Telefon od pani z Play

Data: 2011-01-13 09:57:30
Autor: woohoo
Telefon od pani z Play
Jakieś pół godziny temu ojciec podał mi słuchawkę stacjonarnego i mówi, że dzwoni pani od telefonu.
Myślę - TEPSA jak nic, ale dlaczego do mnie, skoro numer jest na ojca?
Ale nie. Pani przedstawia się z imienia i nazwiska, na które nie zwróciłem uwagi, bo dopiero co wstałem, a moim szarym komórkom nie dostarczono jeszcze kofeiny.
Pani mówi, że jest z Play. Pyta czy mam telefon w Play. Potwierdzam.
Pyta, czy na kartę czy na abonament. Odpowiadam, że na abonament. Pyta ile mi zostało do końca umowy. Mówię, że kilkanaście miesięcy. Pyta o kwotę abonamentu. 25. Kończy rozmowę podziękowaniem i mówi, że się będą kontaktować, jak umowa będzie mi się kończyć. No spoko. Potargować się mogę.
Ale teraz uprzejmie pytam ja, bo może ktoś wie, a nie chce mi się dzwonić do Play'a z pytaniem, czy nie mają tam jakiejś Amigi z bazą danych klientów. Wiecie, kto to był i dlaczego dzwonił na stacjonarny?
Może Era, z której przenosiłem numer do Play'a?

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-01-13 21:07:14
Autor: J.F.
Telefon od pani z Play
On Thu, 13 Jan 2011 09:57:30 +0100,  woohoo wrote:
Ale teraz uprzejmie pytam ja, bo mo¿e kto¶ wie, a nie chce mi siê dzwoniæ do Play'a z pytaniem, czy nie maj± tam jakiej¶ Amigi z baz± danych klientów. Wiecie, kto to by³ i dlaczego dzwoni³ na stacjonarny?

Bo dzwonienie na komorki jest zbyt drogie ? :-)

Do mnie na stacjonarke zadzwonil Play z reklama, ale to z automatu
szlo.

J.

Data: 2011-01-14 00:14:50
Autor: pyton
Telefon od pani z Play
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:vomui614tanpruqmkp92bffupfbo8srhin4ax.com...
[...]

Nawet play sam zauwa¿y³, ¿e dzwonienie do jego sieci jest dro¿sze ;)
turlam siê po suficie ze ¶miechu

Data: 2011-01-14 08:41:57
Autor: J.F.
Telefon od pani z Play
On Fri, 14 Jan 2011 00:14:50 +0100,  pyton wrote:
[...]

Zalezy z jakiego powodu sie turlasz .. ale skonfigurowanie call center
zeby sprawdzalo czy delikwent jest w zasiegu wlasnej sieci moze byc
trudne, a Plus zapewne laczy drogo :-)

J.

Data: 2011-01-14 12:03:46
Autor: pyton
Telefon od pani z Play
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:8dvvi69pcm364pb81obvgukpce15km1kf34ax.com...
[...]

Zauwa¿ ¿e po suficie, bo to jest dla mnie tak absurdalne. Osobi¶cie od dawna uwa¿am ¿e ten operator to jedna wielka kupa

Data: 2011-01-14 16:01:43
Autor: gri
Telefon od pani z Play

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:vomui614tanpruqmkp92bffupfbo8srhin4ax.com...
Bo dzwonienie na komorki jest zbyt drogie ? :-)

Bo dzwoni± z komputera bez identyfikacji
Zastrze¿one odrzucamy rêcznie lub automatycznie

Data: 2011-01-14 17:44:20
Autor: Samotnik
Telefon od pani z Play
Dnia 14.01.2011 gri <sp@am.er> napisa³/a:

[...]

Do mnie dzwoni³ automat z numeru 790500500 czy jako¶ podobnie. Dwa dzwonki
i koniec, ani razu nie zd±¿y³em odebraæ. Poniewa¿ dzwoni³ o jakich¶
chorych porach (g³ównie ko³o ósmej rano), to zmobilizowa³ mnie do
zainstalowania aplikacji blokuj±cej niechciane telefony.
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-14 12:55:38
Autor: tl
Telefon od pani z Play

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:igmeq3$3o0$1inews.gazeta.pl...
Jakieś pół godziny temu ojciec podał mi słuchawkę stacjonarnego i mówi, że dzwoni pani od telefonu.
Myślę - TEPSA jak nic, ale dlaczego do mnie, skoro numer jest na ojca?
Ale nie.

