Telefon samochodowy Nokia 616 i Nokie E51/71

Data: 2009-04-27 00:43:04
Autor: .Zykfryd.
Telefon samochodowy Nokia 616 i Nokie E51/71
Witam,

Mam pytanie do użytkowników zestawu samochodowego Nokia 616, czy używa g o ktoś z Nokia E51 lub E71, jak się sprawdza? czy wszystkie funkcje działają poprawnie? Szczególnie chodzi mi o Bluetooth SIM access i dostęp do książki adresowej telefonu.
Proszę też o opinie o samym zestawie, jak się  sprawdza? czy można go komfortowo używać bez opcjonalnej słuchawki? Czy jest wart swojej nie niskiej ceny?

Dziękuje za wszystkie opinie.

Telefon samochodowy Nokia 616 i Nokie E51/71