Telefon niemacalny z WiFi

Data: 2014-06-05 12:24:56
Autor: Dominik & Co
Telefon niemacalny z WiFi
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Czy jest Wam znany telefon niemacalny,
za to:
a) nowy, nie za drogi (tak do 300 zł)
b) klasyczny (bar), z ekranem większym od znaczka pocztowego, ale bez przesady- 2 cale spokojnie wystarczą
c) wyposaĹźony w jakikolwiek aparat foto
d) z WiFi?

Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.

Jak na razie znalazłem tylko hybrydę Nokię X3-02
(macalny ekran i klawiatura). Wyszukiwarki albo koncentrują
się na istotniejszych sprawach typu megapiksele aparatu,
albo pozycje wpisywane są "na pałę"- jak w Alledrogo
ale i w ceneo- ustawienie w filtrze WiFi daje np. Nokię
300 Asha...

Bez WiFi jest np. fajny Samsung GT-S5610, naprawdę nie ma
podobnego modelu z WiFi? Podsuniecie coś?

Z góry dzięki,

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-06-05 14:49:14
Autor: Waldek Godel
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Thu, 5 Jun 2014 12:24:56 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

a) nowy, nie za drogi (tak do 300 zł)
b) klasyczny (bar), z ekranem większym od znaczka pocztowego, ale bez przesady- 2 cale spokojnie wystarczą
c) wyposażony w jakikolwiek aparat foto
d) z WiFi?

Nie musi mieć GPS, androida itp. byle chodziła Opera Mini.

Nokia 301

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-06-05 16:04:32
Autor: PiteR
Telefon niemacalny z WiFi
Waldek Godel pisze tak:

Nokia 301

http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

--
Piter

Data: 2014-06-05 16:32:04
Autor: marfi
Telefon niemacalny z WiFi

Uzytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisal w wiadomosci news:XnsA343A387F7741elektroniklocalhost.net...
Waldek Godel pisze tak:

Nokia 301

http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

Czyli bez WiFi.

--
marfi

Data: 2014-06-06 09:11:04
Autor: Michal Tyrala
Telefon niemacalny z WiFi
On Thu, 05 Jun 2014 16:04:32 +0200, PiteR wrote:
 Waldek Godel pisze tak:

> Nokia 301

 http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

Miotłowy się chyba zaciął z polecaniem tego telefonu, choć polecanie go
gdy ktoś szukał tabletu jest nie do pobicia :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-06-08 23:44:40
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
 Waldek Godel pisze tak:

> Nokia 301

 http://www.gsmarena.com/nokia_301-5323.php

Miotłowy się chyba zaciął z polecaniem tego telefonu,
choć polecanie go gdy ktoś szukał tabletu jest nie do pobicia :-)

A kto według Ciebie szukał tableta?

Data: 2014-06-05 18:06:20
Autor: Dominik & Co
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 05.06.2014 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:

Nokia 301

Brak WiFi. To już wolę wspomnianego Samsunga.

Śmieszne, jak taki moduł zapewne za parę centów w wyobraźni marketoidów pasuje wyłącznie do smartfona :-)

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-06-05 18:17:36
Autor: dizel
Telefon niemacalny z WiFi
On Thu, 5 Jun 2014 14:49:14 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Zdecydowanie nie polecam, w rodzinie ma jedna osoba ten telefon,
ciągle jakieś problemy, już 2 razy w serwisie lądował, po prostu ma
jakieś niedorobione oprogramowanie, zresztą można sobie na forum
telepolis poczytać, jest cały wątek o problemach z tym telefonem.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-05 15:06:40
Autor: AL
Telefon niemacalny z WiFi
On 2014-06-05 14:24, Dominik & Co wrote:
[...]

Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

Data: 2014-06-05 16:06:42
Autor: elmer radi radisson
Telefon niemacalny z WiFi
On 2014-06-05 15:06, AL wrote:

Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

Napisal ze ma byc nowy.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-06-05 17:36:19
Autor: AL
Telefon niemacalny z WiFi
On 2014-06-05 15:06, AL wrote:

Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

Napisal ze ma byc nowy.

to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

Data: 2014-06-05 18:03:13
Autor: Dominik & Co
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 05.06.2014 AL <adam@skads.tam.pl> napisał/a:

to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

To są albo chińskie podróbki albo "nowe" bo w nowych chińskich obudowach.
Owszem, z rzadka trafi się udokumentowany leżak magazynowy, w stosownej cenie. Żeby nie było: E51 mam i uważam za bardzo przyjemny telefon.
Ale to armata na muchę.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-06-05 21:17:12
Autor: elmer radi radisson
Telefon niemacalny z WiFi
On 2014-06-05 17:36, AL wrote:

to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

Uwierz handlarzowi GSM a bedziesz... dopisz sobie sam ;).
To sa albo refurby, albo jakies skladaki, albo inne podroby.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-06-05 21:42:21
Autor: AL
Telefon niemacalny z WiFi
On 2014-06-05 17:36, AL wrote:

to zajrzyj na Alledrogo - ponad 20 nowych pozycji w cenie ok 300pln

Uwierz handlarzowi GSM a bedziesz... dopisz sobie sam ;).
To sa albo refurby, albo jakies skladaki, albo inne podroby.

to ile wg Ciebie powinna kosztować E51 - oryginalna 100%, używana ale w stanie idealnym (cały komplet z papierami)?
(skoro podróby ale nowe są za 300pln i drożej)

Pytam bo mam taką i się zastanawiam czy zostawić jako rezerwę czy się pozbyć?

Data: 2014-06-05 16:07:39
Autor: PiteR
Telefon niemacalny z WiFi
AL pisze tak:

Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

a jaki podobny tzn nie dotykowy, którym można dodzwonić się do skajpa? --
Piter

Data: 2014-06-11 01:45:22
Autor: Marcin Szumilas
Telefon niemacalny z WiFi
Quoted:
PiteR (email@fauszywy.pl) in news:XnsA343A40F321C0elektroniklocalhost.net

AL pisze tak:

Nokia E51 - odpowiada w 100% Twoim wymaganiom z listy

a jaki podobny tzn nie dotykowy, którym można dodzwonić się do skajpa?

Ja z E51 z powodzeniem Skype'a używałem.

MSz

Data: 2014-06-05 18:12:23
Autor: mr misio
Telefon niemacalny z WiFi
Użytkownik AL napisał:
On 2014-06-05 14:24, Dominik & Co wrote:
[...]

i e52

niestety nie produkuja ich juz :(

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-06-05 20:51:02
Autor: ToMasz
Telefon niemacalny z WiFi
W dniu 05.06.2014 14:24, Dominik & Co pisze:
Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Czy jest Wam znany telefon niemacalny,
(...)
 byle chodziła Opera Mini.
tylko że to się prawie wyklucza. Oczywiście że od samego początku opery mini, działała na telefonach nie dotykowych, ale emulowała kursor, poruszany "4 kierunkami".

W czym dotyk dzisiejszych telefonów przeszkadza? Czy nie może być telefon który ma klawisz i dotykowy rezystancyjny mały ekranik?
ToMasz

Data: 2014-06-05 19:42:32
Autor: Dominik & Co
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 05.06.2014 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał/a:

 byle chodziła Opera Mini.
tylko że to się prawie wyklucza. Oczywiście że od samego początku opery

Co się wyklucza? Opera Mini i ekran niemacalny? Dobrze, że moja E51
i żoniny Samsung C3530 o tym nie wiedzą...

Nawet wygodniej mi się używa Opery na E51 niż na służbowym Ace2- pomijając
oczywiście truizm, że krowiasty ekran jest czytelniejszy.

W czym dotyk dzisiejszych telefonów przeszkadza? Czy nie może być

Po prostu żona nie chce macalnego. Z tym nie dyskutuję, a i w sumie ma trochę racji :)

Pewnie skończy się na tańszym telefonie bez wifi, a zaoszczędzone pieniądze
wystarczą na kilka lat na pakiety netowe...

telefon który ma klawisz i dotykowy rezystancyjny mały ekranik?