Pani poprosiła o Ciebie imieniem i nazwiskiem czy poprosiła "z dzieckiem (synem, córką)" ?

Data: 2011-01-14 14:13:42
Autor: pyton
Telefon od pani z Play
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igpdjp$825$1news.onet.pl...

[...]

I dlaczego od razu uznała że ojciec to nie on? Często synowie mają podobne głosy i można się pomylić

Data: 2011-01-15 15:00:55
Autor: woohoo
Telefon od pani z Play
W dniu 2011-01-14 12:55, tl pisze:
Pani poprosiła o Ciebie imieniem i nazwiskiem czy poprosiła "z dzieckiem
(synem, córką)" ?

Nie wiem, ale numer mam tylko w Play, a ona z miejsca przedstawiła się jako XX z Play, więc pomyślałem, że chodzi o mój abonament.
No ale skoro zaczęła od pytania, czy mam telefon w Play, a drugie było - czy na kartę, czy abonament, to pewnie macie rację - zwykła telemarketerka, aczkolwiek w dalszym ciągu nie rozumiem, dlaczego dzwonią do 'każdego', bez sprawdzenia, kim jest dany 'klient w ich bazie danych. Z rozmowy niczego nie wyniknęło, niczego mi nie zaoferowała. Powiedziała, że będą się kontaktować przed końcem mojej umowy, podziękowała za rozmowę i się pożegnała.

No a co do samej sieci, abstrahujÄ…c od tego telefonu, mi odpowiada.
Numer mam z Ery (666), więc ludzie nie boją się do mnie dzwonić, a stawki, po okresie ochronnym, mają się chyba wyrównać?
Oczywiście przed końcem umowy przejdę się po salonach i zapytam, co by mi mogli zaoferować, ale pewnie nic lepszego od Playa.

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2011-01-15 18:21:23
Autor: tl
Telefon od pani z Play

Użytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisał w wiadomości news:igs9b0$673$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo to firma zewnetrzna wynajęta do spredaży, dzwoniąca na numery innego operatora ?
No i po co miała Ci sprzedawać coś co już posiadasz ? A na koniec powiedziała prawdę jednocześnie
nie wkurzając Ciebie, a jedynie mogąc wywołać zadowolenie tym, że firma będzie myśleć o Tobie.

Data: 2011-01-16 08:32:21
Autor: cpt. Nemo
Telefon od pani z Play

U¿ytkownik "woohoo" <2kolaCHW@DSinteria.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igs9b0$673$1inews.gazeta.pl...

aczkolwiek w dalszym ci±gu nie rozumiem, dlaczego dzwoni± do 'ka¿dego', bez sprawdzenia, kim jest dany 'klient w ich bazie danych.

Moze dla tego ze chocby w Skype za stokilkadziesiat zl. rocznie maja bezplatne rozmowy do wszystkich stacjonarek.
No to co im szkodzi dzwonic do wszystkich ?

Nemo

Data: 2011-01-14 15:59:36
Autor: gri
Telefon od pani z Play

[...]

Zwykła telemarketerka. Dzwonią na wszystko co się da, bazy danych maja szczątkowe
Ojciec oddaÅ‚ ci sÅ‚uchawkÄ™, bo usÅ‚yszaÅ‚ PLAY,które go nie interesuje,  a ty mÅ‚ody lepiej siÄ™ na bzdurach znasz.
Telemarketerom mówimy papa, zanim powiedzą o co chodzi. Właściciela fona nie ma i nie będzie, wyjechał do Indii, albo ... zadzwoń jutro będziesz pierwsza.

Data: 2011-01-14 17:12:53
Autor: J.F.
Telefon od pani z Play
On Fri, 14 Jan 2011 15:59:36 +0100,  gri wrote:
Zwyk³a telemarketerka. Dzwoni± na wszystko co siê da, bazy danych maja szcz±tkowe
Ojciec odda³ ci s³uchawkê, bo us³ysza³ PLAY,które go nie interesuje,  a ty m³ody lepiej siê na bzdurach znasz.
Telemarketerom mówimy papa, zanim powiedz± o co chodzi.

To zadzwonia do nastepnego. Jesli cie to denerwuje, to powiedz "tak,
prosze mi przedstawic oferte ze szczegolami" .. i odloz sluchawke, ale
nie na widelki. Nagada sie, nagada, nic nie zyska - to ja kiedys
zwolnia i interes zamkna :-)

Albo tak - dla znajacych dobrze angielski
http://www.youtube.com/watch?v=1waHJhb2wxo

J.

Telefon od pani z Play