Telefon od numeru własnego

Data: 2009-09-24 12:02:36
Autor: Darkac
Telefon od numeru własnego
Wczoraj jechałem samochodem i zadzwonił telefon. Nie chcąc rozmawiać w czasie jazdy, nacisnąłem odbiór i w ciągu kilkunastu sekund znalazłem miejsce do zatrzymania w zatoczce. Bez okularów do czytania nie widziałem kto dzwoni. Po przyłożeniu telefonu do ucha usłyszałem jakąś automatyczną reklamową gadkę typu: jak chcesz coś tam, to naciśnij klawisz jeden, a jak coś innego to dwa, itd. Ze złości zamknąłem rozmowę. Założyłem okulary i zajrzałem do rejestru, żeby zobaczyć kto mi robi takie numery. A tu napisane: NUMER WŁASNY. Na wszelki wypadek sprawdziłem w spisie numerów, co kryje się pod tym terminem. A tu rzeczywiście mój własny numer.
To ja jestem już głupi. To sam do siebie dzwoniłem z głupotami?! A może mój telefon dzwonił do mnie? I to na dodatek kiedy mi się śpieszyło a ruch na ulicy był wymagający dużej uwagi.
O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

Darkac

Data: 2009-09-24 12:07:53
Autor: SDD
Telefon od numeru własnego

Użytkownik "Darkac" <darkac2@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9fg7a$ner$1news.task.gda.pl...

O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

1. Ktos dzwonil wykorzystujac serwisy typu wykrecnumer.pl (czy jakos tam) ewentualnei z uzyciem operatora VOiP umozliwiajacego podróbke CID (np. Gizmo).
2. (bardziej prawdopodobne) dzwonila do Ciebie Twoja Poczta Glosowa.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-24 13:08:10
Autor: darnok
Telefon od numeru własnego
Darkac wrote:

[...]

Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-24 13:22:55
Autor: Darkac
Telefon od numeru własnego

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h9fgeb$9vb$1inews.gazeta.pl...
Darkac wrote:

[...]

To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?
A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie ustawiłem ją jako wyłączoną.
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Data: 2009-09-24 14:34:49
Autor: XDF
Telefon od numeru własnego
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Niezbadane jest natura telefonów.

Data: 2009-09-25 00:30:40
Autor: J.F.
Telefon od numeru własnego
On Thu, 24 Sep 2009 13:22:55 +0200,  Darkac wrote:
Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.
To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?

To taki ficzer, ktory wiekszosc uzytkownikow sobie chwali :-)

A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie ustawiłem ją jako wyłączoną.
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Moze juz zapomniales, a moze ci sie wydawalo :-)

J.

Data: 2009-09-26 09:24:01
Autor: Tomaszek
Telefon od numeru własnego
Darkac pisze:
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Operator mógł to zmienić nie pytając Cię o zgodę ( reset do domyślnych ustawień na ten przykład )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-09-24 18:22:31
Autor: JanKo
Telefon od numeru własnego
Agent Darkac nadaje:
w ciągu kilkunastu sekund znalazłem
miejsce do zatrzymania w zatoczce.

Parkowanie w zatoczce to wykroczenie ;-)
Kupiłbyś sobie za 3 zł zestaw słuchawkowy w sieci sklepów "wszystko za 5 zł"

Data: 2009-09-24 19:48:23
Autor: darnok
Telefon od numeru własnego
JanKo wrote:
Agent Darkac nadaje:
w ciągu kilkunastu sekund znalazłem
miejsce do zatrzymania w zatoczce.

Parkowanie w zatoczce to wykroczenie ;-)

W zatoczce parkingowej takze?
Nie kazda zatoczka musi byc tylko autobusowa...

Data: 2009-09-25 09:50:48
Autor: Darkac
Telefon od numeru własnego

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h9g7so$dsf$1inews.gazeta.pl...
JanKo wrote:
Agent Darkac nadaje:
[...]

Akurat zatoczka była parkingowa, ale jeśli chodzi o zatoczkę autobusową, to nie przypominam sobie żeby kodeks drogowy coś o niej wspominał. Pamiętam za to że nie wolno zatrzymywać się w odległości mniejszej niż 11 m od znaku oznaczającego przystanek. Czasem zatoczki autobusowe mają po 50 m.
Co do zestawu głośnomówiącego, to akurat telefon ma jakieś funkcje głośnomówiące, ale mam go od niedawna i nie wiem jak to uruchomić, zwłaszcza że czasie jazdy pracował w trybie nawigacji GPS.
Może ktoś wie jak prosto odebrać telefon w takiej sytuacji? Na razie widzę tylko możliwość przełączenia się na ekran główny (to dwa naciśnięcia) odebrania rozmowy zieloną słuchawką, i przełączenie na głośnik. Kupę fatygi i odrywania wzroku od drogi. Nokia E75.

Data: 2009-09-25 10:11:23
Autor: Michal Jankowski
Telefon od numeru własnego
"Darkac" <darkac2@wp.pl> writes:

[...]

Hehe.

Art. 49. 1. Zabrania się zatrzymania pojazdu:
(...)

9) w odległości mniejszej niż 15 m od słupka lub
     tablicy oznaczającej przystanek, a na przystanku z
     zatoką - na całej jej długości,

  MJ

Data: 2009-09-25 10:57:03
Autor: Darkac
Telefon od numeru własnego

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
"Darkac" <darkac2@wp.pl> writes:

[...]

He he. Pamięć jest zawodna. No to trzeba by czasem poczytać sobie przepisy,
zwłaszcza że się co parę lat zmieniają.
Niestety też widać że przepis jest nagminnie olewany. Na co dzień widać samochody nawet parkujące w zatoczkach autobusowych.

Data: 2009-09-25 10:50:57
Autor: Wycior
Telefon od numeru własnego
Zajrzyj do instrukcji. Telefon posiada całkiem rozbudowane opcje sterowania głosem. Wszystko znajdziesz w książeczce.

--
Pzdr., Wycior

Telefon od numeru własnego