Malutki lepiej nie, ale macalny ekran _i_ klawiatura wchodzi w grę-
stąd wspomniana w pierwszym poście hybryda.

--
Dominik & kąpany (via debianowy slrn)

Data: 2014-06-08 23:46:19
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:lmqh78$8qc$1node1.news.atman.pl...
Po prostu Ĺźona nie chce macalnego.
Z tym nie dyskutuję, a i w sumie ma trochę racji :)

A czy miała okazję poużywać dotykowego dłużej niż chwilkę?

Data: 2014-06-09 16:01:56
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
UĹźytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości
Po prostu Ĺźona nie chce macalnego.
Z tym nie dyskutuję, a i w sumie ma trochę racji :)
A czy miała okazję poużywać dotykowego dłużej niż chwilkę?

Im dluzej sie uzywa, tym bardziej sie klnie :-)
Oczywiscie o ile nie korzysta czlowiek z zaawansowanych funkcji "smartfonu".

J.

Data: 2014-06-10 18:18:29
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5395be58$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja widzę coś takiego: ktoś kupuje NAJTAŃSZEGO smartfona,
kupuje w efekcie skończone badziewie, doświadczenie ma
katastrofalne, nie lubi urządzenia, wyrabia sobie na jego
podstawie opinię o wszystkich smartfonach zakładając
(czy muszę dodać, że błędnie?) że wszystkie smarfony są
dupiane jak ten najtańszy...

Dam Ci dwa przykłady: koleżanka w pracy miała do wyboru
parę lat temu iPhone 4 i Samsunga Galaxy II. Wybrała tego
drugiego bo był już tańszy... Co się potem okazało po paru
miesiącach używania - zobaczyła zdjęcie jakie wysłałem
jej z iPhone 4 - zdziwko "jak ty robisz takie ładne zdjęcia?".
Zobaczyła jak skanuję kod paskowy z produktu aby wyszukać
jego opis TYM SAMYM PROGRAMEM ktĂłrego ona uĹźywa:
"ty, jak tobie szybko kamera zadziałała na tym kodzie paskowym,
ja muszę ruszać i ruszać tym telefonem aby wreszcie załapał"....
Ekran dotykowy: "Tobie też tak się dzieje że musisz 3 razy
dotykać guzik na ekranie aby załapał??" - ja nie wiem o czym
ona mówi, bo u mnie touchscreen działa IDEALNIE...
Patrze na nią jak z furią zdziera tylną klapkę i wydziera z niego
baterię... Pytam: "co Ty robisz?" a ona "a... znowu się zawiesił".
Usiadła na nim, jak był w tylnej kieszeni dżinsów - ekran ma
połowę powierzchni ciemną, jak by podświetlenie poszło...
Mój iPhone 4 od trzech lat spada na podłogę, wypada z kieszeni
podczas jazdy na rowerze, odbijając się od krawężnika drogi,
wszystko jest ok, nic mu się nie dzieje - jej telefon do wyrzucenia.
I tak dalej, i tak dalej...

Drugi przykład: nasz grupowicz kupujący smartfony za stówkę
i narzekający że: smarfony są do kitu, bo można od nich ogłuchnąć.
Że bateria na nich nie działa długo, że ekran źle świeci itp, itd...
Chyba sam czytałeś tutaj opinie naszego koleżki.

Morał z tego płynie taki, że smartfone może być różny, i różne
mogą być doświadczenia z jego używania - ciężko potępiać
w czambuł całą kategorię urządzeń na podstwie doświadczenia
z jednym, zwłaszcza tanim, urządzeniem...

Data: 2014-06-11 08:15:00
Autor: Mirek Ptak
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 2014-06-11 01:18,  *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]
jego opis TYM SAMYM PROGRAMEM którego ona używa:

Wzruszyłem się :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-06-11 13:11:01
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:5397f3e4$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
Wzruszyłem się :)

Po polsku czy po słowacku? :-) lol.

