od 1 lipca a tam nadal 1.60zł... Coś źle patrzę? Z tego co zauważyłem to spadła jedynie cena smsa w roamingu.

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Cennik_Oferty_Play_Fresh_1_07_2009.pdf

barum

--

Telefon na karte - co najbardziej sie oplaca?