Telefon prywatny na firmowy w Erze ?

Data: 2010-10-04 15:49:22
Autor: RadekD
Telefon prywatny na firmowy w Erze ?
Od ponad 10 lat posiadam telefon w Erze - z tym, że jest on
zarejestrowany nie na mnie tylko na tatę. Teraz - nie tracąc
numeru - chciałbym go przerejestrować na siebie. W dodatku
nie na osobę tylko na firmę.
W styczniu kończy mi się umowa więc przy okazji chciałbym
to zmienić - tylko jak się za to zabrać - by nie stracić
numeru ?

Data: 2010-10-04 14:20:50
Autor: Jakub Danecki
RadekD wrote:
[...]

Bez problemu. To są 2 czynności:
1. Cesja z ojca na ciebie
2. Zmiana danych właściciela na prowadzoną przez siebie działalność
gospodarczą (jak rozumiem tym prawnie jest ta "firma").

Obu czynności prawie zawsze można dokonać BEZ zrywania umowy i
konieczności zmiany taryfy. Pamiętaj, że pierwszego najłatwiej dokonać
mając ze sobą do salonu ojca i jego dowód osobisty (można mieć
upoważnienie, pismo ojca i inne), oraz ciebie i twój d.o., a drugie
wymaga przedstawienia papierów firmy (wpis, być może regon).

602900 wszystko ci wytłumaczy.

Jakub

Telefon prywatny na firmowy w Erze ?