Data: 2014-06-13 00:53:45
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
[...]

I na tymze ajfonie wygodnie sie pisze SMS jedna reka na stojaco w tramwaju ?
Albo w czasie prowadzenia samochodu wybiera jeden z kilku ulubionych numerow ?

Albo gdzie to trzymac w czasie jazdy na nartach, zeby bylo bezpieczene w i czasie upadkow i w czasie rozmowy na wyciagu ...

[...]

Ale nie przetestowales czy ajfon jest kompatybilny z dzinsami kolezanki ?

[...]

klawiatury, ktora mozna wymacac bez spogladania nie ma zaden :-P

J.

Data: 2014-06-12 19:42:30
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:539a2f7f$0$2161$65785112news.neostrada.pl...
I na tymze ajfonie wygodnie sie pisze SMS jedna reka na stojaco w tramwaju ?

W tramwaju to kultura pełna, o ile nie kupisz za dużego ekranu :-)
Na moim iPhone 4 bez problemów! Nawet jadąc w samochodzie... ;-)

Albo w czasie prowadzenia samochodu wybiera jeden z kilku
ulubionych numerow ?

Bez problemów - od tego jest lista "Favorites" a jest też wybieranie głosem.

Albo gdzie to trzymac w czasie jazdy na nartach, zeby bylo bezpieczene w i czasie upadkow i w czasie rozmowy na wyciagu ...

Z nartami jest o tyle gorzej, że niewygodnie jest rękawice ściągać.
Polecam jako narciarz słuchawkę bluetooth, najlepiej taką do
włożenia do kasku narciarskiego...

Ale nie przetestowales czy ajfon jest kompatybilny z dzinsami kolezanki ?

Samsung jest "giętki", plastikowy - iPhone4 jest metalowy i sztywny.
Prędzej by się złamał zanim by się wygiał, a chyba tyłek nie jest
aż taki nieczuły aby nie poczuć że się siedzi na telefonie... :-)

[...]

Myślisz starymi, przestarzałymi technologiami...
Słyszałeś o sterowaniu głosem?

Data: 2014-06-16 08:18:49
Autor: Mirek Ptak
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 2014-06-13 02:42,  *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Zapewne podróbki:
http://iphonefreakz.com/wp-content/uploads/2012/10/iphone-5-bent-1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=rzVCaPqrtUw

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-06-17 17:53:00
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:539e8c49$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"If you make something idiot proof, someone will just make a better idiot."

Data: 2014-06-16 11:00:59
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
[...]

W samochodzie to pikus, w jadacym tramwaju czy autobusie na stojaco ....

Albo w czasie prowadzenia samochodu wybiera jeden z kilku
ulubionych numerow ?
Bez problemów - od tego jest lista "Favorites" a jest też wybieranie głosem.

Favorites to maja wszystkie, tylko wymaga popatrzenia w ekran.
w klawiaturze mozna w ciemno prawy gorny przycisk.

Sterowanie glosem piekna rzecz ... ale czy po polsku dziala ?
Komendy moge mowic po angielsku, ale polskich nazw nie wybierze :-)
Durnemu samsungowi nie mozna podyktowac numeru cyferkami ...

Albo gdzie to trzymac w czasie jazdy na nartach, zeby bylo bezpieczene w i czasie upadkow i w czasie rozmowy na wyciagu ...
Z nartami jest o tyle gorzej, że niewygodnie jest rękawice ściągać.

Takze o samo przechowywanie chodzi - stary telefon mialem w pokrowcu, podpinalem do smyczy i niegrozne mi byly upadki z fikolkami, wyciagi itp.
To byl "zwykly telefon", ale maly, wiec dosc odporny.

Iphone to gdzie i jak trzymac, zeby nie pekl przy uderzeniu, zeby nie wypadl, zeby nie spadl przy sieganiu na wyciagu ?

