Telefon z GPS

Data: 2009-06-26 05:39:57
Autor: Kenny
Telefon z GPS

Jaki telefon dostpeny w promocjach u operatorow
mozecie polecic do spelniana dwoch funkcji:
- rozmowa
- praca jako GPS

Nokia 6650. Mam od stycznia i jestem zadowolony.

Kenny

Data: 2009-06-27 22:17:45
Autor: Lukasz
Telefon z GPS
Kenny pisze:
[...]

mam od sierpnia, srodkowy przycisk nawigacyjny sie odkleja (czasem czarna nakladka sie przesunie na inny przycisk i na srodku dzoja zostaje sam klej..). Do bani przyciski przy zewnetrzym wyswietlaczu (sam sie odblokowuje w kieszeni, nie da sie ich wylaczyc.

--
Pozdrawiam!
Łukasz

Telefon z GPS