Telefon w roli lokalizatora pojazdu

Data: 2013-10-06 17:45:39
Autor: ToMasz
Telefon w roli lokalizatora pojazdu
witam

Zainteresowany tematem lokalizacji pojazdu z grupy samochodowej, zastanawiam się czy ktoś aby już nie próbował wcześniej, użyć starego telefonu jako lokalizatora swojego samochodu? Co prawda takie gadżety są w chinach za paredziesiąt zł, ale nie wiadomo jak sprawnie działają. Podobno w polsce też są, ale jakoś nie umiem znaleźć.
stary telefon z rozbitą szybką - napewno znajdę taniej niż za 100zł, pozatym mam 99% pewności że dobrze współpracuje z naszymi sieciami gsm. Czy może są jakieś gotowce typu... Glimpse (duży trnasfer) albo poprostu program który po wysłaniu "dzwonka" odpowie smsem z koordynatami
ToMasz

Data: 2013-10-06 17:23:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 06 Oct 2013 17:45:39 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Masz bana na google, czy dopiero z więzienia wyszedłeś? Czy jedno i drugie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-10-06 19:26:13
Autor: ToMasz
Telefon w roli lokalizatora pojazdu
W dniu 06.10.2013 18:23, Waldek Godel pisze:
(...)
w chinach za paredziesiąt zł,(...)
(...) w polsce też są, ale jakoś nie umiem znaleźć.

Masz bana na google,
nie mam, i tak jak napisałem TAKICH TANICH nie potrafię znaleźć. 145 zł to nie jest tanio.

czy dopiero z więzienia wyszedłeś?
a co to ma do rzeczy? Wiem że na wszystkich patrzysz z góry, ale taką sugestią to już pojechałeś mocno po bandzie.

Ty się znasz na GSMie jak mało kto. możebyś napisał czy są sprawdzone gotowce softwarowe na androida lub windows mobile 6?

ToMasz

Data: 2013-10-06 19:01:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 06 Oct 2013 19:26:13 +0200, ToMasz napisał(a):

czy dopiero z więzienia wyszedłeś?
a co to ma do rzeczy? Wiem że na wszystkich patrzysz z góry, ale taką sugestią to już pojechałeś mocno po bandzie.

to, że wątek z identycznym tematem był ledwie 2 tygodnie temu...

Data: 2013-10-06 21:04:06
Autor: ToMasz
W dniu 06.10.2013 20:01, Waldek Godel pisze:
[...]

dziękuje. "pluskwa" w temacie i brak "GPS" spowodowały że przeoczyłem.
Ponawiam, szczególnie do Ciebie pytanie o rozwiązania softwarowe
ToMasz

Ps co do tych tańszych modeli to użytkownicy YT odradzają, polscy sprzedawcy (właściwie jeden) zbierają negatywy, więc sobie odpuszczę

Telefon w roli lokalizatora pojazdu