Telefon pod TT7 i UMP

Data: 2011-05-04 16:43:55
Autor: Waldek Godel
Telefon pod TT7 i UMP
Dnia Wed, 04 May 2011 09:03:46 +0200, Adam Czajka napisał(a):

Proszę o doradzenie w wyborze telefonu, bo nie chcę kilku urządzeń.
Potrzebuję telefonu z takim systemem na którym będzie działał
tomtom navigator 7 i na który jest program czytający UMP i inne mapy
w formacie img z możliwością zapisu i exportu śladów.
Co do samego sprzętu to chodzi mi o to, żeby był jak najmniejszy.

np. HTC Touch (bez dodatków w nazwie)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

Data: 2011-05-05 10:22:26
Autor: Adam Czajka
Telefon pod TT7 i UMP
hey

W dniu 2011-05-04 17:43, Waldek Godel pisze:
[...]

Dzięki za radę. Przyjrzałem się telefonom tej firmy i lepiej prezentuje się Touch2, bo jest węższy i cieńszy, do tego z opisu wynika, że jest wydajniejszy.
Znalazłem jeszcze mniejszą Omnię Lite B7300, ale nie ma go na stronie tomtoma, z Samsungów jest tylko i900. Poszukam czy TT7 na niej działa.

Adam Czajka

Data: 2011-05-05 09:25:19
Autor: Waldek Godel
Telefon pod TT7 i UMP
Dnia Thu, 05 May 2011 10:22:26 +0200, Adam Czajka napisał(a):

Dzięki za radę. Przyjrzałem się telefonom tej firmy i lepiej prezentuje się Touch2, bo jest węższy i cieńszy, do tego z opisu wynika, że jest wydajniejszy.

Wydajność nie była podana jako kryterium wyboru

Znalazłem jeszcze mniejszą Omnię Lite B7300, ale nie ma go na stronie tomtoma, z Samsungów jest tylko i900. Poszukam czy TT7 na niej działa.

Powinien chodzić bez najmniejszych problemów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-05-05 10:46:11
Autor: Adam Czajka
Telefon pod TT7 i UMP
hey

W dniu 2011-05-05 10:25, Waldek Godel pisze:
[...]

Sprawdziłem, że i cena Touch2 jest niska, i wydajność większa, więc stąd tylko to stwierdzenie. Wydajność nie jest priorytetem tylko ergonomia. To nie zarzut, naprawdę bardzo mi pomagasz.
BTW używałem TT6 na Nokii E50 i nie narzekałem. Na Garmina MXT owszem, bo miał *user unfriendly* interface i do tego był powolny.

Znalazłem jeszcze mniejszą Omnię Lite B7300, ale nie ma go na stronie
tomtoma, z Samsungów jest tylko i900. Poszukam czy TT7 na niej działa.

Powinien chodzić bez najmniejszych problemów.

I to mnie cieszy, dzięki wielkie za pomoc.

Adam Czajka

Telefon pod TT7 i UMP