Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...

Data: 2009-04-09 12:10:35
Autor: vonski 庐
Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
Sebastian pisze:
Witam

Zastanawiam si臋 z nad Samsungiem I550W z Play(399z艂 w Play25). Da si臋
kupi膰 taniej telefon z GPS i mo偶liwo艣ci膮 wgrania programu do nawigacji?
Na Allegro albo w tanim abonamencie.

Jaki jest teraz najta艅szy telefon z GPS?
Sony-Ericsson z mapami tylko on-line odpada.

A musi by膰 nowy? Bo za 400z艂 mo偶na kupi膰 Artemisa w niez艂ym stanie (HTC 3300, CDA Compact III, SPV M650 i jeszcze kilka innych odmian) i cieszy膰 si臋 fajnym sprz臋tem z GPS na SirfStar III.... Zreszt膮 kilka innych PPC Phone edition mo偶na kupi膰 w tej cenie, tyle, 偶e raczej nie nowe....

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play

Data: 2009-04-09 13:27:05
Autor: Sebastian
vonski 庐 pisze:
Sebastian pisze:
[...]

Jestem zielony w temacie, ka偶da porada mile widziana. Z gad偶et贸w w
kom贸rkach tylko GPS wydaje mi sie przydatny. Szkoda, 偶e wyszukiwarkach
telefon贸w nie ma pola GPS a daj膮 jakie艣 bzdury do wyboru: animowane menu
czy oczywiste np. WAP i budzik.

Generalnie szukam aparatu, kt贸ry zast膮pi Simensa ME75, raczej nie
powinien by膰 du偶o wi臋kszy, mie膰 lepszy od niego ekran i prawdziwy GPS
dzia艂aj膮cy bez po艂膮czenia online z serwerem map.

Sebastian

Data: 2009-04-09 13:16:42
Autor: Szadzik
Sebastian pisze:
vonski 庐 pisze:
Sebastian pisze:
[...]

Nie wiem jakich wyszukiwarek u偶ywa艂e艣, ale ta: http://www.gsmarena.com/search.php3

ma GPS w polach wyboru.

--
I am so fast, that when I turned off the light yesterday I was in bed before the room was dark.

Data: 2009-04-09 14:26:17
Autor: Sebastian
Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
Szadzik pisze:
[...]
[...]

Wyszukiwarek naszych operator贸w :) Dost臋pno艣膰 i cena w PL te偶 si臋 liczy.
Na Allegro te偶 cienko bo w opisach jest np. "GPS: nie", albo "mo偶liwo艣膰
pod艂膮czenia GPS".
Tak czy inaczej dzi臋ki za linka, przyda si臋.
Propozycje tanich aparat贸w z GPS oczywi艣cie dalej mile widziane :)

Sebastian

Data: 2009-04-09 20:42:33
Autor: ToMasz
Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...

Jaki jest teraz najta艅szy telefon z GPS?

motorola a925?
Sony-Ericsson z mapami tylko on-line odpada.
to nie tak. GPS (hardware) to jedno a soft do nawigacji lub map - to
drugie. W javie softu jest jak na lekarstwo (trekbuddy) a na symbiana
albo WM - ju偶 lepiej
[...]

to zapomnij. Bez du偶ego ekranu mapy trac膮 sens, a wraz z ekranem rosn膮
wymiary telefonu. JA mia艂em siemensa SXG75, i we藕 go pod uwage, bo w
kategori urz膮dzenie z GPS jemu jest najbli偶ej do ME75. Niestety do
dyspozycji tylko java, wiec prawdziwa nawigacja tylko online, pozatym
trekbuddy...
Ja w momencie przej艣cia z "telefonu" na "PDA z telefonem i nawigacj膮",
zrobi艂em g艂upstwo i wzi膮艂em urz膮dzenie z (tylko) dotykowym ekranem.
PRzeklina艂em sw贸j wyb贸r przez p贸艂 roku, wiekszo艣膰 tego czasu urzywaj膮c
starego siemensa. NAuczony do艣wiadczeniem za drugim razem wzi膮艂em PDA ze
zwyk艂膮 klawiatur膮 i dotykiem, i teraz jest OK. Polecam to rozwiazanie,
ale niestety w takich urz膮dzeniach nie wymagaj ma艂ych rozmiar贸w.

ToMasz

Data: 2009-04-10 22:45:54
Autor: Sebastian
Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
ToMasz pisze:
[...]
[...]

Te偶 mnie to m臋czy. Albo wygodna nawigacja albo praktyczny telefon. P贸ki co przewa偶a to drugie :) Jak zmieni臋 telefon to pewnie na 2-3 lata, wiec bardzo starych nie chce bra膰. GPS bardzo mi si臋 podoba ale b臋d臋 z niego korzysta艂 od przypadku do przypadku. Jak mi b臋dzie potrzebny cz臋艣ciej to kupie jaki艣 porz膮dny. PDA albo iPhone te偶 kusi :) Jeszcze si臋 nie zdecydowa艂em szukam informacji.

Sebastian

Data: 2009-04-11 13:52:56
Autor: ToMasz
Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...
Sebastian pisze:
ToMasz pisze:
[...]
[...]

ma gps ale niema nawigacji. wiec to raczej ciekawostka

Jeszcze si臋 nie
zdecydowa艂em szukam informacji.
Pyta艂e艣 o samsunga. Poogl膮daj samsunga i780. Co prawda jest du偶y, ale
cienki i lekki. (w komplecie s膮 czasem 2 akumulatory z mo偶liwo艣ci膮
艂adowania poza telefonem) jego klawiatura -pomimo ze ma艂a- jest 10 razy
wygodniejsza (r贸wnie偶 widoczna w s艂o艅cu) ni偶 klawiatura wy艣wietlana na
ekranie...  . GPS jest, a na allegro mo偶na "wytargac" za nawet 600z艂  z
legaln膮 automap膮. Trwa艂o艣膰 i odporno艣膰 napewno nie taka jak w ME75 ale
chyba jak na PDA - raczej wysoka.
Drugie wyj艣cie - siemens sxg75. Nie bedziesz zmienia艂 przyzwyczjanien, a
 bedziesz mia艂 gps. bardziej funkcjonalny ni偶 iPhone.

ToMasz

Telefon z GPS Samsung I550W czy moze ...