Polecam jako narciarz słuchawkę bluetooth, najlepiej taką do
włożenia do kasku narciarskiego...

I nie wymaga naciskania przycisku ?
A sterowac glosem sie daje ?

[...]

Przetestuj, zobacz :-)

[...]

Ba, nawet stosowalem. Moze i na ajfonie jest to dobrze zrobione, bo na samsungu/androidzie na pewno nie.

Siri mi sie podobalo ... ale czy radzi sobie z polskim i czy nie wymaga nacisniecia ikony na ekranie ?

J.

Data: 2014-06-17 17:51:34
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:539eb250$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
Sterowanie glosem piekna rzecz ... ale czy po polsku dziala ?
Komendy moge mowic po angielsku, ale polskich nazw nie wybierze :-)

Wybierze, pod warunkiem że będziesz czytał te polskie nazwy
po angielsku... Np. "Call Kuba" będzie zamiast "Kall Kuba" powiesz
"Kall Kiuba" :-)) Wypróbuj a zobaczysz że zadziała :-)))
Najlepiej wcześniej użyć telefonowego głosu aby telefon przeczytał
nazwę/imię po swojemu :-)))

Durnemu samsungowi nie mozna podyktowac numeru cyferkami ...

No cóż, durnego samsunga nie miałem.

[...]

Ja trzymam w zewnętrznej kieszeni kurki - wyciągam na wyciągu
rutynowo... Czasem nawet wybieram numer telefonu nosem, bo
mi się rękawiczki ściągać nie chce... Przeżył kilka dosyć mocnych
wyglebień na nartach - tak mocnych że po półtora roku bark nadal
czuję po tym wypadku, kije narciarskie połamane, iPhone4 cały.

Polecam jako narciarz słuchawkę bluetooth, najlepiej taką do
włożenia do kasku narciarskiego...

I nie wymaga naciskania przycisku ?
A sterowac glosem sie daje ?

Możesz ustawić aby automatycznie odbierało połącznia... To raz.
A dwa - są słuchawki które zamiast guzika sterujesz głosem
i na przychodzącą rozmowę mówisz po prostu "Answer".
Tak jest w mojej BT Marque 155 od Plantronicsa.

[...]

No widać obok na załączonych obrazkach, że są zdolni i do tego aby
wygiąć metalowo szklany telefon...  Jest prawdziwe widać powiedzenie:
[...]

Wymaga naciśnięcia mechanicznego guzika Home - to się da zrobić
nawet w rękawicy lub w kieszeni a po polsku nie wiem, mam język
angielski w telefonie wybrany jako główny.

Data: 2014-06-18 01:34:48
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Tue, 17 Jun 2014 17:51:34 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Kiuba ... ale jak zadzwonic do Pszemola ? Albo Jarka ... albo Lecha ..

Durnemu samsungowi nie mozna podyktowac numeru cyferkami ...
No cóż, durnego samsunga nie miałem.

A ajfonowi mozna ?
[...]

Ale musi byc na zamek zapinana ...

- wyciągam na wyciągu rutynowo...

I nigdy sie nie wyslizgnal ?
Czasem nawet wybieram numer telefonu nosem, bo
mi się rękawiczki ściągać nie chce...

O, ciekawe ... faktycznie, dobrze sie wybiera.
Zeza trzeba robic strasznego, ale sie da :-)
Tylko ze ja mam -3, jak kto ma +1, to troche kiepsko sie celuje.

Jakie fajne te smartfony, mozna sobie nosem wybrac :-P

[...]

A jak nie chce automatycznie ?

A dwa - są słuchawki które zamiast guzika sterujesz głosem
i na przychodzącą rozmowę mówisz po prostu "Answer".
Tak jest w mojej BT Marque 155 od Plantronicsa.

A jak zrobic wychodzaca ?

[...]

Lub nosem :-)

Android tez to ma ... ale niektore telefony nie maja zadnych
wydzielonych guzikow :-(

a po polsku nie wiem, mam język angielski w telefonie wybrany jako główny.

