Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.

Data: 2012-06-25 04:46:14
Autor: muto2100
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
Data: 2012-06-25 12:06:42
Autor: ...
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):
http://niezalezna.pl/30344-telefon-prezydenta-dzialal-do-lipca-2010-r

505 114 114
Ciekawe czy ktos teraz nadal uzywa tego numeru...

Data: 2012-06-25 15:35:15
Autor: Agent Roman
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
Użytkownik "..." <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:js9k8i$n5b$1inews.gazeta.pl...
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał(a):

http://niezalezna.pl/30344-telefon-prezydenta-dzialal-do-lipca-2010-r

505 114 114
Ciekawe czy ktos teraz nadal uzywa tego numeru...

zaiste bardzo ciekawe! wystarczy wykrecic ten numer i sie przekonasz.

No chyba, ze sie boisz ?

Data: 2012-06-25 15:43:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.

Użytkownik "Agent Roman" <agentroman@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fe86927$0$1303$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym się bał. A nuż Jaru¶ lub Macierewicz siedzi na podsłuchu?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-25 13:54:49
Autor: Observatore
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Ja bym się bał. A nuż Jaru¶ lub Macierewicz siedzi na podsłuchu?

na podsluchu to siedza ci co trzymaja Tuska i Komoruskiego za jaja i to oni zatrudniaja specjalistow od *samobojstw*, dzieki temu, ze tych cwelow popieraja polgowki.

Data: 2012-06-25 15:49:00
Autor: maruda
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Ja bym się bał. A nuż Jaru¶ lub Macierewicz siedzi na podsłuchu?

--

bo¶ tchórz jak każdy tuskowy lewak

Data: 2012-06-25 15:57:38
Autor: Grzegorz Z.
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
Dnia Mon, 25 Jun 2012 15:49:00 +0200
"maruda" <maruda@wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

> Ja bym się bał. A nuż Jaruś lub Macierewicz siedzi na podsłuchu?
>
> -- boĹ› tchĂłrz jak kaĹĽdy tuskowy lewak

Czym różni się Tusk od Kaczyńskiego w kwestii prześladowania zwykłych ludzi ośmielających się przeciwstawić władzuchnie?

Zanim następnym razem nazwiesz niechętnych Kaczyńskiemu "tuskowymi lewakami" przypomnij sobie jak tuskowe ABW otwierało przesyłki z listami podpisów osób sprzeciwiających się ACTA.

--
"Ciężko wierzyć w coś,co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła."

Data: 2012-06-25 14:07:33
Autor: Observatore
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.
Grzegorz Z. <podludek@gery.pl> napisał(a): Czym różni się Tusk od Kaczyńskiego w kwestii prze¶ladowania zwykłych ludzi
o¶mielaj±cych się przeciwstawić władzuchnie?

napiszcie teraz cos o Zydach i Polakach pod nickiem Tzva Adonai, albo tylko o
Zydach jako Jaksa.

Data: 2012-06-25 16:04:34
Autor: Grzegorz Z.
Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.

Nie weksluj.

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Telefon prezydenta Kaczynskiego działał do lipca 2010 r.