Telefon/ smartphone co polecacie

Data: 2018-06-22 03:29:55
Autor: Kris
Telefon/ smartphone co polecacie
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 10:52:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W najbliższym czasie chcę córce zmienić telefon
Najbardziej zależny jej na dobrym, aparacie bo sporo zdjeć robi
No i sporo korzysta z aplikacji, komunikatorów itp. Jak to nastolatki dzisiaj
Budżet tak 1500zł
Coś w miare przyzwoitego kupię w tej cenie.
Nie ma problemu jeśli miałby to być zakup z Chin nawet

No i kupiłem
Wyjątek zrobiłem i założony budżet przekroczyłem o stówę bo za 1600zł kupiłem iPhone 7
Po pierwszym dniu testowania córka zadowolona z jakości zdjęć, na brak potrzebnych jej aplikacji tez nie narzeka. Jedyne co zrobiła to etui gumowe nałożyła bo jak twierdzi "lipa po szkole z iphem chodzić
W sklepach typu EuroRtv iPhone 7 po ok 2600zł ja zaryzykowałem i kupiłem "powystawowego" z allegro
Z wyglądu jak nowy, bateria tez póki co trzyma, strona Apple go "rozpoznaje" więc chyba będzie ok.
Facet dużo tych iPhonów 6,7, 7plus, 8, 8plus sprzedaje- ciekawe skąd oni je biorą
Nigdy z iPhonem do czynienia nie miałem, pierwszy raz to wczoraj w łapie miałem, zobaczymy jak się sprawdzi

Data: 2018-06-23 02:23:08
Autor: Junta EUdSSR
Telefon/ smartphone co polecacie
Kris  Wrote in message:

Nigdy ze SrajFonen do czynienia nie miałem, pierwszy raz to wczoraj w łapie miałem, zobaczymy jak się sprawdzi

USraelski *chlam* dla snobow i durniow,
ktorzy tylko potrafia jezdzic "automatikiem".

Taka jest globalna opinia w swiecie.

Ja dodam, ze nie wydam "ani grosza" na
talatajstwo wyprodukowane przez BANDE
GRABIEZCOW I MORDERCOW LUDZKOSCI.

.... ... ...

--
Junta EUdSSR (nie cierpie NATO dupolizow)

Data: 2018-06-24 18:04:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Telefon/ smartphone co polecacie
Kris:
No i kupiłem
iPhone 7

Może pochwal się zdjęciami...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-06-24 18:27:55
Autor: Czarek
Telefon/ smartphone co polecacie

Kris:

No i kupiłem
iPhone 7

Może pochwal się zdjęciami...

Po ch..j?
Gimbaza nie wie jak wygląda?
Proszę bardzo, ekscytuj się: https://www.google.pl/search?q=iPhone+7&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjy-8LK2-zbAhVFQZoKHXlgChUQ_AUICigB

--
Czarek

Data: 2018-06-25 10:34:13
Autor: radekp@konto.pl
Telefon/ smartphone co polecacie
Sun, 24 Jun 2018 18:04:22 +0200 (GMT+02:00), w
<pgofe8$u6$1@node1.news.atman.pl>, Eneuel Leszek Ciszewski <eneuel@gmail.com>
napisał(-a):

Kris: > No i kupiłem
> iPhone 7