Koll moge powiedziec, ale co z Pszemolem ? Samsung czy Android maja calkiem dobry modul rozpoznawania polskiej
mowy. SMS da sie podyktowac. Ale numeru sie nie da wykrecic :-(

J.

Data: 2014-06-18 18:16:20
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:140ump7psdwxu$.1iawnk57jg8jn.dlg40tude.net...
[...]

Tak jak mówię - najlepiej zmusić telefon do odczytania tej nazwy
na liście kontaktów i powtórzyć z takim samym akcentem  :-)
Niestety producenci olewają nasz polski język sikiem prostym.

Durnemu samsungowi nie mozna podyktowac numeru cyferkami ...
No cóż, durnego samsunga nie miałem.

A ajfonowi mozna ?

Tak. Ale nie kombinujesz z czytaniem dziesiątkami czy setkami...
Czytasz każdą cyfrę z osobna, równomiernie i w miarę normalnie
szybko. Mówisz np. "call five eight seven five eight seven five eight seven".

[...]

Moja kurtka ma taką kieszeń.

- wyciągam na wyciągu rutynowo...

I nigdy sie nie wyslizgnal ?

Jeszcze nie :-)

[...]

Jak masz +1 to wybieraj językiem, albo brodą :-)

Jakie fajne te smartfony, mozna sobie nosem wybrac :-P

:-))))

[...]

To siedzisz przy ognisku zamiast jeździć na nartach...
Musisz się zdecydować co dla Ciebie ważniejsze: od tego masz
automatyczną sekretarkę w telefonie aby nie musieć jak niewolnik
odbierać każdej rozmowy telefonicznej bez względu co robisz
i bez względu gdzie jesteś... Albo jeździsz na nartach albo dzwonisz :-)))

A dwa - są słuchawki które zamiast guzika sterujesz głosem
i na przychodzącą rozmowę mówisz po prostu "Answer".
Tak jest w mojej BT Marque 155 od Plantronicsa.

A jak zrobic wychodzaca ?

Już to przerabialiśmy... "Call Kiuba" :-)))

[...]

Mechaniczny to guzik, palec w grubej rękawicy też działa.

Android tez to ma ... ale niektore telefony nie maja zadnych
wydzielonych guzikow :-(

Właśnie w tym problem że te trzy androidkowe guziki często są też dotykowe.
Tutaj iPhone ma znowu przewagę z guzikiem mechanicznym: wciskasz go
rękawicą - zgłasza się asystentka Siri i jej już dyktujesz "Call Kiuba" :-))))
A że Siri leniwa i języków się nie uczy to musi być Kiuba a nie Kuba.

[...]

Czemu??? Próbowałeś cyfra po cyfrze?
Czy leciałeś siedemset pięćdziesiąt cztery? :-)

Data: 2014-06-19 08:47:20
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Wed, 18 Jun 2014 18:16:20 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Jezyk mozna polamac :-)

Niestety producenci olewają nasz polski język sikiem prostym.

No to po co placic za macanke zanim przestana olewac ? :-)

[...]

ajfon jednak lepszy.
Ha - ale od Ace juz nie - tez potrafi.

[...]

Dodatkowy wymog.

- wyciągam na wyciągu rutynowo...
I nigdy sie nie wyslizgnal ?
Jeszcze nie :-)

Ja tam wole byc zabezpieczony :-)

[...]

Jezyka nie widze, brody nie, nos jest dobry.

[...]

No wiesz, w dol dwie minuty, w gore 10, w kolejce bywa ze 15 - jest
czas pogadac. Poza tym czesto w grupie sie jezdzi, trzeba sie
skomunikowac.

Zawsze tez mozna kask przewiercic :-)

[...]

Ale ona caly czas czuwa i rozpoznaje ?

[...]

No ale samsung tez jeden przyciski ma. No i mozna rzec "Hi Galaxy".
... ha, a potem sie ekran wygasza i nie mozna ..

