Telefon z GPS - prosba o porade.

Data: 2010-02-04 07:40:19
Autor: DanW
Telefon z GPS - prosba o porade.
W dniu 2010-02-03 22:12, Waldemarrr pisze:
Czy ktos zorientowany w dziedzinie telefonow bedzie tak dobry by polecic
jakis model telefonu przy nastepujacych zalozeniach:
1) koniecznie z wbudowanym GPS i mozliwoscia instalowania map,
2) nowy, mozliwie prosty i niedrogi,
3) w miare mozliwosci z Symbianem,
4) ale w miare mozliwosci cos innego niz Nokia.

Poki co znalazlem w archiwum kilka Samsungow i dwie Motorole, ale nie wiem
co sa warte, bo ja jestem wyznawca Nokii ale szukam telefonu nie dla siebie.
Porady i sugestie mile widziane.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Do nawigacji polecam telefon z Windows Mobile - korzystam z Samsunga Omni i szczeże polecam. Wcześniej miałem Nokię z symbianem E50 i z nawigacją był problem bo mapy np. TOM TOM przestał aktualizować na symbiana, Automapy nigdy na ten system nie było a Garmin wymagał szybszego procesora i Nokia nie wyrabiała. W Samsungu Omnia testowałem wszystkie możliwe programy i chodzą idealnie - kupiłem Tom Tom bo dla mnie jest najlepszy :) Pozdrawiam Dan

Data: 2010-02-04 00:47:40
Autor: Janeo
Telefon z GPS - prosba o porade.
On 4 Lut, 07:40, DanW <my...@gazeta.pl> wrote:
Wcześniej miałem Nokię z symbianem E50 ..... Garmin wymagał
szybszego procesora i Nokia nie wyrabiała.
Nowe Nokie mają procesor 600 MHz (E52, 6730) więc możesz śmiało
instalować Garmina, poza tym masz dostęp do profesjonalnej i DARMOWEJ
nokiowej nawigacji Ovi Maps (wybrane modele) + instalowanie map do
pamięci. Wymaga łączności gprs choćby do szybkiego uchwycenia fixa
(jak wszystkie praktycznie telefony z a-gps) i chyba też danych do
wyrysowania trasy.
Pozdr. - J

Data: 2010-02-04 05:47:31
Autor: Grzegorz Sulek
On 4 Lut, 09:47, Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

pamięci. Wymaga łączności gprs choćby do szybkiego uchwycenia fixa
(jak wszystkie praktycznie telefony z a-gps) i chyba też danych do

Co z tego jak na najnowszym symbianie który instalują w telefonach z
procem 600mhz Garmin chodzi źle albo bardzo źle.
Co chwilę albo się zawiesza albo sam wychodzi do systemu albo jeszcze
inne kwiatki.
Jest póki co niekompatybilny z najnowszą wersją Symbiana, może kiedyś
wyjdzie jakaś aktualizacja, póki co jest to nieużywalne.

Data: 2010-02-05 11:12:11
Autor: Błażej
Dnia Thu, 4 Feb 2010 05:47:31 -0800 (PST), Grzegorz Sulek napisał(a):

[...]

Dziwne jest to co piszesz. Ja używam na swojej 5800 Garmina w wersji 5.50 i
sprawuje się wyśmienicie. Nie wiesza się, nie wychodzi do systemu i innych
kwiatków też nie zauważyłem.

Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-02-06 02:28:14
Autor: Grzegorz S
Błażej <zlotemysli@interia.pl> wrote:
> [...]

sprawuje się wyśmienicie. Nie wiesza się, nie wychodzi do systemu i innych

Mowa była o Symbianie s60 v3 (telefony tylu E52, 6730, e72 i podobne)
a Ty piszesz o v5 więc nie mieszaj proszę pojęć, dobrze?

--
gs

Data: 2010-02-07 18:12:17
Autor: Błażej
Dnia Sat, 6 Feb 2010 02:28:14 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

Mowa była o Symbianie s60 v3 (telefony tylu E52, 6730, e72 i podobne)
a Ty piszesz o v5 więc nie mieszaj proszę pojęć, dobrze?

Masz rację. Pomyliłem się.
Pozdrawiam.
Błażej

Data: 2010-02-04 10:38:31
Autor: Waldemarrr
Telefon z GPS - prosba o porade.
poza tym masz dostęp do profesjonalnej i DARMOWEJ
nokiowej nawigacji Ovi Maps (wybrane modele) + instalowanie map do
pamięci.

Dzieki za odpowiedzi, tak przy okazji sie dopytam skoro wyplynal watek nawigacji Nokii. Nic o tym nie wiem oprocz tego, ze darmowa i ze to nowosc. Dziala zapewne pod symbianem, ale czy na Nokii E61 (Symbian s60 v3) tez to powinno dzialac? Nigdzie nic o tym nie wspominaja ale moze dlatego, ze to stary model.

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Data: 2010-02-05 12:16:48
Autor: Janeo
Telefon z GPS - prosba o porade.
On 4 Lut, 10:38, "Waldemarrr" <waldek_katow...@gazeta.pl> wrote:
[Ovi] dziala zapewne pod symbianem, ale czy na Nokii E61 (Symbian s60 v3) tez to
powinno dzialac? Nigdzie nic o tym nie wspominaja ale moze dlatego, ze to
stary model.
Napisałem "wybrane modele". Do starszych modeli też jest taka sama
Ovi, ale już płatna.

Telefon z GPS - prosba o porade.