|
Data: 2009-07-07 10:13:15 |
Autor: jalboss |
Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić? |
marcan pisze:
Witam,
Od tygodnia jestem użytkownikiem Samsunga Avila (w Orange). Po zakończeniu połączenia (do dowolnej sieci) telefon w min. 30% przypadków wylogowuje mi się z sieci (pokazuje mi się komunikat "brak dostępu do sieci" lub "dostępność usług ograniczona"). Nie pomaga ręczny wybór sieci - nie znajduje żadnej. Dopiero zrestartowanie telefonu daje pozytywny efekt. Czasami już w trakcie wybierania numeru "wywala" mnie z sieci. Jest to bardzo uciążliwe. Sprawa dotyczy dużego miasta (Gdansk) i sieć jest na 100% dostępna w tych miejscach w których to się zdarza. Drugi telefon mam w Erze, trzeci w Plusie, a żona ma też w Orange. Za każdym razem potwierdzałem zasięg w tych pozostałych 3 telefonach. Był. Czy to kwestia pop... sieci Orange czy pop.... telefonu Samsung, czy i to i to, czy jeszcze coś innego? Poprzednie ponad 11 lat spędziłem w Erze i w tym samym czasie ok. 7 lat z Plusem i z różnymi telefonami - nigdy takiego problemu nie miałem. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tej sytuacji, a najlepiej poradę co z tym zrobić. W poniedziałek zamierzam złożyć reklamację w Orange, ale co mam reklamować, usługę czy telefon?
Pozdrawiam
marcan
Uszkodzony tor radiowy - telefon do naprawy lub wymiany...
|
|
|
Data: 2009-07-07 18:22:34 |
Autor: marcan |
Telefon wielokrotnie zrywa mi połączenie z siecią. Co robić? |
"jalboss" napisał
Uszkodzony tor radiowy - telefon do naprawy lub wymiany...
Twoja wypowiedź jest jednoznaczna i kategoryczna (co nie znaczy że podważam Twoją opinię), czy jesteś pewien i uważasz, że powinienem reklamować aparat telefoniczny? Dzisiaj wymienili mi SIM na inny. Zobaczę co to da... Jak na razie na 5 połączeń tylko jedno zerwane. To sukces. Rano na 10 połączeń 10 było zerwanych (przed wymianą karty)
m
|
|