A że Siri leniwa i języków się nie uczy to musi być Kiuba a nie Kuba.

Ty lepiej powiedz Pszemol :-)

A wlasnie - literka po literce da sie podyktowac ? Do d* ten ajfon.

Samsung czy Android maja calkiem dobry modul rozpoznawania polskiej
mowy. SMS da sie podyktowac. Ale numeru sie nie da wykrecic :-(

Czemu??? Próbowałeś cyfra po cyfrze?
Czy leciałeś siedemset pięćdziesiąt cztery? :-)

754 to on ladnie rozpoznaje, ale to funkcja klawiatury wirtualnej.
SMS mozna napisac, ale dialer pokazuje swoja klawiature.

A i tak trzeba sie przy tym telefonu namacac ... mozna nosem :-)

J.

Data: 2014-06-22 12:15:01
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:6un9llh6oxub$.1ld6fjjxsksxa.dlg40tude.net...
Tak jak mówię - najlepiej zmusić telefon do odczytania tej nazwy
na liście kontaktów i powtórzyć z takim samym akcentem  :-)

Jezyk mozna polamac :-)

Wszystko zależy od tego jak bardzo chcesz wykręcić numer dźwiękowo.

Niestety producenci olewają nasz polski język sikiem prostym.

No to po co placic za macanke zanim przestana olewac ? :-)

Bo być może nigdy nie przestaną... My to jeszcze nic, tylko 38 mln luda
i nas olewają, ale co mają powiedzieć np. Węgrzy? Ich ledwie 10 mln...
Jeszcze mniej popularny język do wsadzania w urządzenia elektroniczne.

[...]

A który smartfone Samsunga nie potrafi?

[...]

U mnie akurat kurtkę miałem zanim iPhone kupiłem, więc zbieg
okoliczności... Z tego co widzę to wszystkie kurtki narciarskie lub
rowerowe - generalnie kurtki sportowe jakie się dziś widuje
w sklepach mają kieszonkę na zewnątrz. Wiele kurtek ma też
specjalne przewleczki na kabelek do słuchawek - musisz mieć starą
kurtkę, sprzed elektroniczno-ajfonowej rewolucji 2007-2009...
A może masz jeszcze taką z ubiegłego wieku? Czas na nową ;-)

- wyciągam na wyciągu rutynowo...
I nigdy sie nie wyslizgnal ?
Jeszcze nie :-)

Ja tam wole byc zabezpieczony :-)

To jak ryzyka nie lubisz podejmować to co Ty robisz na nartach?? :-)))))

[...]

:-)))

[...]

Poszukaj innych miejsc na narty... takich co to w dół 30 minut,
w górę 10 minut a w kolejce zero... :-) Polecam Banff, Lake Louise.

Zawsze tez mozna kask przewiercic :-)

Albo kupić taki co już ma słuchawki bt wbudowane.

[...]

Mechaniczny guziczek Home przytrzymany w kieszeni grubą rękawicą
wywołuje Siri do słuchawki - resztę załatwiasz głosem.

[...]

Mechaniczny ten przycisk czy też dotykowy?

A że Siri leniwa i języków się nie uczy to musi być Kiuba a nie Kuba.

Ty lepiej powiedz Pszemol :-)

A wlasnie - literka po literce da sie podyktowac ?

Chyba nie.

Do d* ten ajfon.

Sprawdzałeś? ;-)

[...]

Czas kupić iPhone... Przecież sam wiesz, że zawsz chciałeś go mieć ;-)

Data: 2014-06-24 09:12:42
Autor: Mirek Ptak
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 2014-06-19 08:47,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Czemu??? Próbowałeś cyfra po cyfrze?
>Czy leciałeś siedemset pięćdziesiąt cztery?:-)
754 to on ladnie rozpoznaje, ale to funkcja klawiatury wirtualnej.
SMS mozna napisac, ale dialer pokazuje swoja klawiature.

