Telefon w Play!

Data: 2011-12-21 09:56:17
Autor: ...:::fi$her:::...
Telefon w Play!
cześć!
mam zamiar przejść do Play, jaki wybrać telefon?
abonament ok 60 zł, telefon najlepiej za 1 zł (do 50)
Najważniejsze by miał :
1) wi-fi,
2) można go było używać jako modem do laptopa przez HSPA czy tam umts,
3) gps.
Z tym że nie bardzo się na tym znam, jaki by w/w fon miałby mieć os by
szło np wgrać
igo8 czy AM by po prostu nie płacić za korzystanie z gps.

Mirek

Data: 2011-12-21 20:56:28
Autor: Animka
Telefon w Play!
W dniu 2011-12-21 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:
[...]

Sam sobie wybierz.
http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play/index.html

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-21 23:02:04
Autor: Mateusz
Telefon w Play!
Użytkownik ...:::fi$her:::... napisał:
[...]

nokia e52 ma gps, hspa czy tam umts i fifi :)

Data: 2011-12-22 21:50:43
Autor: ToMasz
Telefon w Play!
W dniu 21.12.2011 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:
cześć!
mam zamiar przejść do Play, jaki wybrać telefon?
abonament ok 60 zł, telefon najlepiej za 1 zł (do 50)
Najważniejsze by miał :
1) wi-fi,
A w praktyce to wifi do netu? a net do.... safari? operki mini?
2) można go było używać jako modem do laptopa przez HSPA czy tam umts,
czyli masz tani net po gsm?
[...]
Automapę możesz sobie "sciągnąć" za darmo lub kupić za prawie 2 stówki. Automapa działa tylko na windows mobile 6.x wiec sam zawęziłeś strasznie mocno ilość telefonów. JAk wybierzesz coś z Androidem to nawigacje będziesz mial za darmo, ale po OSM albo Googlemaps.
ToMasz

Data: 2011-12-23 18:15:29
Autor: cpt. Nemo
Telefon w Play!

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd0574$7rr$1inews.gazeta.pl...
W dniu 21.12.2011 18:56, ...:::fi$her:::... pisze:

JAk wybierzesz coś z Androidem to nawigacje będziesz mial za darmo, ale po OSM albo Googlemaps.

No ale nie porownujmy nawigacj Androidowych z Automapa, to zupelnie nie ta liga :)
Sam mam Androida i uzywam na nim tylko Yanosika, jako nawigacje zdecydowanie, dopoki nie ma AM na Andka, uzywam drugiego urzadzenia na ktorym dziala Automapa

Data: 2011-12-23 09:41:12
Autor: ...:::fi$her:::...
Telefon w Play!
On 23 Gru, 18:15, "cpt. Nemo" <cpt.n...@aster.pl> wrote:
> [...]

Sam mam Androida i uzywam na nim tylko Yanosika, jako nawigacje
zdecydowanie, dopoki nie ma AM na Andka, uzywam drugiego urzadzenia na

dowiedziałem się że na adroidzie działa igo co mi w zupełności
wystarczy, więc
pomóżcie który wybrać tel>
1.os-android
2.wifi
3.gps
abonament stan darmowy 69,
proszę o poradę by procek był ok i wszystko w miarę chodziło
(tel by był jak najtańszy)
dzięki

Data: 2011-12-23 19:46:21
Autor: JoteR
Telefon w Play!
"...:::fi$her:::..." napisał:

[...]

Naprawdę chcesz wziąć telefon z Androidem w taryfie bez pakietu internetowego?
Zresztą mniejsza z tym.
W tym abonamencie w podanej kwocie (do 50 zł) są tylko (lub aż) 3 jako takie aparaty: Samsung Galaxy Gio, LG P500 i ZTE Blade. Teoretycznie najszybszy powinien być Gio, ze względu na podkręcony fabrycznie procesor, z kolei ZTE ma lepszą rozdzielczość ekranu. Zresztą sam sobie porównaj i wybierz.
http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/0/4877/4661/4627/
Najlepiej weź Gio, opchnij za te 3 i pół stówy, za niewiele więcej kupisz redbullowego ZTE Blade II z akcji grouponowej (od tygodnia codziennie pojawiają się na Gumtree po 3,7 - 4,2 stówy).

JoteR

Telefon w Play!