Telefon od numeru własnego

Data: 2009-09-24 13:08:10
Autor: darnok
Telefon od numeru własnego
Darkac wrote:

widziałem kto dzwoni. Po przyłożeniu telefonu do ucha usłyszałem jakąś automatyczną reklamową gadkę typu: jak chcesz coś tam, to naciśnij klawisz jeden, a jak coś innego to dwa, itd. Ze złości zamknąłem rozmowę. Założyłem okulary i zajrzałem do rejestru, żeby zobaczyć kto mi robi takie numery. A tu napisane: NUMER WŁASNY. Na wszelki wypadek sprawdziłem w spisie numerów, co kryje się pod tym terminem. A tu rzeczywiście mój własny numer.
To ja jestem już głupi. To sam do siebie dzwoniłem z głupotami?! A może mój telefon dzwonił do mnie? I to na dodatek kiedy mi się śpieszyło a ruch na ulicy był wymagający dużej uwagi.
O co tu chodzi, może ktoś mi wytłumaczy.

Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-09-24 13:22:55
Autor: Darkac
Telefon od numeru własnego

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h9fgeb$9vb$1inews.gazeta.pl...
Darkac wrote:

[...]

To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?
A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie ustawiłem ją jako wyłączoną.
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Data: 2009-09-24 14:34:49
Autor: XDF
Telefon od numeru własnego
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Niezbadane jest natura telefonów.

Data: 2009-09-25 00:30:40
Autor: J.F.
Telefon od numeru własnego
On Thu, 24 Sep 2009 13:22:55 +0200,  Darkac wrote:
Twoja wlasna Poczta glosowa do ciebie zadzwonila.
To by tłumaczyło wszystko. Tylko dlaczego ona dzwoni do mnie nie czekając aż zechcę sobie jej odsłuchać kiedy będę miał ochotę?

To taki ficzer, ktory wiekszosc uzytkownikow sobie chwali :-)

A poza tym, nigdy nie chciałem posiadać poczty głosowej i w telefonie ustawiłem ją jako wyłączoną.
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Moze juz zapomniales, a moze ci sie wydawalo :-)

J.

Data: 2009-09-26 09:24:01
Autor: Tomaszek
Telefon od numeru własnego
Darkac pisze:
Czyżby telefon żył własnym życiem i sobie przestawił?

Operator mógł to zmienić nie pytając Cię o zgodę ( reset do domyślnych ustawień na ten przykład )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Telefon od numeru własnego