Da się - przed chwila spróbowałem - rozpoznaje mówione cyfry (polskie) bez problemu - Nexus 5, v4.4.4

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-06-24 18:28:22
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Tue, 24 Jun 2014 09:12:42 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
> [...]

Da się - przed chwila spróbowałem - rozpoznaje mówione cyfry (polskie) bez problemu - Nexus 5, v4.4.4

Nexus byc moze tak, samsung ma wlasny dialer z wlasna klawiatura
numeryczna na ekranie, a w niej mikrofonu nie ma :-(

J.

Data: 2014-06-24 18:00:28
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:9jjjooqpxu2h$.1soa53yarje4q.dlg40tude.net...
> [...]

Nexus byc moze tak, samsung ma wlasny dialer z wlasna klawiatura
numeryczna na ekranie, a w niej mikrofonu nie ma :-(

A jak byś dialera nie otwierał tylko jakąś aplikację do sterowania głosem?

Data: 2014-06-19 18:38:20
Autor: John Kołalsky
Telefon niemacalny z WiFi

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

Użyj Windows Phone :-)

"Zadzwoń do Grzegorza" :-)

Data: 2014-06-06 15:11:29
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
UĹźytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości
[...]

Sa jeszce takie, czy teraz wszystkie maja pojemnosciowy ?
A pojemnosciowy ... nieprecyzyjny :-)
A skoro macalny, to przeciez nie ma klawiszy kursora, zeby precyzyjnie ustawic.

Za to ma szybkiego zooma na dwa paluchy :-)

J.

Data: 2014-06-08 23:47:52
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5391be04$0$2243$65785112news.neostrada.pl...
Sa jeszce takie, czy teraz wszystkie maja pojemnosciowy ?
A pojemnosciowy ... nieprecyzyjny :-)

Dlaczego tak sądzisz?

Data: 2014-06-09 09:28:48
Autor: J.F.
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Sun, 8 Jun 2014 23:47:52 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Sa jeszce takie, czy teraz wszystkie maja pojemnosciowy ?
A pojemnosciowy ... nieprecyzyjny :-)

Dlaczego tak sądzisz?

Bo mam :-P

Jak ma byc precyzyjny ?

J.

Data: 2014-06-10 18:19:11
Autor: Pszemol
Telefon niemacalny z WiFi
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:14z6nov2afjjc$.1jfoksnrikx9q$.dlg40tude.net...
[...]

No właśnie pytam, bo ja na pojemnościowy touchscreen
w iPhone 4 ani w iPhone 5 nie narzekam wcale...
Opisz dokładnie co Ci przeszkadza? Jaki masz telefon?

Data: 2014-06-06 08:07:26
Autor: daromar
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia Thu, 05 Jun 2014 12:24:56 +0000, Dominik & Co napisał(a):

Dzień dobry szanownym grupowiczom,

Czy jest Wam znany telefon niemacalny,
za to:
a) nowy, nie za drogi (tak do 300 zł)
b) klasyczny (bar), z ekranem większym od znaczka pocztowego,
ale bez przesady- 2 cale spokojnie wystarczą c) wyposażony w jakikolwiek
[...]

Wiem o dwĂłch modelach nokii Asha: 210 i 302
Obydwa to modele z qwerty ekranem 2,4 cala 320x240 i wifi
mają aparaty 210 2 MPx a 302 ma 3,2.
Obydwa modele są w cenie do 300 pln nowe i w kilku kolorach, chociaĹź 302  w sklepach jest najczęściej w szarej wersji.

http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/telefony/asha210/specyfikacje/
http://www.nokia.com/pl-pl/produkty/telefony/asha302/specyfikacje/

Przy okazji gdyby ktoś miał te telefony i mógł coś o nich powiedzieć.

--
daromar

Data: 2014-06-06 19:35:43
Autor: Dominik & Co
Telefon niemacalny z WiFi
Dnia 06.06.2014 daromar <d@mail.com> napisał/a:

Wiem o dwĂłch modelach nokii Asha: 210 i 302

Dzięki, pooglądam i poczytam.